Plussan huumaaa

Sillon kun minä tein raskaustestin, ostin samantien cb digin. Siihen ilmestyi raskaana 2-3, (tein apteekin oman myös kun en uskonut että voisin olla raskaana...) seuraavalla viikolla menin neuvolalääkärille 1.6 joka teki raskauden kestonmäärityksen ja sillon oli rv5...

Voi Ninni, ymmärrän et huolettaa mut niinku noi muutki sano elä anna sen häiritä! Mietin ite kans teenkö myöhemmin toisen digin mut en taija nyt halutakkaan. Käy verikokeissa jos huolestuttaa, siitähän sen pitäs varmiten näkyy et onko hormonitaso sielläpäinkään? :) Mie meen ensviikolla, neuvolaa varatessa pyysin laittaan lähetteen!

Mullahan näky sillo digissä 2-3 kun oli omien laskujen mukaan 4+1. Meinasin eka nyt viikonloppuna uutta tehä mut juu ehken ala hermoilla siitä :D

Nii voishan tk:lle soittaa ja kysyä jos laittaisivat lähetteen. Kai ne vaan laittaa sen lähetteen ihan pyytämällä, vaikka ei kovin suurta selitystä sille ole että miksi? Voisin mä sanoa, että ei oo yhtään raskausoireita nii sen takia haluaisin.

Nii mie sanoin että haluan vielä varmistua, että oon varmasti raskaana (vaikka piti jännityksessä sanoa, että se etenee :D) Vähän se terkka naurahti, että kyllä sie hyvin raskaana olevalta kuulostat, mut laitto kuitenkin :)

Sallahaa, okei, no sitte voisin kokeilla soittaa heti aamusta, mennä ruokkiksella verikokeeseen ja päivällä soittaa tulos ;)

Älä ninni huoli nuo hcg nousut on niin yksilöllisiä ja se digiki vaan kone joka varmasti tekee virheitä :) tsemppiä ❤

Minä tein tänään taas testin :smiley-ashamed008 On se taas edelliseen verrattuna tummunut.. kyseessä siis ebayn halpis liuskat..

Mies alkoi katteleen isompaa autoa :rolleyes: enpä aja sit enää ikinä ku en meinaa nykystäkään uskaltaa ajaa.. :smug:

Onnea Owlet! Ja onnea uusille plussanneille. Mä tein tänää nyt sit vihdoin sen digin ja näytti 3+. Nyt siis 6+0. Enpä sitte enempää teekään, kai se on uskottava et siel masussa joku on..

Huomenna tulee 4+6, jokohan uskaltas tehä iltapissistä apteekin testin kun pääsee iltavuorosta? :D

Ninni22, jos muistat, ni mullehan tuli se sama luku silloin 5+6, eli melkein samana rv:nä ku sulla. Elä huoli, en mäkään aio ylimääräisiä stressata, vaikka se tietty harmitti aluksi. Me ollaan niin kauan raskaana, kuin toisin todistetaan! :wink. *kopkopkop*. Mäkin kannatan verikokeessa käyntiä, jos asia vaivaa mieltä :)

Tummunut täälläkin :) Ja masukin taitaa alkaa jo ainakin iltapönöttää. Ei taida rv 12 asti pysyä salassa jos tätä vauhtia massu paisuu!

Voi paska nyt mä mokasin.:mad: mä poistin ton kännykkä sovelluksen ku haluan siihen sen salaisen ryhmän kans, nii nyt en pääse kännykällä enää ku en tiiä sitä salasanaa. Siitä ei pääse siihen unohditko salasanan juttuun. Tietääkö joku onko asetuksissa joku että salasanan voi vaihtaa? :shy:

Ja Sallahaa, hieno plussa on :)

Ninni22, en tiiä miten toi menee kännykkäsovelluksella, mut koneella saa ihan ok vaihdettua. Eli jos eka meet koneelle vaihtamaan ja sit painat mielees, ja laitat saman kännykkään :)

Takaisin