Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä te ootte ostaneet niitä digitestejä missä näkyy viikot? Mä löysin meidän lähellä olevista prismoista ja cittareista vaan sitä mihin tulee plussa. Ja huomasin sen vasta testin tehtyäni,kun oisin halunnu "muistoksi" kuvan siitä viikkotestistä :D tein sen esikoisesta ni pitää nytkin saada tehdä :D

Hei mä liityn teidän plussanneiden keskuuteen, maanantaina tein haamun ja perjantaina kuvassa olevan joka on jo selvempi :) Kolmas lapsonen ilmoittelee tulostaan <3
373cec17c7de2ef483175811e4576f97

No niin, tein päiväpissasta Pregcheck-puikon (kaupassa ei ollut liuskoja...). On tää edellistä testiä himpun verran vahvempi. Silti alkoi jotenkin epäilyttämään, että miksi on vieläkin noin haalea viiva :o Äh, olisinpa ostanut digin! Tai ainakin malttanut odottaa pidempään. Nyt oli noin 2,5 tunnin pidätyksellä. Omien laskujen mukaan 4+6 tänään.
a5512769ba78de0cf3f013f3fe5a3db4

Mie luulen et mie oon raskaana mut mie en oo viel tehny testii. Huomenna käyn ostamassa jos kk ei ala.
Tänään tuli rusehtavaa vuotoo. Onko muilla ollu ennen plussaa? Jos niin la ois laskurin mukaan 22.6.2018.

Helou! Ensin aattelin liittyä vasta jos varhaisultrassa (24.10.) ois kaikki hyvin, mutta en sitten malttanut ootella :D Esikoinen siis pian 1v 2kk ja toista tässä nyt näemmä ootellaan. Eka haalea plussa tuli viikko sitten, eilen illalla ekat leffaviivat. Ennen esikoista todettiin keskeytyny keskenmeno rv 7+4 (vastasi 5+3 eikä sykettä ollut viikonkaan päästä), niin siksi taas tämmönen hermoilu päällä.

Onnea kaikille muillekin plussanneille ja toivotaan, että kyytiläiset pysyy matkassa <3

Ainiin, menkoista laskettu ois 10.6., mutta ovis oli melko satavarmasti vasta kp 19 niin lasken mielummin siitä :) Muuttuu sitten mihin muuttuu.

a37cd20ff27137fa432664246c7db1a5
kyllä nää viivat näköjään vaa haalenee.. huomenna sit tulee tuomio, mut ei tässä taida olla järkeä enää elätellä toivoa normaalista raskaudesta.

Millamiltsi mikä tilanne siellä testin suhteen?
Äsken kävin ostamassa testin ja samalla kun pissasin ja pyyhin paperiin tuli jotain sellaista mitä siellä ei ennen ole ollut. :( nega siis.
Raskausoireita oli selvästi. Taisi kesken mennä tai sitten toiveet oli kovat. Niiinkuin selkä kivut toissapäivänäz :(

Voi harmi Millamiltsi, toivotaan plussaa ensi kiertoon! :/ En halua vähätellä mut todennäköisesti kyse ihan menkoista jos ne alko kuitenkin ajallaan ja testi oli nega, raskaushormoni ei kuitenkaan ihan välittömästi elimistöstä poistu jos raskaus on alkanut ja sitä on kerenny erittymään niin paljon, että kohtuun olisi ehtinyt muodostua jotain raskausmateriaalia. Kyllähän limakalvoa saattaa joskus tulla isoinakin hyytyminä :/ Mie jouduin siis esikoisesta käymään 4+3 päivystyksessä kovien vatsakipujen takia ja sillon ultrassa naistentautien polilla ei näkyny kohdussa vielä muuta kun paksuuntunu limakalvo, vaikka olin saanu jo leffaviivat.

Plussasin First Response testillä jo lauantaina (kp 21), tänään selkeä plussa RFSU halppistestillä. Normaalikierto 28-30 päivää. Pelkään jo että kaksoset olisi tulossa kun hcg jo 'näin korkea'. Onko muut plussanneet näin aikaisin?

hannakaisa onko ovulaation ajan kohdasta tietoa?

Takaisin