Plussan huumaaa

Heippa kaikille! :)

Oon 22v ja mies on tänä vuonna 33v, yhdessä ollaan oltu vuosi ja muutama kuukausi päälle :) Jätin Nuvaringin pois 8.6. kun alkoi taukoviikko, menkat tuli siis normisti 13.6. Siksipä oonkin nyt ihan melkeenpä paniikissa, kun heti ekasta kierrosta tärppäsi :eek: Nyt siis esikoista tässä ootellaan, ilmeisesti :) Mie kyllä teen toisen apteekin testin ja digin vielä huomenna! Onko maanantaina liian aikasta soitella neuvola-aikaa? :grin

Mie tein just plussat tänä aamuna dpo 13-14, ensin Predictor Earlyyn klo 5 ja sit klo 11 apteekin testiin. Vieläkin tärisyttää, ei tätä meinaa ymmärtää todeksi! Pitkään ollaan kummatkin vauvasta haaveiltu, mutta koulu on meitä jarrutellu... Joka nyt jää multa hilkkua vaille valmistumisesta kiinni :grin Jos vaan tää pysys matkassa ja kaikki menis hyvin helposta alusta huolimatta... :Heartred

Liitteet

• plussat.jpg
    plussat.jpg
    110.8 KB · Katsottu: 56
Muokattu viimeksi:
Osaako joku sanoo millä viikoilla siinä digissä on yleensä +3? Mulla on viel kaapissa oottamassa ja aattelin ootella viel muutaman päivän jos sillon olis jo se +3..

Rv 5+2

Digissä vissiin rv6 -> pitäs näyttää 3+, mutta pitää muistaa et jokasen hormoonitaso nousee eritavalla.

Tervehdys maalisvauvojen odottajille! :happy: Varovasti liityn mukaan. Ensimmäinen hailakka haamu saatu pari päivää sitten, tänään jo selkeä plussa. Huomenna pitäisi menkat alkaa, tänään viikkoja lienee 3+6.

Yritystä takana hiukan päälle vuosi. Vuoteen mahtuu jo kaksi aiempaa plussaa: ensimmäinen meni 11/14 kesken aivan alussa ja toinen todettiin keskeytyneeksi rv 11+5 nt-ultrassa nyt maaliskuussa. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja mekin saisimme esikoisen. Hiukan päälle kolmikymppisiä olemme molemmat.

Valtavasti tarrasukkia kaikille! :Heartpink

L82ady, tervetuloa ja onnea! :) sullekki paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa, itsellä kans keväällä kkm ja se ei ole mikään helppo kokemus.. toivottavasti sulla nyt pysyy kyytiläinen mukana. :)

Onnittelut muillekin plussanneille! :)

Tuttu Ninni, ihanat viivat kyllä! :) Kuis pitkällä se nyt olikaan?

Miksihän miulla tämän aamusessa (5:30) apteekin testissä vähän vaaleampi viiva kuin eilen klo 11 tehdyssä? Digi kuitenkin näytti tänään Raskaana 2-3, sitä en eilen tehnyt vielä ollenkaan. Onneks ostin digin, mut silti vähän mietityttää se viiva... :/

Oli pakko lukea koko ketju läpi näin aamusta! Mulla plussa tuli 1.7 ja siitä hiljalleen lähti tummumaan. Testasin alusta asti rfsu:n liuskoilla ja sitten rv 5+1 testasin rfsu:n puikolla melkein yhtä vahvat viivat :) Neuvola on varattuna 4.8. Huuui miten sinne jaksaakaan oottaa! Huomenna soitellaan ar-ultraa noin viikon päähän, jos päästäis näkemään jo murunen ❤
Mua jännittää myös aivan kamalasti onko kaikki hyvin ja kyttään aivan liikaa oireita :( Välillä fiilikset aivan maassa ja itken hormoonihöyryissä ettei kaikki voi olla hyvin ja välillä hymyilen vaan typerästi onnellisena ❤❤
Onko muilla ollut jo kunnolla tunteet pinnassa? ;)

Minäkin kerron tarkemmin itsestäni vasta salaisessa ryhmässä :)

Sallahaa se digi on hyvä eikä niihin viivoihin aina oo luottamista :)

Nannal onnea ja tervetuloa :)

Rv 5+3 <3

Onnea Nannal! :) Miulla kans sama homma, eilen olin ihan pilvissä ja tänään sit ollu vähän semmonen olo, että tuleekohan tästä mitään... Noh, täytyy vaan uskaltaa luottaa, tsemppiä meille kaikille! :Heartred Oon siis hirveen herkkä itkeen ja suuttumaan jo normaalistikkin, niin hirvittää vähän mitä sitä on vielä eessä... Mies parka! :grin

Ninni, joo toivotaan et se hormonipitoisuus siellä vaikka vähän heittelee :grin Aattelin tehä toisen digin vaikka viikon päästä, et nouseehan viikot...

Nyt siis rv 4+1, voi kun ollaan niiin alussa vasta :rolleyes:

Täällä tänään 4+0 ihan alkumetreillä.. Voi kun kuluis viikko kaks nopsaan niin soittaisin neuvolaan ja varaisin ajan alkuraskauden ultraan.

