Plussakuvat<3

Tuli tarve kokeilla vielä kerran, vaikka ei nää enää oikein mistään kerro. Huomenna Hcg mittaus, jos se on ok, niin sitten vaan odottamaan 4.1 ultraa. Piti tänään soittaa neuvolaan, mutta olikin sellaista haipakkaa töissä, että en mä mitään ehtinyt.

Mun piti kans tänään mut meni pissa-aikataulu plörinäks:hilarious: ehkä huomenna. Kaks liuskaa jäljellä. Millonkohan tulee se, että liikaa liuskalle hcg ja se testipuoli haaleampi kuin kontrolli :scratch enpä taida noilla liuskoilla ehtiä sitä testaamaan
 
Tuli tarve kokeilla vielä kerran, vaikka ei nää enää oikein mistään kerro. Huomenna Hcg mittaus, jos se on ok, niin sitten vaan odottamaan 4.1 ultraa. Piti tänään soittaa neuvolaan, mutta olikin sellaista haipakkaa töissä, että en mä mitään ehtinyt.

Mun tän aamunen oli samanlainen ku lauantaina, tuskin saan koskaan tommosta :hilarious: sulla on varmaan hcg pilvissä :p
 
Mieki aloin miettimään et onko ne liuskatestit logaritmisia, kun kasvu on exponenttiaalinen.. :D
 
Mun oli edellispäiväisten närästyskramppien jälkeen pakko testata eilen uudestaan, koska pelkäsin niiden olleen keskenmenokipuja ja odotin taas näkeväni haalistuneen viivan testissä. Viivat olivat kuitenkin tasavahvat ja krampitkin loppui närästyslääkkeellä. Ihana helpotus :happy:
 
Sorruin päätöksestä, muka sisäisen joulurauhan takia :oops: Eiköhän se näkymä nyt täsmää tämän nykyisen etomisenkin kanssa. Jää jouluruokailu suppeaksi, jos en halua yrjötä..:puke_r :santa
 

Liitteet

  • 2412.jpg
    2412.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 15
Vaikka nyt oireita onki nii silti epätodellinen olo silti ekasta plussasta nii oli ihan pakko tehdä ja katsoa miten tummunu viime viikosta, no ei tarvinu kahta sekunttia odottaa nii pärähti tummempi viiva ku itse kontrolliviiva, kyllä on tumma ja pissaa pidätin vaan puoltuntia :hilarious::hilarious:

Kyllähä se nyt uskottava on että paksuna ollaa,maha pallona ja rinnat jo kokoa isommat nyt RV 5+3 laskelmien mukaa:rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20201226_135538.jpg
    IMG_20201226_135538.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 21
IMG_20201211_233740.jpg

Täällä tuskin tuomitaan usean testin tekemisestä, joten plussapäivänä laitoin kaikki kimppakuvaan :angelic: Plussa tuli 4+2, ideana oli käynnistää menkat tekemällä testi. Toiminut aiemmin :wink
 
Näkeekö kukaan kahta viivaa tässä?
Samaa katsoin että vähän hassussa paikassa. Kyllä siinä väriä kuitenkin on. Uusintatestin paikka, jännityksessä mukana :). Tuu sit kertomaan miten kävi!
 
Mä en tiennyt että sillä viivan paikalla on väliä
Kai se on eri testeissä vähän eri kohdassa. Mä en oo noita punaisia (rfsu?) ikinä tehnyt niin en osaa kokemuksen syvällä rintaäänellä siihen mitään varmaa sanoa :).
Mutta jos siis viiva näkyy väärässä paikassa, niin on kai teoriassa mahdollista että testi on viallinen. Näin olen ymmärtänyt. Siksikin ajattelisin että uusintatesti vois olla paikallaan.
(Mutta mä olenkin testiaddikti, kaikki ei ehkä halua pissata tikkuun miljoonaa kertaa :hilarious:.)
 
Kai se on eri testeissä vähän eri kohdassa. Mä en oo noita punaisia (rfsu?) ikinä tehnyt niin en osaa kokemuksen syvällä rintaäänellä siihen mitään varmaa sanoa :).
Mutta jos siis viiva näkyy väärässä paikassa, niin on kai teoriassa mahdollista että testi on viallinen. Näin olen ymmärtänyt. Siksikin ajattelisin että uusintatesti vois olla paikallaan.
(Mutta mä olenkin testiaddikti, kaikki ei ehkä halua pissata tikkuun miljoonaa kertaa :hilarious:.)
Niin oon mäkin
 
Mäki tein 6+3/7+0 tän, alempaan mixattu vettä :p eilen tein kans eri merkkisellä mut ei se kovin tumma ollut, tasavahvat
 

Liitteet

  • Screenshot_20210103-093336.jpg
    Screenshot_20210103-093336.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 14
Takaisin
Top