Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä varmasti on tulossa salainen ryhmä jossain vaiheessa.

Niin ja Lum_ ei pidetä hulluna. Mulla on viä toinen digi kun oli kaksois pakkaus niin aattelin tehsä sen vielä ens viikolla.

Salainen ryhmä tulee kyllä aikanaan. Kovin moni (jos kukaan) tuskin täyttää vielä kriteereitä (pitää olla mm. kirjoittanut 30 viestiä tähän kesäkuisten ryhmään) niin en sitä ihan vielä tee. :)

Onnea kaikille plussista! :happy:

Täällä testaillaan myös vielä! Toki lahjoitin loput liuskat siskolle, mutta 2 kpl digiä on vielä kaapissa. Täytyyhän se nyt nähdä, kun viikot nousee! :hilarious:

Minä en oo uskaltanut luopua ylimääräisistä testeistä, vessassa ravaan koko ajan tarkistamassa ettei vaan ollu verta jos tuntuu et jotain valuu ja pikkuhousunsuojaa pidän varmaan rv20 asti.:hilarious:

Terkut tännekin! Viikko sitten tein testin, eli tänään pitäisi olla 5+0. Todettu aiemmin kaksi isohkoa myoomaa, joten tässä odotellaan/pelätään, että ei pysy matkassa. Neuroottisuutta siis täälläkin :bookworm:

Hei vaan kaikki! Tämä on ensimmäinen viestini tällä foorumille koskaan. Aiemmin olen lueskellut lähinnä Vauvakuume-osiota, mutta nyt plussan myötä tuntuu, että täytyy aktivoitua kirjoittamaankin. Tekisi nimittäin mieli koko ajan jauhaa vauva-asioista jonkun kanssa, muttei vielä uskalla kovin monelle kertoa :D

Sain ekan haaleanpunaisen plussan torstaina, todennäköisesti se oli vasta dpo 11. Perjantaina varmistelin vielä digillä, ja se sanoi "Raskaana 1-2 viikkoa" :) Ihanaa! Tää oli meillä jo yhdeksäs yrityskierto. Esikoista siis yritetään.

Neuvolan oppien mukaan laskettuna mulla ois tänään 4+4, mutta omien kiertojen, ovulaatiotestien ja Vau.fi-laskurin perusteella tänään 4+0 ja laskettu aika 10.6.2018. <3 Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa! Luulin että stressaisin hulluna, mutta oikeastaan ainakin nyt nää pari päivää mulla on ollut tosi luottavainen fiilis.

Moi! Itse plussasin eilen haalean plussan kahdesta testistä :Heartred Viime kuussa keskenmeno rv8, oli tosi rankkaa, niin aika onnellisia (ja myös pelokkaita) ollaan. Viiva oli hieman vahvistunut tänään, en meinaa todeksi uskoa! Toivottavasti tämä olis meidän vauva, esikoinen olisi siis tulossa:love7

Hei! Täältä ilmoittautuu mukaan kesäkuun mamma :D La ois laskureiden mukaan 4.6, todennäköisesti muuttuu vielä neuvolassa. Tämä oli varsinainen ylläriraskaus pillereistä huolimatta mutta otetaan ilolla vastaan. Viikkoja ois nyt 5+0 ja huoli luonnollisesti kova et pysyykö kyydissä. Jahas alkais lueskelemaan teidän juttuja ja tutustumaan teihin paremmin :)

Tääl hiljainen käden heilutus kpl 28/30*eka haamu joka vahvistunut nyt 30/30. Jännää. Tätä on niin odotettu. Mulla on yksi keskenmeno huhtikuulta mutta sen ties sillo alusta asti ettei kaikki oo hyvin kun tiputtelu alkoi melko heti niukkana ja runsastuvana. Nyt olis asiat ehkä kunnossa kun kilpirauhasen kanssa ei oo ongelmaa kun sain kuukausi sitten siihen lääkkeen. 2 pirun vuotta odotettiin. Oon niin onnellinen varovasti.

Täällä myös viime viikolla positiivisen testin tehnyt! :) Just äsken soitin neuvolaan ekaa aikaa, ihan hurjan jännää enkä meinaa uskoa vaikka onkin toinen lapsi. Ja toisaalta kun on toinen niin tietää mitä kaikkea voi tulla, pelkään keskenmenoa tai sitä että on joku huonosti jnejne...mutta toivotaan että pysyis matkassa, LA tällä hetkellä 5.6 <3

Täällä lauantaina testattu plussa... 8.6 olisi laskettuaika, toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Tuonne toiseen ketjuun jo vähän omia pelkoja kirjoittelinkin.. Niitä oireita kun on vielä niin vähän, vähemmän kuin vajaa viikko sitten.. Sitä pelkää aina pahinta, että kesken menee.. Kaksi edellistä raskautta meni siis kesken (keskeytynyt keskenmeno molemmissa)... Ja pelko, että se sama tyhjä tunne taas tulee...sitä niin kovasti tarkkailee kaikkea... Uskosta epäuskoon mennään... Onneksi on myös niitä eläväisiä lapsia.

Toivottavasti te muut pystytte nauttimaan vähän enemmän, yritän itsekin, koska etukäteen murehtimalla en muuta tapahtuvaa miksikään muuksi, kävi miten kävi... No helpommin sanottu kuin tehty..

Mullakin kamala pelko keskenmenosta kun jotenki en ees usko että olen raskaana vaikka testi näyttää että oon.. Pelottaa jos joutuu taas elää se pettymyksen.

Se on niin surullista, että aina näistä odottajien ryhmistä muutama "putoaa" pois. Itselle tää on nyt neljäs lasketun ajan ryhmä jossa olen. Yhdessä oon saanut olla mukana loppuun saakka.

Minäkin liityn mukaan, kun viime perjantaina 3. inssin jälkeen labrat näytti plussaa. Olo on epätodellinen, oireita ei vielä ihan älyttömästi ole ollut. Pakkohan se oli myös kotitestillä varmistella sunnuntaina ja positiivistä sekin näytti.

Lauantaina tuli olo että raskaana ollaan. Heinäkuussa alkoi yritys ja sunnuntaina plussasin. Eniten jännittää ettei lapsille tule samaa syntymäpäivää :D Kiva kun nyt voi ottaa rennommin kuin ekassa raskaudessa, koska tietää jo mitä on tulossa.

Takaisin