Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläkin on laskettu aika lähellä edellisen palleron syntymäpäivää. Silloin LA oli 3.6, syntyi 13.6, nyt LA 1.6 :) Aiemmilla ei ole ollut mitään kiirettä syntyä, eli saas nähdä miten tämän kanssa käy :)

Mun kaverin lapsilla on samana päivänä synttärit.:)

Pitkään mietin uskaltaudunko tänne kirjoittamaan vaikka hetken olen jo seurannut teidän pulinoita. Varovainen kädenheilutus siis täältäkin. Viikonloppuna plussattu ja ensimmäisestä lapsesta haaveillaan. 6/17 tuulimunaraskaus jonka keskeyttäminen oli astetta haasteellisempi prosessi ja kun kaikki meni vaikeimman kaavan mukaan niin nyt pelko persiissä josko tämäkin on tuulimuna :sorry:. Yksi hailakka plussa edeltävästä kierrosta myös mutta se meni heti kesken. Ei voi kun jännätä että pysyykö matkassa ja onko siellä ketään. Jos kaikki menee hyvin niin LA 11.6. Nyt siis 4+2

Kokoajan meinaa itseä jännittää, että onkohan alkio oikeassa paikassa ja onko siellä kaikki ihan ok.. Mitenhän tätä jännitystä ja pelkoa saisi lievennettyä? :S

Täällä jännitetään myös. Reilu viikko pitäisi vielä jaksaa odottaa siihen ar-ultraan, että näkee edes onko siellä ketään :nailbiting:

Mutta niin kai ne pelot tietyllä tavalla kuuluu tähän raskauteen ja äitiyteen. Niin oon ainakin kuullut muiden äitien sanovan.
Ja kyllä mulla aika ensimmäisiä tunteita positiivisen raskaustestin jälkeen oli sellainen huoli ja pelko. Oli jännä huomata, miten se iski heti :wideyed:

P.s mä kävin tänään ostamassa vielä toisen digitestin viikonlopuksi. Haluaisin saada siihen sen "3+" :hilarious:

Niin ja tavallaan päällimäisenä ajatuksena raskaudesta on ihan ääretön onnellisuus, joten toivon ainakin, että niillä hyvänolon hormooneilla joita raskautta ajatellessa varmasti erittyy, olis joku positiivinen vaikutus. :) noita digitestejä en olekaan itse ostanut, niillä ainakin saisi hieman fiilistä kun viikot pyörähtää eteenpäin. Taitaakin huomenna olla apteekkireissu edessä :)

Mulla ainakin nyt kun tietää kaikesta paljon enemmän kun esikoisen aikaan,ni "osaa" pelätä.. Oon koittanu etten liikaa vielä ajattelis että "sitten kesällä kun meillä on vauva", mut sit taas toisaalta oon niin innoissani että meen välillä jo asioiden edelle :D tyyliin että pitääkö mies sitte kesäloman ja isyysloman putkeen. Iha niinkun sen nyt vois päättää :D

Vähäiset raskausoireet tai toisinsanoen pahoinvoinnin uupuminen on saanu miettimään onko siellä ketään. Tänään ostin varmistustestin ettei varmasti oo raskaushormonit alkanu laskemaan. No eipä taida olla, viiva rävähti kirkuvan punaseksi jo ennen kuin testialue ehti kunnolla kastua. Jospa nyt voi ultraan asti koittaa hengähtää. :)

Liitteet

• 20171005_194139.jpg
    20171005_194139.jpg
    216.6 KB · Katsottu: 70
Mulla ainakin nyt kun tietää kaikesta paljon enemmän kun esikoisen aikaan,ni "osaa" pelätä.. Oon koittanu etten liikaa vielä ajattelis että "sitten kesällä kun meillä on vauva", mut sit taas toisaalta oon niin innoissani että meen välillä jo asioiden edelle :D tyyliin että pitääkö mies sitte kesäloman ja isyysloman putkeen. Iha niinkun sen nyt vois päättää :D

Kuulostaa niiiin tutulta! Mä juttelin kans miehelle noista isyyslomista ja kesälomista ja mies jälleen vähän toppuutteli! :grin
Mua pelottaa just se, että kun on nyt niin innoissaan, että mitä jos siellä ar-ultrassa sitten huomataan ettei siellä ole edes ketään. Onneksi enää viikko tohon ultraan :nailbiting:

Pakko oli munkin viel testata... RV 5+6

:p:p:eek::D:D

7663bce986d122baa6007237f1ad223a

Mullakin odottaa viel yks testi kaapissa :D nyt olis edellisistä kuukautisista laskettuna rv 5+0. Ajattelin tehdä ton maanantai aamuna niin varaan neuvola-ajan samalla ku kuopuksella on 1v neuvola :) jännittää kyllä onko viiva lähteny vahvistuu [emoji87]

Itsellä on kans viä yks digi kaapissa. En tiä teenkö sitä vaikka sitä positiivista tulosta on niin kiva kattoo ( ja että onko viikot noussu). Kun eihän se periaatteessa kerro mitään.
Mulla näytti viimeks digi 3+ vaikka alkio olikin kuollu.
Niin kauan kuin kohdussa on raskausmateriaalia niin testi näyttää plussaa.
En nyt halua lannistaa ketään ja onhan noita plussia ihanaa kattoo.

Viidennen raskaustestin jälkeen se on kai vain pakko uskoa että on raskaana :). Esikoisen raskauden aikaan naureskelin (hyväntahtoisesti tietysti :wink) niille kotka testaili kymmeniä kertoja, ja nyt itse raahaan kotiin joka päivä uutta testiä, varmuuden vuoksi :hilarious:.

Ite mietin just eilen, että pitäiskö ostaa vielä yksi testi. Ei siinä tietenkään välttämättä järkeä ole, koska kuten Mamma84 sanoi, voi testi näyttää plussaa, olipa alkio hengissä tai ei. Mulla ei ole edes ollut mitään vuotoja, mistä kannattais hermoilla (vaikka loppujen lopuksi eipä sitä vuotoa aina edes tule, vaikka meniskin kesken). Saattaa olla, että ostan testin kuitenkin. Tuntuu ikään kuin se toisi jotain mielenrauhaa, kun oireet eivät ole älyttömän vahvoja. Pöljä kai sitä on :)

Tuun tänne vähän jo kurkkimaan.. listalle en kyllä uskalla ennen ar-ultraa. Miulla oli ihan normaalit menkat 29.9-3.10, testi kuitenkin plussalla 2.10. Tänään näyttää tältä:
be66f8d7be0e79c664cf6d2c6d4bf3c2

Maanantaina verikokeeseen, ja jos siinä arvo tarpeeks korkeella niin torstaina ultra. Menkoista laskettuna ois 5+3, oviksesta 5+0 tai 5+1..

Takaisin