Plussakuvat<3

Miksi pitäisi olla huolissaan? Eikös nuo mene yksiin, kun digi näyttää viikot hedelmöityksestä ja raskausviikot menkoista?

(Muokkaus: Mie tein varhaisen keskenmenon kanssa testin 5+6 ja sain vain 1-2 viikkoa digitestiin, eli sinun tulos on selkeästi vahvempi ja lähellä oikeaa! Toivotaan parasta :Heartred )

Juu huolestun vasta lauantaina 5+3 jos ei ole 3+ :bag: jos löydän uuden digin siihen mennessä. Digin ohjeissa on, että rv 5+ pitäisi tulla digiin 3+. Mutta aina voi olla pieniä heittoja, tiesin että otan riskin :p mulla ei noi liuskatkaan mitenkään supernopeasti tummuneet, mutta tarpeeksi hyvin :)

Hyvin tummuu naatti ja shielmaiden! Laakeripuu saat varmasti 3+ sitten :) uskon et minäkin saan vkloppuna :nailbiting:
 
Juuri puolituntia sitten plussasin, kun pitäisi viikonloppuna mennä pikkujouluihin. Olin kohtalaisen yllättynyt, kun vahvat viivat pärähti ruutun sillä sekunnilla, kun ehdin testin laskea käsistäni. Muistaakseni viimeksi (joka päättyi keskenmenoon maaliskuussa) kesti kyllä se 5 minuuttia tulla haalea viiva o_O
IMG_20201217_174704.jpg
 
Juuri puolituntia sitten plussasin, kun pitäisi viikonloppuna mennä pikkujouluihin. Olin kohtalaisen yllättynyt, kun vahvat viivat pärähti ruutun sillä sekunnilla, kun ehdin testin laskea käsistäni. Muistaakseni viimeksi (joka päättyi keskenmenoon maaliskuussa) kesti kyllä se 5 minuuttia tulla haalea viiva o_O
View attachment 97389

Onnea! Olet varmaan jo aika pitkällä :) rv4-5 ainakin :)
 
Onnea! Olet varmaan jo aika pitkällä :) rv4-5 ainakin :)

4+2 pitäisi olla, kun viime menkoista laskin jotka oli 18.11. Siksi ihmettelinkin, kun viime raskaudessa odottelin rauhassa ainakin viikon siitä, kun menkkojen piti alkaa ja silti oli haaleampi kuin nyt.
 
Testihullu täällä taas hei! :greet025
Ihana nähdä vihdoin tämmöisiä tuloksia testeissä. Tänään 4+1.

FD0D13B3-5062-4B45-A8B5-9580D583DF2E.jpeg 15F154C5-ED13-4B0B-8C42-1204ED384F4B.jpeg
 
Harmi kun nää päättyy tähän plus kolmoseen:hilarious: tässä pitäis sit yli kaksi viikkoa odottaa ar-ultraa
 

Liitteet

  • IMG_20201218_064221.jpg
    IMG_20201218_064221.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 23
Niinpä :hilarious: vähän lyhyt tää ”leikki”. Millä viikoilla sait ton 3+?

Nyt on 5+1. Oikeestaan uskalsin testaa jo, koska multa on hoitojen takia otettu Hcg Dpo16. Laskin siitä arvosta, että normaalilla tuplaantumisella sen pitäis olla mulla nyt jo yli 3000. Hcg:n vaihteluvälihän on laaja, vaikka raskaus olisikin normaali. Mulla oli ihan aluksi jo siellä aika ylärajalla dpo:hon nähden.
 
Näin se aamu muuttui painajaiseksi sitten :sorry:

Viikkoja kasassa 5+4 ja digi näyttää 2-3 viikkoa. Olikohan tämä taas tässä. Kun odottelin tulosta, se mielestäni jo vilkutteli pelkkää kolmosta, mutta kun katsoin uudestaan, tämä tulos oli taulussa. Laitoin jo Taysiin viestiä, että mitä nyt pitää tehdä, kun se heidän ultransa on vasta 4.1. Mukava viettää joulunpyhät kuollut sikiö mahassa :sad010




IMG_9301.JPG IMG_9302.JPG
 
Näin se aamu muuttui painajaiseksi sitten :sorry:

Viikkoja kasassa 5+4 ja digi näyttää 2-3 viikkoa. Olikohan tämä taas tässä. Kun odottelin tulosta, se mielestäni jo vilkutteli pelkkää kolmosta, mutta kun katsoin uudestaan, tämä tulos oli taulussa. Laitoin jo Taysiin viestiä, että mitä nyt pitää tehdä, kun se heidän ultransa on vasta 4.1. Mukava viettää joulunpyhät kuollut sikiö mahassa :sad010




