Plussa!

Adiela

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Helmikuiset 2021
Marraskuiset 2023
Löytyykö muita jotka olisivat jo kerenneet plussata kesäkuulle? :Heartred

Itse tein ekan testin edellispäivänä dpo 12 - viiva oli suht selkeä, tänään dpo 14 ja viiva kivasti vahvistunut. Tosi alussa mennään, laskujeni mukaan 3+6 ja laskettuaika osuis 2.6.

On tää kyllä sellasta aikaa, plussa tuli jotenkin ihan yllättäen ja nyt pari päivää sulatellu asiaa, ja koko ajan on kuitenkin pieni pelko persuksessa. Tuntuu että ylitulkitsen kaikkea mitä kropassa tapahtuu. Koitan nyt googlata vähemmän ja elää päivä kerrallaan. :happy:

Liittykö kukaan mun seuraksi?
 
Minä ehkä. Plussasin viime viikon sunnuntaina todella todella haalean plussan. Plussa oli tosi myöhäinen. Menkoista laskettuna la on 24.5, mutta uskon, että ultrassa laskettu muuttuu luultavasti kesäkuun alkuun. Viime raskaudessa kävi samalla tavalla.
 
Varovasti käyn kans kurkkimassa. Eilen tein ensimmäisen hailakan plussan, tälle päivää oli vahvistunut. Nyt kyllä olisi vasta 3+2, mutta ultrassa uskon vahvistuvan vanhemmaksi ja ovulaation olleen aiemmin, jos siis sinne asti päästään. :)
 
Tällä digi sanoi tänään 'raskaana 1-2', joten liityn mukaan! Kierrot on heitellyt kp 22-27, joten on vaikea määrittää milloin LA on.. Preglife sanoo 4.6, joten mennään sillä ultraan saakka.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tehty eilen ensimmäinen selkeä positiivinen raskaustesti. Oli tänään pakko tehdä vielä toinen, ja ihan samalta se näytti :Heartred

Laskureiden mukaan laskettu aika olisi aivan kesäkuun alussa. Tiedä sitten tuleeko muuttumaan kun mulla aika epäsäännöllinen kierto ollut viime aikoina. Oviksen kyllä tunsin todella selkeästi tässä kuussa.

Tää on niin pelottavaa ja jännittävää samaan aikaan! :happy090
 
Täällä kans mahdollinen kesäkuinen! Haalea plussa eilen ja tänään, kohta meen kauppaan tyhjentää testi hyllyn :D eli nyt on dpo 10 tai 11 joten la mahdollisesti 7.6 :)
 
Heippa! Onnea plussanneille! ❤Varovaisesti nostan käteni, täällä tuli tälle aamulle hailakka plussa... Kai haaleat viivatkin lasketaan?! Olo on aivan erilainen kun edellisessä raskaudessa (poika syntyi 7/2015), nyt oletetun oviksen aikaan olin tosi tietoinen siitä, sen jälkeen tullut väsymystä ja tunnemylläkkää, rinnat on turvonneet ja niitä juilii, jomottelua alavatsassa. Ehkä osaan kuulostella tuntemuksia paremmin? Koska ensimmäisestä raskaudesta, menkat viikon myöhässä, tuli plussa eikä tuntunu mitenkään normaalista poikkeavalta :D

Niin, ja lasketun ajan arvailen 2.6.2018. Saanko udella mitä nuo dpot ja muut lyhenteet meinaa...? En ole perehtynyt (vielä) :wink
 
Muokattu viimeksi:
Moikka täällä plussattu tänään. Nyt ois dpo11 suurin piirtein (en tikuttanu vaan tuntemusten mukaan mentiin).
Vielä jännittää et alkaako ne menkat kuitenkin ens viikolla, nyt on 3+4 ja la n.6.6.2018.
Tammikuussa todettiin kkm 11+0 joten sekin pelottaa vielä.
 
Tervetuloa mamma84! Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin ja kaikki saataisiin pienet nyytit kesäkuussa syliin!
 
