Plussakuvat<3

Keskustelun 'Elokuiset 2021' aloitti Tuulenviemää, 23 marras 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija

Tässä minun 4+1 muutaman tunnin pidätyksellä. Tänään on ollut niin oireeton olo, että halusin vielä testata. Digi vielä odottaa.

Attached Files:

2. Meliisa95 Silmät suurina ihmettelijä

Kai tuossa joku muukin näkee jotain??? Tämä kuva eiliseltä jolloin dpo8 ja testinä oli one stepin herkkä

Attached Files:

• Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • En ole samaa mieltä En ole samaa mieltä x 1
  3. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija

Ehkä siinä jotain näkyy hennosti. Kannattaa uudestaan testata kun on dpo 10
  4. Avelin Hyväntuulinen höpöttäjä

20201125_045827.jpg
    Täällä kanssa haamu vielä matkassa mutta ovistestillä plussan sain jo pari päivää sitten, eilen myös päivällä herkemmällä testillä ja tänään tällä. Tuo haamu on luonnossa selkeästi vaaleanpunainen.
    Toivottavasti ei jouduta pettymään ja poistumaan tästä ryhmästä.
  5. Tii/ Hyväntuulinen höpöttäjä

Täällä varovainen plussa, pari aamua ollut niin haamujen haamu ettei ole kuvaa saanut mutta tänään jo vähän vahvistunut. Peukut pystyssä että tämä kerta onnistuu, takana tuulimunaraskaus kesältä ja nyt toinen yrityskerta sen jälkeen menossa. En ole valtavan innokas testailemaan mutta ekan unettoman yön jälkeen arvelin jotain tapahtuneen :Heartred tänään siis luultavammin dpo 11-12. En uskalla edes listata itsenäni vielä mukaan ennen viikonloppua mutta vertaistukea kovasti vailla :D

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  6. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija

Erottuu kyllä. Oletko kokeillut pc testiä. Minulla ainakin viimeisenä näkyi tuossa rfsu testissä vaikka pc oli jo selvästi positiivinen
  7. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija

Jännittäviä aikoja. Mukavaa saada eloa tänne elokuisiin.
  8. Avelin Hyväntuulinen höpöttäjä

Kokeilin eilen päivällä tosi laimeaan pissan ja sain haamujen haamun siihen. Enää ei ollut niitä jäljellä, mutta olisi varmaan ollut tummempi viiva siinä testissä, mutta otan positiivisena merkkinä että tästäkin kuratestistä sain plussan.
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Uskalsin siirtyä tänne, kun digikin sanoo, että raskaana. Tänään 4+1 dpo 15. Ensimmäinen haamu tuli testiin dpo 9

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 2
  10. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Eilen dpo 14 tällainen

Attached Files:

11. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

Mun viivatestikuvat menee niin mössöksi täällä että lisään tähän vaan tän mun maanantaisen digin :Heartbigred

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 2
  12. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija

Oi! Onnea Marcipa.
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Tuulenviemää Näppärä viestien naputtelija

Digi on selkeä. Itse kans tein eilen digin ja äsken viimeisen pc tikun. Tulee jo vahva viiva vaikka ei ole pantannut vessassa käyntiä

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 3
  14. AnnMariii Puuhakas puhuja

Tässäpä näitä :D hennoin viiva kp 27/31-33, sitten 28, 29, 30 ja 32. :D vieläkin epävarma olo, mutta kyllähän tuo plussa on aivan selkeä.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 2
  15. riinastiina Hyväntuulinen höpöttäjä

siis mulla on tilanne että extra herrkkä (6pv ennen kuukautisii) näytti selkeetä viivaa eilen jonka jälkee eilen toinen testi näytti tosi tosi haaleta, aamulla yks testi ehkä haamu ehkä kuvitelmaa.... tänään extra herkkkä näyttää viivaa taas !!! mun pää hajoaa :D
  16. Marcipa Piirimestaruustason postaaja

Tosi hienosti on vahvistunut!
  17. riinastiina Hyväntuulinen höpöttäjä

Ylempi on tänää juuri äsken ja alempi on se herkkä testi eilen, niukkaa vuotoa tullu tänää ni jännittää että pysyykö mukana vai jääkö tähän

Attached Files:

18. riinastiina Hyväntuulinen höpöttäjä

kyllä siinä taitaa hento viiva olla :angelic:
  19. Agnés Sukkela juttelija Elokuiset 2021

Eri testit saattaa reagoida eri lailla eri ihmisillä. Ja pieni vuoto on ihan normia, huoli pois:)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  20. riinastiina Hyväntuulinen höpöttäjä

Oi kiitos! huojens tosi paljon ! tää on tosiaan toinen raskaus ikin (ensimmäinen päätty kesken enkä huomannu oireita, vuosi sitte) ja siis oon ihan paniikissa :grin kyllä tää varmaa tästä vielä :p