Plussan huumaaa

Ihanaa kun uusia on liittynyt mukaan! Valtavasti tarrasukkia kaikille.

Metsämansikka84: mulla takana kaksi keskenmenoa ja niin toivon, ettei tästä tule kolmatta.

Mies suhtautuu hyvin samoin kuin mäkin: iloitaan, mutta ymmärretään kahden km:n jälkeen, että ei tämä itsestään selvää ole.

Owlet: Kiitos kiitos. Toivottavasti nyt ei kuitenkaa ois kaksosia siunaantunu, vaikka niitä suvussa paljon onki :D on varmaan ihan tarpeeksi opettelua ja tekemistä jo ihan vaan yhdessäki kun ei ennestään lapsia ole :)

Mun mies on semmonen "perus suomalainen mies". Tiedän että se ei meinaa pysyä pöksyissään ja on todella onnellinen, mutta ei se siitä koko aikaa hössötä, mutta tässä yks ilta bongasin sen netistä lukemasta raskausajan ruokavaliosta :D ja nyt se jaksaa mua muistuttaa kuinka tärkeetä on syödä sitä ja tätä ja tota. Edes kauppakasseja en saa kantaa, siitä on tullu ylihuolehtiva <3

Mulla mies osannu suhtautuu vielä aika tyynesti, on selvästi innossaan mut sano et osaa innostua enemmän ekan ultran jälkeen ja sitä mukaan, kun ollaan "varmemmilla vesillä". On kyl jo puhuttu muun muassa makkarin sisustuksesta vauvaa varten, tänään se luki mielenkiinnolla sitä Vau.fi:n Vauvan odotus -opasta :) Ja kyl sekin jo minnuu koittaa hemmotella :grin

Sallahaa ootteko hakenu apteekista tai jostain tuon vauvan odotus-oppaan? :) katoin kans yks päivä että miehille on siitä oma painos ja ois kiva saaha se miehelle jo ennen ensimmäistä neuvolaa mutta kai sinne asti on ooteltava:)

Nannal siinä samassa kirjassa on miehelle ja naiselle oma osio kun sen kirjan kääntää ympäri :) apteekista saa ilmaiseksi hakea.

Vauvan odotus-oppaassa on omat osiot äidille ja isälle. Ei mun tietääkseni eri opuksia ole?
Ja kävin jo omani hakemassa. Oli raskausvitamiinien vieressä :)

Onnittelut minultakin kaikille uusille! Tosi kivalta porukalta kyllä vaikuttaa maaliskuun mammat ja vaikka mulla on viestien määrän takia vielä matkaa salaiseen ryhmään, niin tarkoitus olis sinne jossain vaiheessa päästä! :)

Mulla tosissaan esikoinen pitänyt nyt sen verran kiireisenä, että pariin päivään en ehtinyt palstaa seurata, saati itse mitään kirjoitella. No nyt on äidillä rauha maassa. :)

Mä ite tein noita raskaustestejä kaks tavallista liuskaa ja sitten rakkaan ystäväni innoittamana hankin myös kaks digitestiä. Viivat oli heti tosi selkeet ja digiin sain viikot 2-3 rv 4+6 ja 3+ sitten rv 5+2. Eiköhän noi testit nyt tähän hätään riitä!

Meillä mies on kyllä tosi innostunut tästä uudesta tulokkaasta. Esikoisen kanssa mua nauratti, kun hän mun ollessa rv 5 tai jotain hommasi taloon häkävaroittimen ja uusi palovaroittimet. Että on sitten vauvalla turvallista!

Ninni22 heh kiva tietää :D katoin vaan ne kuvat siitä kirjasta mutta en tajunnu että oli sama kirja eli puolilta :'D pitääpä käydä itekkin kipasemassa joku päivä!

Hyvä tietää tuo opas. :signs001 Täytyy näet apteekissa käydä tällä viikolla hakemassa uusi purkki raskausvitamiineja niin samalla saa oppaan napattua mukaan.

