shieldmaiden
Vauhtiin päässyt keskustelija
Viiva ei lähde vahvistumaan, samana pysynyt neljättä aamua. Ehkä tämä jäi tähän, vuotoa odottelemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viiva ei lähde vahvistumaan, samana pysynyt neljättä aamua. Ehkä tämä jäi tähän, vuotoa odottelemaan.
Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi
Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.
Mutta voin kyllä sanoa, etten ikinä enää osta tollasta!!
View attachment 97463
Me lähdettiin aamulla niin kiireellä kyläreissulle, etten ehtinyt päivittään tänne, mutta nyt se pirun digi antoi sen +3 viikkoa :) Joten hetkellisesti sai huokaista helpotuksesta.
View attachment 97463
Hienoa!Toivottavasti shieldmaidenin viivat vielä vahvistuisi
View attachment 97463
View attachment 97463
Hei! Tuli mieleen, että just luin, että ivf-alkuisilla kuulemma nousee hcg hitaammin eli ei pitäis olla hätää :)
Mikä tilanne? Oon lueskellut näitä juttuja tässä aikani ratoksi (pakoilen joulusiivousta). Mun mielestä sun ei kannata luovuttaa ajatuksen tasollakaan. Sun testit näyttää että olet raskaana. Ja tasan olet niin kauan kuin et enää ole, on se sitten elokuussa tai aiemmin. Nauti niistä hetkistä (kivuista ja säryistä ja huonovointisuudesta ), sure vasta sitten jos on pakko . Ei nuo testit aina kerro kaikkea!Viiva ei lähde vahvistumaan, samana pysynyt neljättä aamua. Ehkä tämä jäi tähän, vuotoa odottelemaan.
Oireet kuulostavat ainakin hyvin lupaavilta! Ei tässä meinaa pää pysyä lainkaan mukana ja itse ainakin huomaan suojelevani itseäni vielä, enkä oikein halua/viitsi iloita tästä. Toisaalta tuo on sääli, koska tämä on viimeinen kerta, kun tätä juttua käydään läpi Mullakin odottaa digi kaapissa (tai oikestaan 2 ) perjantaita...En tänään testannut, uhallakaan. Päätin myös lukemani pohjalta, että liuskatestit on "raskaana/ei raskaana"-käyttöön, eikä niistä ole tieteellisesti raskauden edistymisen seuraamiseen. Ehkä joillekin, mutta ei kaikille, ja se vertailu stressaa ihan sairaana. Pissahan ei oo joka aamu samanlainen, ja yksilötasolla hormonit nousee eri tavoin. Vanhoissa raskausmuistiinpanoissa totesin, että mun hormonit ei taida nousta kovin nopeaa- en muista mistä niin päättelin silloin. Nyt kuitenkin tuntuu vähä samalta. Yllätyin että pregcheckin kynällä plussasin jo dpo12, kun se on "vain" 25miU. Edellisellä kertaa plussa tuli noin rv4+1.
Näillä näkymin oon yhä raskaana, vuotoa ei tuu, edes tuhrua. Yöllä valvoin alapää jomottaen ja etovaa oloa potiessa. Tänään etova olo jatkuu, nännit kipeet, kohtu ja alaselkä oireilee. Suu on kuin sahara, ja housut puristaa turpeaa alamahaa. Mulla on jotenkin hyvin vaikea omaksua tämä tieto, kun oikeasti kävi niin äkkiä. Joulukuun piti olla tyyliin harjoituskerta.
Digi odottakoon kaapissa siihen asti kunnes saattaisi olla 3+ näkymän aika (n. viikko). AR ultravarausta vähän pohdin.
No niin, sain verikokeen tulokseksi 11 778, tänään 6+0. Onko tämä hyvä tulos vai ei? Jonkun taulukon mukaan, minkä löysin, tämä olisi vähän alakanttiin... hermostuttaa! Hoitaja soittaa tästä vasta aamulla.
En itsekään tiedä noista, mutta kuulostaa hyvältä? Menen ehkä itsekin huomenna verikokeeseen :bag:
On se kyllä kieltämättä perjantaista hyvin noussut, jos silloin vielä oli alle 2750, mikä on vissiin sen digin raja +3 viikolle... ehkä tämä on ok!
Kiva jos menet, saadaan hyvää vertailua, kun ollaan niin läheisillä päivillä :)
No niin, sain verikokeen tulokseksi 11 778, tänään 6+0. Onko tämä hyvä tulos vai ei? Jonkun taulukon mukaan, minkä löysin, tämä olisi vähän alakanttiin... hermostuttaa! Hoitaja soittaa tästä vasta aamulla.