Plussan huumaaa

Nannal, mulla oli menny ihan ohi se viesti, missä kysyit mistä sain sen oppaan! Onneks sait jo useemmankin vastauksen siihen :grin

Tervetuloa Metsämansikka84, iivje, emillanaatulia84 ja Äsaaärii, onnittelut plussasta! :happy:

En tohtinut leikillisesti "poksua" viikkopoksu-ryhmässä, mutta täällä poksutaan vuosia.. 28 tuli mittariin, kääks! (30 lähenee uhkaavasti) :grin. Tuli siitä mieleen, että päivitin oman ikäni listaan ja ilman muuta päivittelen teidänkin ikiä, jos haluatte :)

Owlet hyvää syntymäpäivää :) mulla on tammikuussa synttärit, että silloin saa päivitellä jos sinne asti päästään. :)

Vielä yksi testi odottaa kaapissa, täytynee se tehdä pois notkumasta.
Ekat raskausoireet mahd. bongattu. Yrjö tuli iltamassa käymään... Yäk. Esikoisesta en oksennellut yhtään! Vähän jännittää millanen taival tää nyt on ku tosiaan ed.raskaus oli helppo, synnytys helppo, vauva helppo.... Ei voi olla nyt samoin.

Toivottavasti pikkukaverit pysyisivät matkassamme <3

Paljon onnea uusille ja tervetuloa joukkoon! :happy: Ja myöhästyneet synttärionnet owletille! :)

Ei näytä hyvälle tää raskaus.. pitäis olla 6+0 mutta digi näytti edelleen 2-3 (eli 4-5).. eikä oo oireita. Ehkä en oo raskaana.. :( näkeepä sitte ultrassa 27.7 että mikä mättää jos mättää..

Joo eihän ton sais antaa määritellä raskautta, tuokin on vaan kone joka antaa suuntaa antavia lukuja. Hetken paniikki oli mutta ei enää. :)

Onnea Owlet!! :) Ja Ninni, mullakin naytti samaa vielä 5+5.

Mulla on tosi usein ongelmia sivuston kanssa. Usein juuri niin, että kommentointikohta puuttuu kokonaan! Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Kaytan puhelimella niin tietty voi johtua siitäkin

Ninni, älä digistä hermostu. :) Just ton takia mä en ostanu enää toista digiä, oisin kuitenkin hermostunu jos ois näyttäny liian vähän viikkoja. Nauti nyt vaan hyvästä olosta. :)

Takaisin