Tervehdys!
Ja ihan alkuun suuret onnittelut kaikille kanssasiskoille plussasta! <3 Mäkin tässä varovasti liityn joukkoon, noin viikko sitten tein positiivisen testin ja nyt kai menossa rv 5+4, laskettu aika olis 9.3.16. Taustoistani sen verran, että mulla on 8/14 syntynyt poika eli kohta vietetään 1v. synttäreitä! Ekan raskauden jälkeen tulin hyvin pian uudestaan raskaaksi, mutta tammikuussa todettiin alkuraskauden ultrassa tuulimunaraskaus/keskenmeno. Hiukan epäselväksi toi diagnoosi silloin jäi, mutta joka tapauksessa alkion kehitys oli loppunut hyvin aikaisessa vaiheessa. Ite oon jo 38-vuotias ja mies myös samaa ikäluokkaa.
Kaiken tän jälkeen jäi tietty pieni epäilys tästä raskaudesta ja ar-ultraan varasinkin ajan tän kuun ihan lopulle, silloin pitäis olla 8+1. Jessus että jännittää! Raskausoireita tarkkailen tietty ja kyllä niitä on ollutkin (erityisesti tissit on sikakipeet iltaisin). Pahoinvointia tai oksentelua mulla ei ollut esikoisesta oikeastaan ollenkaan, joten sen puuttuminen ei jää harmittamaan! :)

Tervetuloa Roleum, sallahaa, L82ady, Nannal ja maip, onnittelut plussista! :happy:. Tarrasukkia matkaan!

Ninni22 ja Tink: Tuli mieleen ensi viikolle kaavailemistanne digitesteistä, että tein ite eilen aamulla rv 5+6 viikkojen kasvujen seuraamiseksi jäljellä olevan cb digin, enkä saanutkaan vielä tulosta 3+ (ohjeen mukaan 3+:n saisi jo rv:n ollessa 5+). Aluksi olin että wtf, mut sit rauhotin mieleni ja tutkailin asiaa.. hormonit nousee eri tahtia ja tehtyäni "ruumiinavauksen" molemmille pötkylöille, huomasin, että sävyerot (ja niiden kautta tulokset) ovat pienestä kii:
- eka rv 4+4 tekemäni pötkylä antoi tuloksen 2-3, mutta vähänkään hennompana viiva oisi voinut antaa myös 1-2..
- nyt 5+6 tekemäni pötkylä oli melkein niin vahva, että päivä-pari myöhemmin olisin taatusti saanut jo 3+.. toki yöllinen jano voi vaikuttaa myös :). Uutta testiä en tee, vaikka hieman ketuttaa.. olo on jo kumminkin rauhoittunut, eikä enää huolestunut. Kuulunen siis siihen kahdeksaan prosenttiin, jolla viikkonäyttö ei täysin täsmää, ainakaan siinä tavoiteajassa :).

Nannal, täälläkin on tunteet pinnassa, kuuluu ihan asiaan! (mm. vahvoja ilon tunteita, välillä taas aaltomaisesti ärtymystä pikkujutuista) :D. Niin ja eilen ku sain pidellä ystävän vauvaa sylissä, olin ihan täpinöissäni, että tällaisen ihanuuden sit saan minäkin maaliskuussa! :love7

Tänään täällä poksahti 6+0! :happy:

Tänne olikin tullut paljon plussia viikonlopun aikana. :happy: Paljon onnea jokaiselle ja tervetuloa joukkoon!

Nannal, mä oon ainakin huomannu että itkuherkkyys on aikamoista tällä hetkellä. En ehkä tavallista herkemmin suutu mutta kyyneleet tulee kyllä aika helposti tällä hetkellä. Mut eiköhän se kuulu asiaan.

Kauhee jännitys on nyt päällä. :nailbiting: Olis niin kiva jo tietää että onko siellä masussa kaikki niin kun pitääkin. Muutama viikko täytyy kuitenkin vielä malttaa... Elämä muuttu kyllä kauheen jännäksi plussatestin jälkeen. :p

5+1

Owlet mä just tutkailin tota testiä ja huomasin ton et pitäis jo 5+ näkyy se +3.. Aattelin et teen täl viikolla kuhan vaa aamul muistan..

Rv 5+3 ❤️

Tink, tsemppiä testiin! :). Toivottavasti sulle pärähtää se 3+ oletetusti, mutta älä säikähdä, vaikkei pärähtäisikään. Cb digikin on vaan testi ja testit voi välillä näyttää väärin. Googlailin asiaa ja onneksi monella tullut onnistuneesti pienokainen maailmaan, vaikka testit ois näyttäneet viiveellä viikkojen kasvun :). Ajattelin, etten enää osta uutta, kun toi varmistustestikin oli vaan ylimääräiseksi jäänyt testi.. Mulla on aika varma olo, että kaikki on hyvin, mutta pikkuisen houkuttaa toki digitestin takia varmistaa asia ar-ultrassa ennen piinaavaa np-ultran odottelua :). Ainoa vaan, että harkitsemani paikka on lomalla, ja pääsisin vasta 9+2 sinne.. täytyy kattoa, kestääkö pinna/jännitys :D

Takaisin