Plussan huumaaa

Täällä yritystä lähes 2.5 vuotta ja ikään jo 36v. Yks km puolitoista vuotta sitten rv 4+ risat. Joten eipä tässä vielä kauheasti hihkuta ja olla onnellisia. Epävarmuus ja pelko nostaa päätään.

6+1

Meillä oli muutaman vuoden pillerit käytössä, jätin ne helmikuussa pois. Sen jälkeen käytettiin kumia ja huhtikuussa alettiin tjottaileen. Tapahtu vaiheittain tämä asennoituminen yritykseen meillä :)

Paljon hinta eroja näissä ultrissa. Mulla maksoi Mehiläisessä reilu 90€. Ja kelan korvaus tais olla 10€.

Mä jätin pillerit pois tammikuussa ja tokasta kierrosta maaliskuus tärppäs, se meni kesken toukokuussa ja nyt km jälkeen odoteltiin yks kierto välissä ja sen jälkeen heti tärppäs :)

iivje, mitäääh! Kun nimen omaan kysyin, että paljonko on LOPULLINEN hinta, (koska tiesin noista lisistä) no voi vitt... Mut eikai se auta, oman mielenrauhan vuoks pakko selvittää :/

Lucy, paljon onnea ja tervetuloa joukkoon! :happy:

Mä lopetin minipillerit helmikuussa koska halusin että kierto ja olo vähän tasaantuis ennen yritystä. Ehkäisy jätettiin kokonaan toukokuussa mutta mies oli sillon tärppipäivät työmatkalla. Eli vasta kesäkuussa päästiin kunnolla yrittämään ja siis tärppäs tosiaan heti. :) Täällä kanssa kovasti toivotaan että pikkuinen jaksaisi pysyä matkassa mukana.

6+0

Mä jätin pillerit pois reilu vuosi sitten kun halusin kanssa oman olotilan ja kierron "normaaliksi". Muu ehkäisy jätettiin pois kesäkuussa ja ekasta kierrosta sitten tärppäs. Oltiin vähän yllättyneitä kun ikää on molemmilla lähemmäs 30 ja mulla on joskus todettu osittain polykystiset munasarjat. Mutta ollaan onnellisen yllättyneitä ja toiveikkaita. ☺

Oon muuten kovasti vauvakuumeillut jo vuosia ja joskus ajattelin että sitten kun olen raskaana, en murehdi turhista ja olen seesteisen onnellinen kaikesta ja elämä on ihanaa...

No nyt kun on raskaana niin vielä ei ole osannut antaa onnen nousta kovin pintaan. Oon huolissani kaikista oireista ja oireettomuudesta. En usko että ekalla kerralla voi käydä tällainen tuuri. Ja murehdin vielä meidän rakentamisen sujumista ja raskauden vaikutusta siihen. Eli tunteet on ainakin päinvastaiset mitä aiemmin kuvittelin. Mutta ehkä ne tästä muuttuu kun viikot vierii ja pääsee ultriin yms. ☺

Tässä raskaudessa yritys aloitettiin syksyllä 2014. Ei olla kyllä mitenkään tekemällä tehty paitsi ihan viime kuussa kun alko jo vähän stressata.

Sallahaa, voihan se olla että maksaakin vaan sen verran mitä sulle sanottiin koska jokainen lääkäri hinnotelee palvelunsa. Jospa sulla on aika sellaselle joka ei erikseen uä velota, vaan laskuttaa vain ajan perusteella?

Meillä oli vissiin neljäs vai viides kierto tämä plussakierto.
Esikoinen tuli minipillereistä huolimatta, niin osasin jo varautua siihen ettei tämä suunniteltu ainakaan ekasta kierrosta tärppää. :rolleyes: Sinänsä yllättävää että nyt jo tuli plussa, minun puoleltani sukua kaikilla serkuksilla on vähintään neljän vuoden ikäero... :D

Meillä tarppäsi kanssa ekasta kerrasta. Olin tosi yllättyny koska olin niin varautunut siihen että aikaa menee. En ollut edes ajatellut että kesällä olisin raskaana :D

Zin_i mä oon yrittänyt olla kauheen rauhallinen ja stressaamatta. Välillä oon unohtanu että oon raskaana mutta silti jotenki ollu joku huoli takaraivossa. Eilen onnistuin kuitenki saavuttamaan jonkun sisäisen rauhan hetkeks enkä stressanut mistään. Oli ihanaa! :smug:

Meillä yritystä takana huhtikuusta 2014 ja väliin mahtuu kaksi keskenmenoa. Viimeisen km:n jälkeen toisesta kierrosta tärppäsi.

Takaisin