Dpo tarkoittaa days past ovulation, eli kuinka montaa päivää ovulaatiosta kulunut :wink

Mahtavaa että tänne on löytänyt muitakin plussanneita! :love7 Kaikille paljon tarrasukkia matkaan, jotta pikkuiset pysyy kyydissä mukana. Mun pitäis varata ultra johonkin kolmen viikon päähän jotta näkis onko siellä ketään mukana. Onhan tää koko ajan sellasta jos jos, kun miehenkin kanssa jutellaan. :nailbiting:
 
Mamma84 kävitkö varhaisultrassa vai oliko rv11 eka ultraus? Pidetään peukkuja, että tällä kertaa kaikki menisi toisin.
 
Mamma84 kävitkö varhaisultrassa vai oliko rv11 eka ultraus? Pidetään peukkuja, että tällä kertaa kaikki menisi toisin.
Mulla oli eka ultra 7+0, jossa kaikki oli hyvin. 11+0 olin muuten vaan neuvolassa sykettä kuuntelemassa (oli varattu aika etukäteen). Kun neuvolassa ei löydetty sykettä pääsin gynpolille ultraan. Siellä sitten todettiin ettei sykettää enää löydy ja alkio vastasi 9+3.
 
Mua jotenkin pelottaa kirjotella tänne LA-ryhmään kun tuntuu et kuitenkin menee kesken.:sad001
Ja sit vähän väliä kyttään tota testi tikkua, että jos oonkin kattonu väärin tai jotain.
 
:sad001 toi on niin surullista, kun ei voi jäädä edes rauhallisin mielin odottelemaan, vaikka sykkeenkin olisi nähnyt. Tsemppiä ja ymmärrän sua hyvin! Itellä kaksi varhaista keskenmenoa ja nyt alkanut uusi raskaus. En ole itse vielä soittanut neuvolaan, vaikka plussasta on 11päivää aikaa. Pelottaa, että taas joutuu itkuisena soittamaan ja perumaan aikoja.
 
Mamma84. Mä jaan sun pelon. Mulla oli 2 vuotta sitten juhannuksena kkm. Todettiin ar ultrassa. Jouduin sairaalaan tyhjennyksiin, eka kun viikon odotin kuollut sikiö sisällä, ja sen jälkeen sain kaupanpäälle vielä kohtutulehduksen. Välissä on nyt yksi onnistunut raskaus, mut ei se paljoa pelkoa hälvennä.
 
Kivaa kun täällä on jo muitakin! Pelonsekaisin tuntein itsekkin kirjoittelen kun niin aikaista vielä, ei auta kuin toivoa ja pitää peukkuja kaikille :) Me ollaan myös varhaisultraa mietitty, täällä on yks hyvä ja edullinen missä esikoisen aikaankin käytiin.
 
Tää on mun neljäs raskaus ja toinen lapsi, joka kerta sitä pelkää yhtä paljon.
 
Mä onneks pääsen kahden viikon päästä ultraan sen kkm:n takia. Tosin jokatapauksessa olisin mennyt, sit vaan yksityiselle, jos en kunnalliselle olisi päässyt
 
Mulla ei edes ole yhtään keskenmenoa taustalla, mutta pelkään sitä silti ihan hulluna. Mies yrittää koko ajan tukea ja puhua järkeä, ettei noin paha stressaaminen tee kenellekkään hyvää. Mut en mä sille voi mitään. :facepalm: Mulla on vaan ollu niin paljon kierto- ongelmia ( pcos) et ajattelin etten ikinä raskaudu, kun plussa tuli näin nopeasti - mietin vaan ettei tää voi olla mahdollista. Inhottavaa tää jatkuva pelko.

Ja mietin siis tosi kauan et uskallanko tehdä tätä ketjua, mut sit yritin ajatella et ei sille sitten mitään voi, ja täällä jos missä asialle varmasti saa vertaistukea. :happy:
 
Takaisin
Top