MItähän mää just sanoin testaamisesta.. ja kun näin Ninnin testin tuli heti pakkomielle et mun tarvii saada hakea testi kaupasta mun pitäs lähteekin iltalenkille niin melkeen vois hakea semmosen jos vaan ehdin ennen ku kauppa menee kii.
Mäkin oon tehnyt jo aika monta testiä kun kaapissa oli liuskoja niin pakkohan ne oli käyttää pois. :)
Se on vaan jotenkin niin kivaa kattoa kun ne viivat tulee ja miten ne viivat vahvistuu.
Vielä ois muutamia ovistestejä :)
Tässä kamppeet päällä odotan miestä ja esikoista treeneistä kotiin että pääsen kauppaan.. kengät ja kaikki päällä jo.. puolustelen nyt kuitenkin sillä vielä että meen ostaan alle 3e:n pregcheckit.. niitä on 2kpl paketissa..
Apua oonko ainoa joka ei oo testaillu montaa kertaa? :D tein vaan sillon ennen menkkoja sen liuskatestin, ja menkkojen alkamispäivänä cbn testin, tuli se 2-3 :)
En minäkään testannu ku kaks :D Testissä luki et jos haaleet viivat niin 48 tuntia myöhemmin pitää tehä uus. Sen tein ja se saa riittää :D Mulla on tosin kyl aika selkeitä oireita ettei pelota ettei siel mahassa mitään tapahu. Mutta jos jotain ei niin hyvää tapahtuu niin kyllä se kroppa kertoo.
Mä olen himotestailija ja oon tuhlannu rahaa PALJON testeihin, mutta nyt saa riitää :) oli alussa niin haaleita viivoja, että pelkäsin jos kyseessä on kemiallinen raskaus. Halusin siis tehdä niin monta testiä kunnes viivat vahvistuu, varsinkin kun oireita ei ole ollenkaan. :)
Mäkään en oo tehnyt ku vaan kaks testiä. Toisen tein vaan siks koska en meinannut tajuta että raskaana ollaan :D mulla ei oo oireitakaan juuri yhtään mutta silti olen suht rauhallisin mielin!
Mulla on sama pelko kun Ninnillä. Ja kun on suhteellisen tuore keskenmeno takana, niin oon vähän hermoheikko. Kävin kaupassa ja mua pisti kohdunseutuville vähän aikaa ja heti olin varma että kesken menee.. nyt ahistaa vietävästi.. voi olla että teen testin jo nyt illalla ja seuraavan aamulla..
Moi kaikille kai mäkin uskaltaudun nyt vihdosta viimein jotain kirjottaan tänne, kun oon jo viikon seurannut sivusta tätä palstaa plussasin reilu viikko sitten, mikä oli ihana yllätys vaikka ei oltu tätä ihan viä suunniteltu kun kuopus on vasta 7kk ja esikoinen 2 v ja Jännittää miten arki tulee sujuun kolmen alle kolme vuotiaan kanssa. Onko teillä muilla lapsia pienellä ikäerolla?
Täällä myös hermoillaan ja testejä on menny perjantaista lähtien kaks per päivä. Kunnon plussa se jo on, mut kerran läpikäydyn alkuraskauden keskenmenon takia pelottaa
No, tänään tein vaan aamusta ja huomenna uudestaan. Kyllä noita testejä riittää! Jossain vaiheessa on vaan pakko rauhoittua. Ekassa raskaudessa ei ollu pahemmin oireitakaan, lähinnä palelua.
Nyt vaan hyvin lievänä ja siksi se myös pelottaa!
Lisa26, sulla on ainakin paremmin tiedossa millaista on olla kahden pienen kaa mulla on esikoinen 1v8kk .. Tää oli 7. yrityskerta, eli meidän puolesta olis saanu tulla pienemmälläkin ikäerolla. Mut ei voi mitään. Näillä mennään.
tässäpä alle parin tunnin pidätyksellä tehty pregcheck. Viikkoja 4+1.
Lisa: Meillä on 5 lasta, esikoisen ja toisen ikäero 1v10kk, toisen ja kolmannen 1v5kk, sit seuraava väli on jopa 4v, neljännen ja viidennen ikäero 1v4kk. Nyt tulee ikäeroa reilu 2v.
Tervetuloa Lisa26 joukkoon ja onnittelut plussasta, mikäli ennen en sitä oo kirjoittanut! :)
Mulla kävi noiden testien kanssa niin, että hamstrasin testejä Raskauskeijun nettisivuilta "varmuuden vuoksi" kahta kiertoa varten (en ollut varma onnistuuko tää kierto) ja nyt sit pääsin käyttämään kaikki saman plussauksen merkeissä, tosin harkitusti eri päivinä. Testejä kului seitsemän kappaletta . Kolme Raskauskeijun halpispuikkoa (one step), 2 cb plussaa ja 2 cb digiä.. enempää ei oo, eikä tuu :D. Veikkaan, että himotestaajia ja muutaman testin tekijöitä on suht saman verran.. ja sit on myös välimalleja, joihin todennäköisesti suurin osa ainakin palstan tyypeistä sijoittuu :)