Plussan huumaaa

Lisa26 ja mama-83, paljon onnea plussista ja tervetuloa mukaan! :happy:

Sillon kun tein apteekin testin niin mies kattoi sitä ja ohjetta ja rupes vaan hymyilemään. :) Tuntuu että vielä enemmän innostui sillon digin tekemisen jälkeen kun näki tuloksen. On kans kyselly että kyllähän mä nyt tiedän mitä saa syödä ja mitä ei.. Että on kyllä innoissaan. :happy:

Tervetuloa mami-83 joukkoon ja onnittelut plussasta! :happy:

Nemie: Onnittelut 3+:sta! Sulla varmaan nousee hcg tavallista ärhäkämmin tai sitten odotat kaksosia :wink (kunhan vitsailen). Junibean mainitsema oviksen varhaisempi ajankohtakin voi olla syynä.

Jm, hienosti vahvistuu! :)

Nannanaa, onnittelut 3+:sta ja peukut testaamisen lopetuksesta - fiksu ratkaisu, sillä tuon tuloksen jälkeen testaaminen ei oo muuta, ku turhaa :). Oon samaa mieltä siitä piinaavasta digitestin tuloksen odottelusta.. onneksi se "pregnant" sentään pärähti suht nopeasti, vaikka viikkoja pitikin odotella.

Emelja, toi esikoisen odottamisen jännitys voi olla hyvin syynä testien hamstrailuun, sillä niin mulle nyt kävi :grin. Jospa sit tokan kanssa riittäisi se yks tai kaks testiä.

Nannal, meillä mies on hyvin mukana, mutta vieläkin enemmän voisi vehkoa asiaa.. todennäköisesti hieman jännittää ultraan asti ja sit vasta rentoutuu ja osallistuu enemmän hankintapohdintoihin ym. fiilistelyyn :).

Ninni22, meidän pikkuisen työnimenä on Papu :happy:

Ootteko muuten huomanneet, että saatiin salainen ryhmä? :). Mulla vielä viikko odottelua, ni saan laittaa ylläpidolle viestiä.. ei täyty vielä kuukauden sääntö (muut kriteerit onneksi ok), ni hetki viel täytyy malttaa :grin.

Juu huomasin salaisen ryhmän ja laitoinki heti viestiä ylläpitoon :P ihana työnimi tuo Papu!

Me (tai mä lähinnä) ollaan mietitty työnimeä mutta ei oo ihan sopivaa löytyny... Tai se mitä ollaan eniten käytetty on vähän turhan poikamainen jos sieltä tuliskin tyttö! :wideyed:

http://aijaa.com/tE0deS

tE0deS

Jos testi näyttää tältä kymmenen sekunnin päästä dippauksesta niin kai sitä pitää jo uskoa että jotain siellä tapahtuu ❤❤

(En oo varma osaanko liittää kuvaa tähän niin laitoin myös linkin :D)

Niin mun masussa asustaa Yrmis. Oon ollu aika kiukkusella tuulella niin tulee siitä :grin

Owlet mulla kanssa viikko vielä niin pääsen salaiseen ryhmään

Nannal kyllä se kannattaa varmaan alkaa uskomaan :) on sen verran vahvat viivat jo.

Mäkin huomasin tuon salaisen ryhmän mutta paria kommenttia vaille vajaa vielä mun kommenttisaldo:) Voi ompa teillä ihania työnimiä ❤ meillä ei oikeestaan oo mitään yhtä, joskus kutsutaan papuksi, joskus pikkaseksi, joskus pallomasiksi ja tiesmiksi muuksiki:) ehkä se muotoutuu tässä hiljalleen :)

Meilläkin mies ihan onnellisena mukana, voisi tieten mielestäni olla enemmänkin kun itse innostun asioihin vähän intohimoisemmin:) Mies odottelee että ultrassa kaikki ois hyvin niin sitten uskaltaa näkyvämmin innostua :) Siitäkin ollaan puhuttu, että vielä tuntuu tämä raskaus niin epätodelliselta kun tästä ei tiedä kukaan muu :)

Mulla menee vielä aika kauan ennenku pääsen salaseen ryhmään, ei täyty kuukauden raja. Sinänsä ärsyttävää, koska vaikka kuumeilua on ollukki pitkään ei oo ees tullu mieleen liittyä tänne ja kirjoitella. En tiiä, kai mä vaan oon niin antisosiaalinen :D

Meillä ukko on ihan tohkeissaan raskaudesta, ja malttamattomana odottaa ultraa että saa työkavereille kertoa :D

Nabakettu mäkin oon kuumeillut ja lukenut keskusteluja mutta en ollu missään vaiheessa uskaltanut liittyä aikasemmin. Jotenkin ihmeessä sain liityttyä päivä ennen plussausta. Oon kyllä aika antisosiaalinen ja pelkään netissä kirjottelua jostain kumman syystä :D

Meillä mies on aivan innoissaan. Ei osaa suutaan pitää yhtään kiinni. Tästä jos jotain oon oppinut niin tästä kun on selvitty hengissä ja jos lisää raskauksia tulee niin mies on viimeinen kun saa tietää :D Tuntuu että sitä ei voi päästää hetkekskään silmistä kun on jo jollekkin kertomassa. Suunnitteli jo että koska voi faceen laittaa jotain. :shifty: Ei ainakaan mun luvalla koskaan!

Nabakettu: Onneksi on odotellessa tää julkinenkin puoli, jossa saa purkaa vauvahössötyksiä ja muuta (vaikka ei tokikaan niin vapautuneesti kuin salaisessa voisi) :). Ja yllättävän nopeasti se aika loppujenlopuksi menee onneksi.

Meillä mies ei uskonut kans vielä vaikka kahta viivaa näytin mutta digistä sitten tajusi kunnolla :D

Varmaan ultran jälkeen tajuaa paljon paremmin...

Ja meillä puhutaan vaan pienestä :)

Muakin harmittaa kun ei oo tullut aikasemmin liityttyä ! Täytyy vielä siis odotella että salaiseen vois päästä.

Luumupuu, mun mies ei onneksi oo somessa, ni ei pääse siellä lörpöttelemään :grin. Itekää tuskin laitan mitään, tai jos laitan, ni todella myöhäisessä vaiheessa.. ellei raskaushormonit pehmennä mun päätä :). Jostain syystä haluan kertoa asiasta mieluummin face-to-face, ja muutenki jakaa asian vaan todellisten tuttujen kesken. Vaikka tietysti anopit luvan saadessaa rupeaa lörpöttelemään.. Anoppi tietää, mutta pitää salaisuutena vielä ja oma äiti saa kuulla sit jossain vaiheessa.

Meillä mies ei juurikaan asiasta puhu, tosin ei pahemmin esikon aikaankaan puhunu.. Tiiän kyllä et on ilonen, mut haluu kans ootella ultraan et näkee et siel varmasti on jotain.. Ja sano et haluu ehdottomasti ultriin ja neuvolaan tulla mukaan..

Metsämansikka, onnea ja tervetuloa! :) toivotaan että nyt pieni jaksaa loppuun asti! Mulla kans ensimmäinen raskaus todettiin ultrassa kkm, joten toivottavasti nyt tämä toinen raskaus menisi hyvin..

Takaisin