View attachment 97407 View attachment 97408

Onko sulla mitattu Hcg? Jos vaan on alusta asti kohonnut hitaammin? :Heartred
 
Laittaiskohan ne lähetettä mittaukseen? Yksityinen tekee myös, ainakin olisko terveystalo tai mehiläinen, on vaan vähän ehkä tyyris
 
Onko sulla mitattu Hcg? Jos vaan on alusta asti kohonnut hitaammin? :Heartred

Ne ei tuolla Taysissa harrasta noita verimittauksia ollenkaan, ei niistä ei mitään käryä. Täytyy nyt katsoa mitä he ehdottavat, en tiedä pitäisikö sitten omasta pussista käydä jossain mittauttamassa... viikonloppukin tässä tulossa, niin en tiedä onko siitäkään apua.
 
Hei älä vielä luovu toivosta!!! Mulla tosiaan tuli ihan terve lapsi, vaikka 3+ tuli vasta seitsemännen raskausviikon puolella ja viikot ihan täsmäsi niihin ajateltuihin ultran mukaan :happy: Tuo viiva on kumminkin jo tosi vahva.
 
Näin se aamu muuttui painajaiseksi sitten :sorry:

Viikkoja kasassa 5+4 ja digi näyttää 2-3 viikkoa. Olikohan tämä taas tässä. Kun odottelin tulosta, se mielestäni jo vilkutteli pelkkää kolmosta, mutta kun katsoin uudestaan, tämä tulos oli taulussa. Laitoin jo Taysiin viestiä, että mitä nyt pitää tehdä, kun se heidän ultransa on vasta 4.1. Mukava viettää joulunpyhät kuollut sikiö mahassa :sad010




View attachment 97407 View attachment 97408

Hyvältä nuo viivat näyttää kuitenkin :) ehkäpä meillä kohoaa vähän hitaammin vain hcg :Heartpink kannattaa tehdä uusi vaikka 6+0? Tiedän kyllä tuon tunteen :Heartblue:sorry: mutta vielä me elokuiset saadaan :smiley-angelic001 oliko sulla millasia oireita? Mua ahdistaa tää oireettomuuskin
 
Hyvältä nuo viivat näyttää kuitenkin :) ehkäpä meillä kohoaa vähän hitaammin vain hcg :Heartpink kannattaa tehdä uusi vaikka 6+0? Tiedän kyllä tuon tunteen :Heartblue:sorry: mutta vielä me elokuiset saadaan :smiley-angelic001 oliko sulla millasia oireita? Mua ahdistaa tää oireettomuuskin

Tosi vähän on ollut mitään oiretta ja nyt tosiaan tuntuu, että rinnatkaan eivät ole yhtä kipeät kuin aiemmin. Jotenkin vaan tuntuu nyt siltä, että huonosti on käynyt. Toivottavasti olen väärässä.

Testaatko sä huomenna uudestaan?
 
Tosi vähän on ollut mitään oiretta ja nyt tosiaan tuntuu, että rinnatkaan eivät ole yhtä kipeät kuin aiemmin. Jotenkin vaan tuntuu nyt siltä, että huonosti on käynyt. Toivottavasti olen väärässä.

Testaatko sä huomenna uudestaan?

Joo testaan. Mulla on kyl rinnat kipeet vielä. Mut tänään ollut maha sekaisin, yleensä enempi ummettaa..mut voihan tää olla lievä vatsatautikin..toiv kaikki hyvin!
 
Millä on mitattu tarkka hcg? voiko kotikonstein tehdä jotain? taitaa olla siis veritesti sulla, joko sait tulokset? :Heartred

Tietääkö joku milloin testi jonka herkkyys on 25 saa vahvan punainen viivan?

Verestä otettiin! Hcg oli laskennu jyrkästi tämän viikon mittauksessa ja totesivat keskenmenoksi... Ei vaadi kuulemma jatkoseuranta. Nyt sitte vain odotellaan :sad010 3 päivää on nyt lähes yhtä kyytiä mahaa jomotellu. Toivon mukaan kohta alkaa sitte se vuoto eikä ois mitään muuta. Kävellessä eritoten tuntuu semmosta repivää jomoa. Ei siltikään oo semmonen levollinen mieli vielä
 
Jospa 3. kerta toden sanoo! Takana tuulimunaraskaus 7/20 ja kemiallinen raskaus 9/20 joten varovaisin mielin eteenpäin! :)
 

Liitteet

  • 2B04AA30-5DD2-443E-BC47-075C3DD187B0.jpeg
    2B04AA30-5DD2-443E-BC47-075C3DD187B0.jpeg
    7.5 KB · Katsottu: 16
Takaisin
Top