Tervetuloa Serewade ja Lucy, onnittelut plussista!
Naappero, teillä tärppäsikin melkein heti :D. Meidän plussa tuli yk3:sta :)
Mua ei oo hetkeen näkyny foorumilla (torstaina viimeks), ku netti tökkii jo toista päivää ilmeisesti edellispäivien rankkasateiden/salamointien takia, murmur.. Vastailin nyt sen takia nopeasti ja vain päivitin listan. Täytyy perehtyä teidän kirjoitteluihin ja uusiin keskusteluihin paremmalla ajalla ja sit ku netti ei töki
Minäkin liityn joukkoon iloiseen :) Nyt menossa neuvolan laskujen mukaan 4+0 mutta oviksesta laskettuna 4+2. Ensimmäinen haalea plussa tuli jo 15. päivä ja tänään digi näytti raskaana 2-3. Taustalla lokakuinen keskenmeno, joten pientä testimaniaa täälläkin ilmassa. Oireiden ailahtelevuus aiheuttaa myös pientä päänvaivaa, mutta onneksi kaapista löytyy vielä puolenkymmentä liuskaa ja yksi digi Ja kovasti tekisi mieli laskea viikot tuon ovulaation mukaan, mutta koska neuvola ei sitä kuitenkaan hyväksy, niin yritän ajatella, että nyt todellakin on 4+0.
Hui onpa tänne tullu jo paljo viestejä, ku ei oo kerenny käydä lukemassa :) onnea uusille plussaajille.
Mulla kerkes e-pillereiden jälkeen tulla kahdet menkat, mutta vasta viimesimmässä kierrossa laskeskelin, milloin ovulaatio vois olla :) eli nopeesti tärppäs. Pillereitä kerkesin syödä yli 8v.
Hui apua täällä tuli aamulla seksin jälkeen veristä vuotoa, nyt oon ollu paniikissa koko päivän ja oottanu että alkaako vuotaan lissää, mutta ei ainakaan vielä eikä oo kipuja.. Kannattaako huolestua? Tänään kuitenki vasta 6+1..
Eikös tuollanen pieni verinen vuoto seksin jälkeen oo ihan normaalia? Voi johtua limakalvovauriosta joita tulee herkemmin kun lantion alueen verekkyys on lisääntynyt :) Seuraile rauhassa, jos ei vuoto ala yltymään niin ei varmaan mitään huolta.
Mä en ees muista millon alotettiin tekee tätä kakkosta... marraskuussa ehkä vaiko jo aiemmin...? Välissä oli jo yks keskeytynyt keskenmeno. Esikois poika syntyi 3/2014.
Haidii, mulla oli edellisessä raskaudessa sama juttu.. Ihan vaaleanpunaista.. Sit ekassa ultrassa löytyi polyyppi, sanoivat että voi vuotaa vähän seksin jälkeen.. Mut ei itseasiassa vuotanu enää sen jälkeen.. näin alussa voi olla muitakin syitä ja silti kaikki menee hyvin. :)
Oon kanssa sitä mieltä että pieni tuhruvuoto seksin jälkeen on ihan normaalia. Vähän voi tietty pelästyttää mut jos ei oo runsasta vuotoa tai kipuja niin ei hätää. :)
Testaushullu ku oon... vihdoin oikeet viikot :D älkää nyt piitatko, mulla ku ei oo oireita nii en vaan voi tälle mitää.. viikon päästä onneks se ultra :)