Meillä mies on tyynen rauhallinen vaikka kun kerroin raskaudesta niin oli järkyttynyt mutta hyvällä tavalla. Ostettiin juuri sopivasti isompi asunto pari päivää ennen plussaa niin muutto on tulossa ja mies pakotti mut kertomaan mun serkulle raskaudesta että sekin tietää ja osaa katsoa etten rehki muutossa. Serkku tulee miehensä kanssa auttelemaan muutossa siis... :D

Tervetuloa uusille! Mulla täyttyy muut ehdot salaiseen ryhmään mutta viestimäärä on vielä vajaa. Liityin palsalle jo joskus yritysaikana kun seurasi (kirjoittamatta kuitenkaan) raskaaksi 2015 ryhmää ja halusin nähdä sinne liitetyt kuvat raskaustesteistä. :D nyt siis pitää vielä täällä vähän kirjoitella, jotta pääsen mukaan salaiseen ryhmään. :)

Mä oon liittynyt jo alkuvuodesta edellisen raskauden yhteydessä. Viestimääräkin pitäis olla täynnä, mutta hakutoiminto ei päivittänyt listaan juuri lähetettyjä viestejä niin täytyy tsekata huomenna uudestaan.

Onnea kaikille uusille plussista minunkin puolesta!

Ite tein kaksi testiä, liuskatestin 4+4 johon tuli selvät kaksi viivaa ja sitten digin seuraavana päivänä joka näytti 2-3 ihan kuin pitikin. Digin tein ihan sen takia, että miehelle olisi helpompi ymmärtää asia kun se lukee siinä testissä ihan selvällä Suomella. Ei se meinannut siltikään uskoa asiaa todeksi, oli niin onnessaan. Tein testit kun olin yksin kotona kun mies oli työreissussa ja kun näytin testit ukon kotiin tullessa, se alkoi epäilemään, että näyttelin sille jonkun toisen tekemiä testejä. :)

Herättikin mut viime viikonloppuna yölläkin varmaan viisi kertaa ihan vaan tarkistaakseen, että asia on totta eikä vaan hänen kuvitelmaa. Hermo on meinannut jo palaa sen hössötykseen.

Sitten se on niin kauhee hölösuu, että joudun pelkäämään koko ajan, että se menee jollekin puolitutulle tai naapurille möläyttämään asian. Hän kun ei osaa pitää salaisuuksia yhtään! Näkee niin naamasta kuinka se "kärsii" kun ei voi paljastaa suurinta salaisuutta vielä kaikille. No ehkä se nyt vähän helpotti, kun sai edes vanhemmilleen kertoa ja ehkä nyt tuosta "alkushokin" jälkeen rauhoittuu, mitä tosin epäilen vahvasti. On niin aidosti innoissaan ja elää niin hetkessä. Joskus toivoo että osaisin itsekin elää enemmän samalla asenteella. Mut mies elää koko ajan ihan epärealistisessa pumpulissa jossa velat on aina saatavia, joten jos me molemmat elettäisi niin, oltais aika pian kodittomana ilman ruokaa ja vaatteita taivasalla. :) Tosin hän varmaan pystyis elämään onnellisena niinkin, on se sen verran outo tapaus noin niinku suomalaiseksi perusäijäksi.

5+2

Piti äsken tehdä (taas) testi. Kuudes taisi jo olla. Mitään oireita ei oikein ole pariin päivään ollut, niin alkoi epäilyttää. Viivat oli onneksi sunnuntaista hyvin vahvistuneet ja lähes samanvahvuiset jo.

4+3

7c7bca91d778e6f37f71ee3896563077

Mulle tuli eilen ebayn testejä ja kokeilin sitä illalla ja nyt aamulla. Viikkoja 4+3 myös. Testiviiva oli lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva.. Tämä aamu alkoi huonolla ololla, syöminenkään ei oo vielä tehonnut. Onneksi olo on edelleen siedettävä.

Muoks tässä viel kuva.. aika samanmoinen ku L82adyllä :happy: tai nä vähän hailakampi.. noiden piti olla herkkiä, mutta ei taida todellisuudessa olla kovinkaan herkkiä.. pregchekit olleet kyllä parhaita.

Liitteet

• FullSizeRender (4).jpg
    FullSizeRender (4).jpg
    210.1 KB · Katsottu: 39
Meinaatko testata vielä Junibea? Mulla on yksi digi ja useampi liuskatesti, niin varmaan pari liuskatestejä tulee parin päivän välein tehtyä ja jos ens viikon loppupuolelle sitten digi, niin pitäis sitten näyttää se 3+.

Takaisin