Plussan huumaaa

Saatan noilla ebayn testeillä muutaman tehdä, mutta en enää digiä aatellu ostaa.. menee vaan turhaa rahaa.. ultraan oon kuitenkin menossa. :happy:

Mä en oo vielä digiä tehnyt ja tuo yksi saa riittää. :-) En oo uskaltanu neuvolaan vielä soitella, saati ultraa varata. Jos ensi viikon alussa kun kuudes viikko käynnistyy.

Meille mies on innostunut ja puhuu välillä tyyliin "sitten kun meitä on kolme". Ei vielä ainakaan hössötystä :) Tosiaan isälleni meni möläyttämään jo viime vkl raskaudesta. Isäni ei osaa pitää yleensä salaisuuksia mutta ei vielä ainakaan äitille ollu mitään puhunu. Voi tosin vaikuttaa kun mieheni ja isäni olivat muutaman saunaoluen nauttineet, ettei ihan niin tosissaan uskonut uutisia. On tämä hankalaa kun itse on niin tohkeissaan ja haluais kaikille jo kertoa, mutta ei vielä uskaltais.
Onnittelut muuten kaikille uusille!

Minäkin liityn varovasti mukaan maalismammoihin! Liuskatestit on näyttäneet positiivista jo useamman päivän ja eilen saatiin vielä digillä varmistus. Viikkoja nyt laskujen mukaan kasassa 4+1. Enpä olis uskonut, että tärppää ekasta yrityksestä, mutta kai se täytyy kun testitkin niin väittää! Kovasti toivon, että kaikki olis kunnossa. Esikoista siis odotellaan, joten kaikki on ihan uutta ja jännää :)

Meidän la sattuu näköjään samoihin aikoihin, kun ensitapaamisesta tulee vuosi täyteen.. Onko täällä muita nopeasti toimineita? :D

Noista testeistä, mä tein kaks rfsun liuskatestiä ja totesin että ne on huonoja! Viikko väliä ja ei oikeen muutosta. Välissä pc puikon joka anto jo melko vahvaa väriä ja yhden digin ja sitte vielä apteekin oman joka anto hyvät vahvat viivat. Kyllä mullekin riittää tää testaaminen :)

Meillä mies myös kovin innoissaan, mä sitä jarruttelen että jos vasta ekan ultran jälkeen kertois. Katsotaan :) odottaa että saa kertoa parhaalle kaverilleen. Muistuttelee myös mun syömisistä, että syön tarpeeks ja hyvin.
Täällä nimenä vaavi tai Pötkylä.

Nyt pitäs olla rv6+1 ja tein eilen kokeeksi kaupan testin ja samantien tuli kaksi yhtä tummaa viivaa. Mulla hcG 26400

Mäkin testasin noilla RFSU:n liuskoilla, ne kuulema antaakin aika myöhään positiivisen tuloksen, mutta alkoi mulla ihan hyvin viiva tummumaan päivä päivältä ja ilmesty aina nopesti siihen testialueelle :) toki sitten testasin yhden pregcheckin niin olihan se ihan eri maata ku heti täräytti vahvat viivat testiin :D

Paljon onnea plussasta iivje! :Heartred Meilläkin tärppäs heti ekasta renkaattomasta kierrosta ihan vaan tjoittaillen! Siks mua varmaan niin huolestuttaa, jos karma kostaa takas... Pitäs uskaltaa luottaa et kaikki menee hyvin :) Me alettiin seurustella huhtikuussa 2014, joten ei ihan kaks vuotta ehi täyttyy. Ei sekään vielä kovin paljoo oo :grin Mennään kyllä taas aika samassa tahissa, kun mulla on nyt 4+4 :happy: Oliks se nyt niin, et me asutaan samalla paikkakunnallakin vielä? :grin

Niin ja mie tein ekan digin raskaana 2-3 12.pv, niin millonkaha uskaltas tehä toiset et näyttäs viikot 3+ ? En millään vieläkään tajua et oon raskaana, pakko saaha varmisteluja koko ajan :grin

Sallahaa: Kiitos! Joo, sama paikakunta, sama ala, melkein sama ikä ja viikotkin :grin Ja molemmilla tosiaan tärppäs ekasta. Muakin pelottaa just tuo miten helposti kaikki kävi, että jos sit jotenkin sen vastapainoksi tulee jotain ongelmia. Pitäis vaan olla luottavaisin mielin, kun ei tässä oikein muutakaan voi. Tarvii varmaan tosiaan käydä siellä ar-ultrassa, että saa hetkeksi mielenrauhan.

