Plussan huumaaa

Mä harrastan tanssia ja keväällä kävin street-tunneilla. Mutta siinä tulee kyllä sen verran hyppyjä että voi olla ettei tunnu kivalta enää syksyllä. Muuten koitan tanssia kyllä niin pitkään kun pystyn, täytyy vaan miettiä vähän tarkemmin millasia liikkeitä tekee... Perusajatus on varmasti se että niin pitkään kun tuntuu hyvältä niin voi rauhassa tehdä. :) Nyt on kyllä liikunnat jääny vähän vähemmälle, tarttis nyt ryhdistäytyä siinä asiassa.. :rolleyes:

5+2

On taas paljon uusia plussia tullut. Tervetuloa ja paljon onnea :)

Mä oon kanssa tota digiä himoinnut mutta taidan nyt tulla siihen tulokseen, että en semmoista hommaa. Tein niitä r-testejä tossa alussa kumminkin muutaman ja viimeseen tuli jo hyvä plussa.

Mä käyn salilla silloin tällöin erilaisilla ryhmä tunneilla. Nyt on kyllä jäänyt tosi vähälle kun väsyttää niin pirusti. Ehkä jos sais kohta energiaa niin jaksais taas.

Nyt menossa rv 6+5

Mä taas kävin tänään ostaa yhen digin ja aattelin huomenna aamulla tehä sen :) ei mulla silleen mitään huolta oo ku heti ekassa testissä oli jo yhtä tumma viiva ku kontrolliviiva, mut haluan kans nähä mitä viikkoja siinä tulee :)

Täällä kans yks plussannut.
Touko-kesäkuun vaihteessa loppu e-pilleri-resepti ja todettiin et antaa tulla jos on tullakseen... Joo, viime pe sitten plussaa tikkuun kun menkkoja ei näkynyt. LA neuvolantädin mukaan 11.3.16.
Eka lapsi kyseessä jos kaikki menee putkeen :)

Viikonloppu meni _hieman_ ällistyneissä meiningeissä, mut nyt sen alkaa tajuamaan. Pakkokin tajuta, varasin aamulla ekan neuvolakäynnin (29.7) :happy:

Mä ajattelin kanssa vielä huomenaamulla tehdä yhden digitestin. Vitsi et kyllä jännittaa! Ja mikä stressi siitä tuleekaan, jos ei nyt nayta 3+ :excited001
Viikkoja nyt siis 6+3

Tervetuloa Even ja onnittelut plussasta! :happy:

Nannanaa: Uskoisin, et sä jo saat sen 3+:n, ku jo rv 6+3 :wink. Avasin omat cb digitestini eilen ja siinä rv 5+6 tekemässäni tokassa testissä oli kaikki kolme viivaa jo todella vahvat, mutta sen 3+ -tuloksen antava viiva todennäköisesti himpun verran liian vaalea sensorille, ni luuli sitä 2-3:ksi.. oman tulkinnan mukaan ei ois menny ku just se pari päivää, ni viikot ois menny oikein :).

Muoks. tulkitsin testejä netistä löytyvien tietojen ja kuvien perusteella, jos joku ihmettelee, miten ihmeessä niitä viivoja voi tulkita :D

Onnea uusille plussanneille! :)
Näyttää "juhannustaiat" toimineen! ;D

En tiennytkään ennen, että ovis testilläkin voi raskaustestinä käyttää. Mulla kun niitä ovistestejä (liuskoja) vielä parisenkymmentä on tuolla kaapissa ni testasin tänään ja tuli kyllä ainakin puolet vahvempi plussaviiva kontrolliviivaan nähden :D

Nää päivät tuntuu niin ikuisuuden pitkiltä. Ekaan neuvolaankin on vielä kaks viikkoa!

