Plussakuvat<3

Voi ei Laakeripuu, toivottavasti enteet olisi väärässä! :Heartred
Pahoittelut Meliisa95:Heartred:sorry:

Testasin kuitenkin vielä:bag:.. Ja nyt voin lopettaa ja kärvistellä 2 viikkoa ultraan. En varmasti osta digiä. Ehkä.
 

Liitteet

  • inCollage_20201219_071954729.jpg
    inCollage_20201219_071954729.jpg
    41.9 KB · Katsottu: 19
Mä olen joka kerta lopettanut testaamisen sitten, kun olen saanut vahvan plussan testiin. Ja olen vain noita halpoja liskoja käyttänyt. Nyt harkitsin digin ostamista, mutta oli se sen verran poskettoman hintainen, että jäi kauppaan. Yritän nyt vain luottaa, että kaikki menee hyvin, mitenkään kun tässä vaiheessa siihen ei voi vaikuttaa. Ihanaa, että teillä on testit vahvistuneet! Voi kunpa voisi mitata tarkasti itse arvon, eikä vain tihrustaa viivoja...
 
Jotenkin semmonen olo että tästä ei tule raskautta. :sour: Viivat on olleet käytännössä saman vahvuiset kolmena aamuna peräkkäin, ei muutosta suuntaan tai toiseen. Nyt on 4+1, ja dpo16. Vai onko tämä nyt joku testimerkin piirre, että muutos näkyy hitaammin. Käytössä mulla on PC liuskat, en ota vielä CB digiä. Positiivinen se testien tulos on, ei siinä mitään, mutta hyytyyköhän tämä homma kalkkiviivoilla.. Miten nopeaa muilla on noussut Pregcheckit? :sorry:

Edellistä raskautta en muista satatarkkaan, mutta plussaa edeltävänä iltana (4+0) tein one stepilla negan, aamulla one stepissa oli hyvin hyvin haalea viiva ja kaupasta haetussa PC oli vähän vahvempi. En yhtään muista missä vaiheessa olisin saanut sen tasavahvan viivan.

Perkele. :shifty:
 

Liitteet

  • tikku.png
    tikku.png
    185.9 KB · Katsottu: 59
Jotenkin semmonen olo että tästä ei tule raskautta. :sour: Viivat on olleet käytännössä saman vahvuiset kolmena aamuna peräkkäin, ei muutosta suuntaan tai toiseen. Nyt on 4+1, ja dpo16. Vai onko tämä nyt joku testimerkin piirre, että muutos näkyy hitaammin. Käytössä mulla on PC liuskat, en ota vielä CB digiä. Positiivinen se testien tulos on, ei siinä mitään, mutta hyytyyköhän tämä homma kalkkiviivoilla.. Miten nopeaa muilla on noussut Pregcheckit? :sorry:

Edellistä raskautta en muista satatarkkaan, mutta plussaa edeltävänä iltana (4+0) tein one stepilla negan, aamulla one stepissa oli hyvin hyvin haalea viiva ja kaupasta haetussa PC oli vähän vahvempi. En yhtään muista missä vaiheessa olisin saanut sen tasavahvan viivan.

Perkele. :shifty:

Mullakaan ei pc kovin nopeasti vahvistunut. Tässä kuvassa mun pc:t, liuskat ja puikot 4+0 ja 4+2. Ei suurta muutosta niissäkään. Eli ihan hyvältä mielestäni sun tän hetkinen näyttää :) eiköhän se ole vahvistunut muutamassa päivässä :)
 

Liitteet

  • Screenshot_20201219-082935.jpg
    Screenshot_20201219-082935.jpg
    11 KB · Katsottu: 29
Kiitos Jann. :Heartred Mä kävin muista syistä labrassa eilen, hädissäni vilautin kuvaa aamun testistä labrahoitsulle :dead: Kyllä sitä on hölmö. :hilarious: Se sanoi että joo positiivinen tulos, mutta tiesin kyllä. Joku hillitön paniikki iski kun kahessa päivässä ei tapahtunut mitään edistystä. Nyt kolmessa.

Jotenkin sitä miettii, että onko jokaiselle naiselle osoitettu vähintään yksi km, kemiallinen, tm, kohdun ulkopuolinen tms vastoinkäyminen. Ja onko tämä se minun. Ei olisi kiva saada joululle vuotoa. Ja kellokin tikittää seniorilla.
 
Kiitos Jann. :Heartred Mä kävin muista syistä labrassa eilen, hädissäni vilautin kuvaa aamun testistä labrahoitsulle :dead: Kyllä sitä on hölmö. :hilarious: Se sanoi että joo positiivinen tulos, mutta tiesin kyllä. Joku hillitön paniikki iski kun kahessa päivässä ei tapahtunut mitään edistystä. Nyt kolmessa.

Jotenkin sitä miettii, että onko jokaiselle naiselle osoitettu vähintään yksi km, kemiallinen, tm, kohdun ulkopuolinen tms vastoinkäyminen. Ja onko tämä se minun. Ei olisi kiva saada joululle vuotoa. Ja kellokin tikittää seniorilla.

