Plussan huumaaa

Milloin sen digitestin pitäis näyttää 2-3?
Mun tekis hirveesti mieli ostaa toinen digi, mutta ei oikein raski :sad001 mieskään ei aikonu sitä mulle kustantaa ku ei asia kuulemma muuksi muutu.. ja mielummin nekin rahat laittaa alkuraskauden ultraan. Mutta silti mun tekis mieli ostaa digitesti..

Tuhinamurmeli: Ihana kuulla, että jollain muullakin on käynyt näin, ja sulla vielä todistetusti onnistunut lopputulos! :happy:

Junibea: Cb digin ohjeen mukaan tulos 2-3 vastaa 4-5 viikkoa. Mulla tuo luku tuli testatessani 4+4, mutta varmasti vaihtelua voi olla näkymisen ajankohdassa :). Eilisestä testistä oppineena tekisin toisen testin mahdollisimman myöhään, ettei joudu näkemään samaa lukua toistamiseen, sillä sain saman "2-3", vaikka testeissä oli aikaeroa viikko ja kaksi päivää. Uusintatestiä en raski tehdä, mutta ar-ultraa himoaisin.. en pelkästään testin takia, vaan muutenkin malttamattomuuttani.

Mä tein digin kun oli 4+5 niin sillon näytti 2-3. Olis tosin voinu näyttää sen jo aikasemminkin...

Ääk nyt munki on pakko ostaa yks tommonen digitesti ku haluan tietää et mitä viikkoja se mulle näyttää. Oon aika monta kauppaa jo kierrelly, joten niitä ei sitte vissiin saa muualta ku apteekista? Siis viikkoa näyttäviä digejä :)

Mä tein kans sen yhden ainoan digin ja siihen on tyytyminen. Näytti ihan oikein ja luotan siihen :) oli niin kalliskin vielä.. Oon tehny koko elämäni aikana 5-10 raskaustestiä ja tässä vielä eilen tein yhden testin mikä oli kaapissa ja hyvin viivat vahvistunu, niin vahvoiksi kun voi.
Nyt vaan luotan että kaikki hyvin ja nautin tästä vaikka olenkin malttamaton ja haluaisin jo tietää onko tuolla masussa elämää. :) en silti ajatellu mennä ar-ultraan. Huomenna neuvolaan soitto.

Onko toi salainen ryhmä jotenkin Facebookkiin liittyvä?

Tintti-8, se salainen ryhmä ilmestyy tänne meidän foorumille jossain vaiheessa, varmaan aika pian :). Tietoa ehdoista ynnä muusta löytyy esim. helmikuisten puolelta :). Mäkin koin, että testi oli kallis, mut mulla oli niitä tuplasatsi, ni siks tein sen toisenkin.. enempää en hommaa, tää testailu saa riittää :D

Jos on jäänyt onnittelematta joku niin onnea uusille plussanneille tasapuolisesti! :)

Ja suuret onnittelut myös minulta uusille! :) hienoa että meitä on jo näin monta täällä :)

Onnittelut myös minulta kaikille plussanneille :)

Tänään pitänee itse varailla ekaa neuvola-aikaa jos työt antaa periksi ☺

Pissin eilen ovis tikkuun huvikseni, kun niitä tuolla on vielä useampi kappale. Hieno tumman liila, melkein musta, viiva tuli jo samalla kun se pissi nousi sitä tikkua pitkin... oli kunnon viiva ennen kuin kerkes ees kontrolliviiva piirtyä. Jesh. Eli hormonit on noussut! :) Nim. Minäkö muka jotenkin malttamaton.... ^_^ rv 5+5

Hih, teinpä hätäisen johtopäätöksen perusteella digin äsken joka näytti vielä 2-3 viikkoja. :D piti säästää se testi myöhemmäksi, mutta herätessä oli semmonen olo että olenko mä nyt oikeasti raskaana? On niin normaali olo.. :)

Mulla ei oo enää muuta ku ovistestejä.. Tekis mieli joku raskaustesti vielä tehdä, ja se digi kummittelee mielessä.. Oireita ei oo ku huono olo ja repäisykivut. Rintojen pinkeys meni ohi jo pari päivää sitten.

Mulla on vielä kymmenkunta liuskatestiä ja yksi digi kaapissa. :-) Pitää varmaan liuskatestejä tehdä, että näkee viivan vahvistuvan. Digin jätän varmaan ensi viikkoon, niin ehkä 3+ jo tulee näkyviin.

Junibea: Oireethan saattaa vaihdella ja olla oireettomia kausia. Yritä olla hätäilemättä. :-)

4+1

Lauantai iltana tuli loraus verta, sen jälkeen ei mitään. Nyt vaan odotellaan, sehän se on pahinta. Toivon ettei menisi kesken, mut toisaalta jos on mennäkseen nii menis heti eikä odotuttais. Mulla oli kuopuksen raskaudessa säännöllistä verenvuotoa, 8. viikolla tuli se verenpurkauma, eli hematooma, sit myöhemmin vuoteli ilmeisesti limakalvot.

Kiva, että meitä on jo näin paljon. :) Toivottavasti kaikki menee kaikilla hyvin loppuun saakka.

Mä tein silloin ekan testin 5+0 ja silloin one stepin testiin tuli selvä, mutta haaleahko plussa. Toisen varmistustestin tein 5+5 ja silloin sofin liuskaan tuli kontrolliviivaa tummempi viiva. En tiedä oliko testien merkillä eroa vai oliko hormonit noussut, mutta vaikka mulla on vielä testejä kaapissa, en silti oo kokenut enää tarpeelliseksi tehdä niitä. Jännittää kyllä, onko siellä elämää oikeasti. No perjantaina se selviää kun menen varhaisultraan.

6+5

Muokattu viimeksi:
Minkälaisia harrastuksia teillä on? Itseä on mietityttänyt kun harrastan ratsastusta että kuinka pitkään se on varmasti turvallista. Googlen mukaan voi jatkaa niin kauan kun hyvälle tuntuu ja tietenkin tervettä järkeä käyttäen.

Silvergrinda...Minä myös ratsastan ja meinaan jatkaa niin kauan kun hyvältä tuntuu. Mahan kasvaminen on varmaan suurin ongelma. Mulle gynekologi sanoi, että sikiö on turvassa mahassa, mutta riskit tietysti täytyy tiedostaa.

5+4

Takaisin