Ninni22, mulla oli melkein sama, mutta rv5+6 takia vielä hilppasen tummempi tuo vaalein viiva.. tai tummaa siinä viivassa, mutta värjäytyminen jääny vähän vaillinaiseksi (sama vaalea pohjaväri, mutta reunassa jo tummaa). Jänniä nää testit :grin

Muokattu viimeksi:
Ninni22: mulla tuli kans 5+4 digiin samat lukemat kuin sulla. Toinen testi odotti tätä viikkoa, mutta melkein oireettomana en malttanut olla "varmistamatta" jo 5+6 jolloin tuli sitten se 3+.
Nyt odotellaan ar-ultraa, joka olisi reippaan viikon päästä.
Onnea uusille plussaajille ja hurjasti tsemppiä kanssasiskoille. Varmaan aika samoin aatoksin tässä taivalletaan eteenpäin :)

6+0

Marjaana, okei, eli parin päivän päästä olis ehkä mullekki tullu se 3+ :D en tiiä haenko enää digiä. Tässä kans odotellaan parin viikon päästä olevaa ultraa, saa nähdä onko elämää ku on niin oireeton raskaus vielä :S

5+4

Ninni22, melko oireettomana pysyttelee mullakin. Että sitä ultraa odotellessa, saa edes jotain kättä pitempää. Koitetaan kuitenkin edes vähän nauttia fiiliksestä :) plussa ja jokainen päivä on eteenpäin. Mieluummin sen huonon uutisen ottaa vastaan aiemmin kuin myöhemmin jos sellainen on tullakseen, mutta ei vielä manata piruja seinille :)

Elä säkään enää Ninni hae, kyl se siitä vahvistuu, ja kannattaa säästää raha ar-ultraan :). Ja vähäoireisuuskin voi olla täysin normaalia! Tässä vielä nää mun digit, mitä ylempänä koitin kuvailla. Ihan päivän tai parin heitolla on näköjään suuri merkitys laitteen lukukykyyn, eli vika on testissä, eikä meidän viikoissa :wink

Muoks. Lisäsin selkeyden vuoksi tuloskohdat 2-3, sillä sain saman lukeman molempina kertoina.

Liitteet

• Digitestit avattuna2.jpg
    Digitestit avattuna2.jpg
    385 KB · Katsottu: 50
Muokattu viimeksi:
Oon täysin samaa mieltä Owletin kanssa.. kun on kunnon positiivisen tuloksen saanut, niin testailun voi jättää siihen.. vielä eilen pähkäilin itsekin tämän asian kanssa, mutta tulin siihen tulokseen että säästän rahat ultraan. Varasinkin tänään ajan ja se olisi 3.8 .

Even, paljon onnea ja tervetuloa mukaan! :happy:

Mäkin oon nyt testit tehny vähäksi aikaa. Jos digi ei näyttäiskään tarpeeksi niin varmaan huolestuisin siitä vaikka eihän se täysin tarkka ole. Alkuraskauden ultraa vaan kovasti ootellaan.. :rolleyes:

Junibea, mitkä sulla on viikot kun meet ultraan? Mä en oo vielä varannu aikaa niin aattelin että oisko hyvä oottaa sinne 8+ viikolle..?

Lissu: 7+1 on viikot kun menen ultraan. 6+4 pitäs olla niin näkyy syke varmasti. Ainakin näin tää täti sano, joka tekee mulle ultran. Itse aattelin että oisin mennyt ultraan 7+5, mutta kun ehdotti itse tuota aikaa, niin otin sen sitten.

Jep nyt loppui testailut!! :) ostin paketin pc:n testejä ku kävin ruokakaupassa ja tulihan ne leffaviivat vihdoin :) enää en osta testejä! Pari viikkoa enää ultraan ja siellä sitten näkee onko elämää vai ei.. nyt täytyy vaan nauttia tästä oireettomuudesta ja kesästä. :)
Ja nauttikaa tekin vaikka olisi oireita vähän enemmän, on tää niin upea asia kun masussa kasvaa uusi elämä :)

Liitteet

• 1436806647277.jpg
    1436806647277.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 61
MItähän mää just sanoin testaamisesta.. ja kun näin Ninnin testin tuli heti pakkomielle et mun tarvii saada hakea testi kaupasta laughing7 mun pitäs lähteekin iltalenkille niin melkeen vois hakea semmosen jos vaan ehdin ennen ku kauppa menee kii.

Takaisin