No ei varmasti ole jokaiselle. Jotkut joutuu kohtaamaan kaikki ongelmat, jotkut saa viisi lasta ekalla yrityksellä. Ei mene tasan nallekarkit tässä maailmassa. Toivotaan että meitä onnistaa nyt :Heartpink

koen muuten elämässäni olleeni onnekas, mutta tässä vauvaprojektissa en ole ollut onnekas :sad001 kai sitä harmia täytyy jossain kokea.. mut jospa nyt vihdoin olisi minun vuoro :smiley-angelic001
 
Verestä otettiin! Hcg oli laskennu jyrkästi tämän viikon mittauksessa ja totesivat keskenmenoksi... Ei vaadi kuulemma jatkoseuranta. Nyt sitte vain odotellaan :sad010 3 päivää on nyt lähes yhtä kyytiä mahaa jomotellu. Toivon mukaan kohta alkaa sitte se vuoto eikä ois mitään muuta. Kävellessä eritoten tuntuu semmosta repivää jomoa. Ei siltikään oo semmonen levollinen mieli vielä

Jaksamista vaikeaan tilanteeseen :Heartred
 
Hienoa jannn, tulihan se sieltä! :) Shieldmaidenilla ei munkaan mielestä vielä mitään syytä huoleen. Onnittelut myös muille hienoista viivoista!

Ja Meliisa95, tuo on kyllä niin kurjaa, voimia sinulle :Heartpink

Itse elän vielä epätietoisuudessa... ehkä ostan huomiseksi vielä sen digin. En tiedä uskallanko. Tänään tein normi Sofiliuskan ja siinä kyllä on testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta ei kai se hcg heti laskekaan, vaikka olisikin mennyt kesken, kun kuitenkin mitään ei ole vielä tullut ulos.
 
Hienoa jannn, tulihan se sieltä! :) Shieldmaidenilla ei munkaan mielestä vielä mitään syytä huoleen. Onnittelut myös muille hienoista viivoista!

Ja Meliisa95, tuo on kyllä niin kurjaa, voimia sinulle :Heartpink

Itse elän vielä epätietoisuudessa... ehkä ostan huomiseksi vielä sen digin. En tiedä uskallanko. Tänään tein normi Sofiliuskan ja siinä kyllä on testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta ei kai se hcg heti laskekaan, vaikka olisikin mennyt kesken, kun kuitenkin mitään ei ole vielä tullut ulos.

Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, täällä pidetään peukkuja että kaikki on hyvin:Heartred
 
Hienoa jannn, tulihan se sieltä! :) Shieldmaidenilla ei munkaan mielestä vielä mitään syytä huoleen. Onnittelut myös muille hienoista viivoista!

Ja Meliisa95, tuo on kyllä niin kurjaa, voimia sinulle :Heartpink

Itse elän vielä epätietoisuudessa... ehkä ostan huomiseksi vielä sen digin. En tiedä uskallanko. Tänään tein normi Sofiliuskan ja siinä kyllä on testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Mutta ei kai se hcg heti laskekaan, vaikka olisikin mennyt kesken, kun kuitenkin mitään ei ole vielä tullut ulos.

Ehkäpä se Digi olis nyt 3+ :)
 
Eiköhän nää testailut näiden liuskojen kanssa ollu tässä...:love7 seuraavaksi sitten vielä perjantaina digi!8B5B4F45-1215-4CB7-BE38-601E5B0BA76A.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Huh kun tumma jo Mrs. S!

Oli pakko tehdä ovulaatiotesti kun niitä vielä on :grin saispa vielä rtestistä samanlaisen, vielä on pari liuskaa ens viikolle :wacky:
 

Liitteet

  • IMG_20201220_084732__01.jpg
    IMG_20201220_084732__01.jpg
    29 KB · Katsottu: 7
Huh kun tumma jo Mrs. S!

Oli pakko tehdä ovulaatiotesti kun niitä vielä on :grin saispa vielä rtestistä samanlaisen, vielä on pari liuskaa ens viikolle :wacky:
Samaa mietin, et onkohan tää ihan normaalia?! :hilarious:
 
Samaa mietin, et onkohan tää ihan normaalia?! :hilarious:

Ehkä sulla vaan nousee tosi nopeesti hcg :) vai voisko olla kaksoset? Tai voitko olla pidemmällä kuin luuletkaan?
 
Ehkä sulla vaan nousee tosi nopeesti hcg :) vai voisko olla kaksoset? Tai voitko olla pidemmällä kuin luuletkaan?
Joo, nousi kyllä esikoisestakin nopeasti ja silloin olikin alkuun kaksi kyytiläistä... Apua, nyt kyllä yksi ihan riittäisi :bag::hilarious: Tikutin tässä kierrossa oviksen, joten uskon tietäväni millä viikolla mennään :p
 
Takaisin
Top