Plussa!

Näkeeks jostain suoraan omien lähetettyjen viestien määrän? :D ei oikein vielä tää alusta oo liian tutuks tullu..
 
Tällä sivustolla on juuri eilen tehty siivousoperaatio IT-tuen toimesta, joten normaaleilla hakutoiminnoilla ei löydy. Jatkossa taas löytyy helposti oman profiilin alta, mutta tosiaan eilistä vanhempia viestejä ei oman profiilin tai hakutoiminnon kautta nyt löydy.
 
Tällä sivustolla on juuri eilen tehty siivousoperaatio IT-tuen toimesta, joten normaaleilla hakutoiminnoilla ei löydy. Jatkossa taas löytyy helposti oman profiilin alta, mutta tosiaan eilistä vanhempia viestejä ei oman profiilin tai hakutoiminnon kautta nyt löydy.

No ilmankos mulla näytti et oon kirjotttanu vaa 2 viestii koko aikana la-ajan ketjuihi??
:-O
 
Täälläkin plussa tuli todellisena yllätyksenä. Lapsettomuustutkimukset takana, seuraavana olisi ollut inseminaatio. Mitään syytä lapsettomuuteen ei löytynyt, mutta silti jostain syystä reilu kymmeneen vuoteen en tullut raskaaksi, ja siis kahdessa eri suhteessa raskautta on yritetty vuosien varrella. Nyt oli jo nykyinen suhde menossa karille kun ajatus lapsettomasta elämästä alkoi hiipiä lopullisesti tajuntaan, ja sitten se napsahtikin. On siis todella totuttelemista ajatukseen ja uuteen elämänvaiheeseen, kummallakin. Koen kuitenkin valtavaa helpotusta asiasta, etten jääkään lapsettomaksi. Tuntuu kuin vuosien paino olisi tippunut harteilta. Tokihan tässä ollaan vielä hyvin alussa, (6+6) ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta yritän painaa positiivisin ajatuksin eteenpäin :) Kiva olla mukana täällä keskusteluissa :)
 
Iha mieletön juttu Shakalaka! Oon ni iloinen sun puolesta :-) on siinä ollu odotusta kerrakseen ku kymmenen vuotta joutunu odottaa. Mutta onneks enää eessä viimeinen,erilainen odotus.. se vajaa 8kk nii saat jo kaua toivotun nyytin syliis! :Heartred Ihanaa :-)
 
Siirryn nyt tuolta heinäkuisista tänne kun LA onkin kesäkuussa. Plussasin lokakuussa ovulaatiotestillä. Se vaan ei ollutkaan ovulaatio vaan olin raskaana. :D Menkat mulla tuli siis normaalisti niin en osannut epäillä. Yritettiin keväästä asti ja elokuussa oli keskenmeno/kemiallinen. Tänään on viikkoja. 8+1 :)
 
Takaisin
Top