Työnimistä sen verran, että meillä odotellaan Myttyä :p Pitäiskin hakea apteekista tuo opas lueskeltavaksi!

iivje, meijän pitäs treffata joskus kuhan ollaan varmemmilla vesillä! :grin Oispa huippuu ku ois jo joku tuttu mammakaveri, nii lähekkäin ois nuo lasketutkin! :)

Sallahaa Ilman muuta, mulla ei oo yhtäkään mammakaveria! Hoksasin eilen että oon tainnut sattumalta seurata sua Instagramissakin jo pidemmän aikaa.. :grin Tai ainakin oletan että se oot sie!

Millonkahan sitä malttaa lopettaa testaamisen? :rolleyes: Vielä sattuis olemaan kolme pregcheckin liuskaa jemmassa, joten kai ne pitää loppuun käyttää leffaviivoja metsästellen.. Neuvolan tätikin kysyi, että oot siis tehnyt raskaustestin? Köh köh, aika monta..

iivje, tottahan toki käytät ne testit loppuun :grin mulla tulee olemaan vaikeeta ku meen hetken päästä apteekkiin muille asioille, nii testit syyhyää varmaan näpeissä :grin

Mä taidan kans ilmoittautua ryhmään mukaan. Testejä oon tehnyt sunnuntaista lähtien (vasta) viisi :) Elokuusta -14 ollaan yritetty ja viime toukokuussa pistettiin homma jäihin, kun sain niin hyvän työpaikan. Tottahan se sitten heti tärppäs! :-D Hieman sekavin tuntein oon vielä, erittäin onnellinen kyllä, mut pelottaa mitä pomo sanoo, meneekö kaikki hyvin jnejne.

Miehen kanssa ollaan molemmat päälle 30 vuotiaita ja yhdessäkin oltu jo 6 vuotta, joten sen puolesta saakin jo tulla :-) Ekan ultran pitäis olla 2 viikon sisällä, että josko sitä sitten uskaltais vähän mieskin jo innostua. LA tosin olis suurinpiirtein 20.3. Oireita on jo melkoisesti ja ihan järkyttävä pesänrakennusvietti iski, tosin vasta suunnitelmia tehden!

Onnea kanssasisarille ja toivotaan, että kaikilla asiat menee parhainpäin! <3

Kauheasti tullut viestejä mun edellisen ja samalla ensi käyntini jälkeen :) Hyvä niin!

Mä varasin eilen varhaisultra-ajan, on heti elokuun alussa ja samalla soittelin neuvolaan lääkkeistä ja sain sitten sinnekin ajan elokuun puolen välin jälkeen. Neuvolan laskujen mukaan nyt olis 5+2, mutta pitkällä kierrollani voin olla tuosta jopa viikon jäljessä. Kummasti kolmen viikon päässä odottava ultra rauhoittaa mieltä: vaikkei oikein ole raskaana oleva olo ja keväinen km tuo oman taakkansa, saan "asioiden todellisen tilanteen" (hehhee) selville jo aika pian.

iivje, nyt kun katoin niin tosiaan, sie oot varmaan se mun yks mystinen seuraaja, jota en kehannu alkaa seurata takas, ihmettelin vaan et kukaha toi on!! :hilarious: Hahahha, miten onkin sattunu näin! :grin Noh, nyt mie ainaskin seuraan :wink

Ja miekin kyllä aattelin vielä huomenna marssii apteekkiin, nyt kun tuli tänään vähä rahaakin :grin Ehken kerro miehelle, sen mielestä neljä testii on jo paljon... Pöh ja pah :rolleyes:

Takaisin