Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sieltä se toivottu tulos tuli. Onnea! milläs viikoilla sä nyt menitkään?
Sieltä se toivottu tulos tuli. Onnea! milläs viikoilla sä nyt menitkään?
Jotenkin semmonen olo että tästä ei tule raskautta. Viivat on olleet käytännössä saman vahvuiset kolmena aamuna peräkkäin, ei muutosta suuntaan tai toiseen. Nyt on 4+1, ja dpo16. Vai onko tämä nyt joku testimerkin piirre, että muutos näkyy hitaammin. Käytössä mulla on PC liuskat, en ota vielä CB digiä. Positiivinen se testien tulos on, ei siinä mitään, mutta hyytyyköhän tämä homma kalkkiviivoilla.. Miten nopeaa muilla on noussut Pregcheckit?
Edellistä raskautta en muista satatarkkaan, mutta plussaa edeltävänä iltana (4+0) tein one stepilla negan, aamulla one stepissa oli hyvin hyvin haalea viiva ja kaupasta haetussa PC oli vähän vahvempi. En yhtään muista missä vaiheessa olisin saanut sen tasavahvan viivan.
Perkele.
Kiitos Jann. Mä kävin muista syistä labrassa eilen, hädissäni vilautin kuvaa aamun testistä labrahoitsulle Kyllä sitä on hölmö. Se sanoi että joo positiivinen tulos, mutta tiesin kyllä. Joku hillitön paniikki iski kun kahessa päivässä ei tapahtunut mitään edistystä. Nyt kolmessa.
Jotenkin sitä miettii, että onko jokaiselle naiselle osoitettu vähintään yksi km, kemiallinen, tm, kohdun ulkopuolinen tms vastoinkäyminen. Ja onko tämä se minun. Ei olisi kiva saada joululle vuotoa. Ja kellokin tikittää seniorilla.
Verestä otettiin! Hcg oli laskennu jyrkästi tämän viikon mittauksessa ja totesivat keskenmenoksi... Ei vaadi kuulemma jatkoseuranta. Nyt sitte vain odotellaan 3 päivää on nyt lähes yhtä kyytiä mahaa jomotellu. Toivon mukaan kohta alkaa sitte se vuoto eikä ois mitään muuta. Kävellessä eritoten tuntuu semmosta repivää jomoa. Ei siltikään oo semmonen levollinen mieli vielä
Hienoa jannn, tulihan se sieltä! :) Shieldmaidenilla ei munkaan mielestä vielä mitään syytä huoleen. Onnittelut myös muille hienoista viivoista!
Ja Meliisa95, tuo on kyllä niin kurjaa, voimia sinulle
Itse elän vielä epätietoisuudessa... ehkä ostan huomiseksi vielä sen digin. En tiedä uskallanko. Tänään tein normi Sofiliuskan ja siinä kyllä on testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta ei kai se hcg heti laskekaan, vaikka olisikin mennyt kesken, kun kuitenkin mitään ei ole vielä tullut ulos.
Hienoa jannn, tulihan se sieltä! :) Shieldmaidenilla ei munkaan mielestä vielä mitään syytä huoleen. Onnittelut myös muille hienoista viivoista!
Ja Meliisa95, tuo on kyllä niin kurjaa, voimia sinulle
Itse elän vielä epätietoisuudessa... ehkä ostan huomiseksi vielä sen digin. En tiedä uskallanko. Tänään tein normi Sofiliuskan ja siinä kyllä on testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta ei kai se hcg heti laskekaan, vaikka olisikin mennyt kesken, kun kuitenkin mitään ei ole vielä tullut ulos.
Samaa mietin, et onkohan tää ihan normaalia?!Huh kun tumma jo Mrs. S!
Oli pakko tehdä ovulaatiotesti kun niitä vielä on saispa vielä rtestistä samanlaisen, vielä on pari liuskaa ens viikolle
Samaa mietin, et onkohan tää ihan normaalia?!
Joo, nousi kyllä esikoisestakin nopeasti ja silloin olikin alkuun kaksi kyytiläistä... Apua, nyt kyllä yksi ihan riittäisi :bag: Tikutin tässä kierrossa oviksen, joten uskon tietäväni millä viikolla mennäänEhkä sulla vaan nousee tosi nopeesti hcg :) vai voisko olla kaksoset? Tai voitko olla pidemmällä kuin luuletkaan?