Lehtivihreä
Silmät suurina ihmettelijä
Mua niin pelottaa, että olis tuulimuna tai menee kesken. Aiotaan silti jouluna kertoa mahdollisille isovanhemmille. Kumpa kaikki menis hyvin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä taas testailtu ja panikoitu vahvistuuko viivat, mitä mieltä ootte?
Otin riskin..pitääkö olla huolissaan nyt 5+1.. olis pitänyt odottaa huomiseen tai ylihuomiseen yritän nyt löytää uuden digin kaupasta lauantaiksi..
Ehkä liian varhaista vielä! En olis huolissaan
Munkin piti testaa tänään tolla, olin olevinaan ostanut 2, jos tänään ei olikaan tullut +3. Kusasin purkkiin ja otin paketin ja aloin kattoo vähän tarkemmin sitä, niin nää mun testit olikin sit niitä plus tai miinus testejä eikä viikkodigejä:banghead: noh, veny sitten huomiselle testaus, jos tänään löytäis jostain viikkodigin.
Oon ite aika "huono" testaamaan enkä oo ikinä tehny digitestiä, mutta miten luotettavasti noi kertoo viikot? En ehkä myöskään olis huolissaan! Viivat on kuitenkin vahvistuneet niin selkeestiOtin riskin..pitääkö olla huolissaan nyt 5+1.. olis pitänyt odottaa huomiseen tai ylihuomiseen yritän nyt löytää uuden digin kaupasta lauantaiksi..
Otin riskin..pitääkö olla huolissaan nyt 5+1.. olis pitänyt odottaa huomiseen tai ylihuomiseen yritän nyt löytää uuden digin kaupasta lauantaiksi..
Onnea hienosta viivojen tummumisesta! Tiiän niin ton tunteen, kun joutui viime kuussa odottelemaan viivojen kehittymistä ja kun sitä ei sitten koskaan tapahtunut! :banghead: Tällä kertaa sulla näyttää ainakin todella hyvältä tilanne:)Tässä 16.12. --> 15.12. --> 14.12. kuvat tasan 5min jälkeen kaikki! Ihanaa nähdä vahvistuva viiva varhaisen keskenmenon jälkeen missä haaleat viivat kummitteli 2 viikkoa! Arviolta että on noin 4-5 viikolla.
View attachment 97377
Ei taida olla hyvä merkki tämä?! Tiistain mittauksessa oli hcg 69 ja tänä aamuna digi näyttää 1-2 ei se silloin ainakaan ohjesäännön mukaan ole tuplautunnu. Ens keskiviikkona uuteen mittaukseen... Onko jollain muulla noussut hcg hitaasti ja silti ollut vielä toivoa