Tervetuloa mami-83 joukkoon ja onnittelut plussasta!
Nemie: Onnittelut 3+:sta! Sulla varmaan nousee hcg tavallista ärhäkämmin tai sitten odotat kaksosia
(kunhan vitsailen). Junibean mainitsema oviksen varhaisempi ajankohtakin voi olla syynä.
Jm, hienosti vahvistuu! :)
Nannanaa, onnittelut 3+:sta ja peukut testaamisen lopetuksesta - fiksu ratkaisu, sillä tuon tuloksen jälkeen testaaminen ei oo muuta, ku turhaa :). Oon samaa mieltä siitä piinaavasta digitestin tuloksen odottelusta.. onneksi se "pregnant" sentään pärähti suht nopeasti, vaikka viikkoja pitikin odotella.
Emelja, toi esikoisen odottamisen jännitys voi olla hyvin syynä testien hamstrailuun, sillä niin mulle nyt kävi
. Jospa sit tokan kanssa riittäisi se yks tai kaks testiä.
Nannal, meillä mies on hyvin mukana, mutta vieläkin enemmän voisi vehkoa asiaa.. todennäköisesti hieman jännittää ultraan asti ja sit vasta rentoutuu ja osallistuu enemmän hankintapohdintoihin ym. fiilistelyyn :).
Ninni22, meidän pikkuisen työnimenä on Papu
Ootteko muuten huomanneet, että saatiin salainen ryhmä? :). Mulla vielä viikko odottelua, ni saan laittaa ylläpidolle viestiä.. ei täyty vielä kuukauden sääntö (muut kriteerit onneksi ok), ni hetki viel täytyy malttaa
.