Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei,
Voisin ilmoittautua mukaan ekaa kertaa kirjoittelen millekään foorumille.
Toinen lapsi olisi ilmeisesti tulossa. Maanantaina plussasin liuskatestillä, jonka varmistin clearblue digitestillä. Menkat myös myöhässä niin osasin odottaa plussaa. Myös ihmeellisiä menkkakipuja oli koko viikonlopun vaikka yleensä kivut alkaa vasta vuodon alkaessa. Kai se on varovaisesti uskottava että raskaana ollaan
Takana kesäkuussa kemiallinen raskaus/aikainen keskenmeno niin hieman varovainen olen tällä kertaa. En uskalla kertoa kellekään niin pakko jonneki avautua
Meillä siis jo 2015 toukokuussa syntynyt esikoinen ❤️

Ensimmäisen testin tein kp23 viime perjantaina ja siinä oli jo helposti havaittava haamu, dpo:sta ei mitään tietoa. Eilisen testin kuva alla jos siis ihan tavallinen kierto olisi niin kuva olisi dpo13 (kp27) aamulta. Esikoisessa viiva tummu aika nihkeästi ja tummimmat viivat tuli illasta. Täällä oireina hirvittävä väsymys, huimaaminen, kova nälkä ja repäisykivut.

Liitteet

• 20170926_075124.jpg
    20170926_075124.jpg
    283 KB · Katsottu: 86
No mites sitten oliko täällä muita uudelleen synnyttäjiä? Tuntuuko alavatsalla painetta / kiristystä? Pelottava ajatella kun eka raskaus oli niin vaikee niin jo tää on kans kun nyt jo tuntuu olevan vaikka ja mitä tämmöstä vaikkei vielä edes 100%varmasti voi sanoa että olen raskaana. Testit toki haaleita plussia mut ikinä ei tiedä

Minulla on ainakin jo nyt mahassa tuntemuksia. Vihlaisuja ja menkkamaisia kipuja. Vaikka vasta 4+2... mitenköhän pahaksi oireet iskee.

Lisäksi välillä huimaa, vaikka ikinä ei yleensä huimaa eikä pyörrytä. Liekkö verensokeri laskussa vaikka vastahan minä kaksi tuntia sitten söin :wink

Minulla ollut kuvottava olo koko viikon ja alavatsassa vihlaisuja. Tänään siis tuo 4+5. Väsymys myös vaivaa, mutta enpä tiedä johtuuko töistä vai tästä :)

Mä kävin ostamassa äsken digitestin vielä, ja se saa kyllä luvan jäädä sitten viimeiseksi testiksi :grin

Mulla vatsan toiminta on kyllä pysyny ihan normaalina mutta turvotusta ja ilmavaivoja kyllä on :hilarious:

Mä poistun, mun plussat ei ollutkaan sit plussia. Verikoe testi negatiivinen. Jään menkkoja ottelee... Nyt kp 39. Tarrasukkia muille <3

Kp30
LA 2.6

e17f5673e13b3aad7797d57da8b431e8

Voi ei Naksutiili! Pahoittelut :Heartred Toivottavasti menkat alkaisi pian niin pääsisi uuteen kiertoon!

Naksutiili: jospa se olis vaan niin alussa, ettei näy vielä missään testeissä tai kokeissa kunnolla. Niinkun sanottu, mullakin kesti kauan, että hcg alkoi nousemaan kunnolla

Esim tämmösiä. Ja luonnossa vahvempia kuin kuvissa. Tollasia ja hiukan vahvempia tein ööö mitä, 9kpl. Sit veritesti pyöreä 0.

Liitteet

• IMG_20170927_214746.jpg
    IMG_20170927_214746.jpg
    710.3 KB · Katsottu: 110
Naksutiili: tunnen tuskasi, toi taitaa olla kemiallinen raskaus. Itsellä kaksi ennen tätä tärppiä. Samanlaisia hailakoita viivoja ja veritesti 2! Kyllä harmitti ! Mutta jostain muistan lukeneeni että kolme kertaa peräkkäin on harvinaista ja mulla ainakin kolmas kerta toi vahvat viivat tullessaan! Lykkyä tykö!

Muokattu viimeksi:
Taidan uskaltautua mukaan. LA: sta ei oikein hajua, kun kierto ei ole normalisoitunut kierukan poiston jälkeen, mutta kesäkuulle menee kuitenkin. Tässä mun testit, kaksi hyvin haaleaa viivaa eiliseltä päivältä ja myös digi, tummempi viiva tältä aamulta.
9e0a0404eaaefe69f947e49231724add

7a108a91272c0976dd4ad8d6634d6464

Takaisin