Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LA asettuis tohon 5.6. tienoille eli nyt olis 4+0. Multa otettiin kierukka pois heinäkuun lopussa ja en olis arvannut että jo toiseen kiertoon sen jälkeen tärppää... Mutta mahtavaa siis, kiitollinen olo :angelic: Tekis mieli riemuita mutta pessimisti pyrkii olemaan ihan iisinä ettei tipahtais niin korkealta kun mitä vaan voi sattua. Joten katsellaan mitä elämä tuo!
Tietenkin sitten näitä pieniä, että hiukset rasvoittuu tosi nopeasti ja naamaan ilmestyy järkyttävän kokoisia finnejä yms.
Mulla lähti kans itsestään kierukka elokuussa kuukautisten aikaan ja tää on eka kierto siitä. Luulin jo etten oo raskaana kun testit oli negaa ja viivanpaikka mut sit menkkoja ei tullutkaan. mut onkin ollu myöhäinen ovulaatio :DHuijui. Uusi ihminen foorumilla ja vain koska uusi ihminen myös kasvamassa ja ensimmäinen mulle (puolisolle 2.)LA asettuis tohon 5.6. tienoille eli nyt olis 4+0. Multa otettiin kierukka pois heinäkuun lopussa ja en olis arvannut että jo toiseen kiertoon sen jälkeen tärppää... Mutta mahtavaa siis, kiitollinen olo :angelic: Tekis mieli riemuita mutta pessimisti pyrkii olemaan ihan iisinä ettei tipahtais niin korkealta kun mitä vaan voi sattua. Joten katsellaan mitä elämä tuo!
Ootteko milloin saaneet ns. kunnon viivat testeihin? Hormonithan on yksilöllisiä ja niiden nousukin vaihtelee 1-3vrk mut silti kiinnostaa. Itsellä tosiaan nyt dpo 12-13 luultavasti ja viivat vieläkin haaleita. Ekan tein lauantaina eli dpo 9-10. Vähän on siitä vahvistunut mut ei oo vieläkään mitää leffaviivoja vaan sellasia haamuplussia jotka näkee plussaksi. Kokeilin jo negatiivi muokkaustakin kun sehän ei sit näytä jos on viivanpaikka niin sillee päin noi on selviä plussia myös mut vaivaa kun haluisin saada kunnon plussan
Mikä on dpo 17 menkoista laskettuna? Kun eihän se ovis ole 14 pvä menkkojen jälkeen tms. Eli niinku teitkö plussan siis 3pvä sen jälkeen kun oletit et menkkojen pitäs alkaa?Mä sain varmaan ekan haamu plussa. Vasta dpo 17 menkoista laskettuna. Ja se oli kyllä todella haamujen haamu. Mä luulen, että ovis on ollut myöhemmin ja meen ainaki viikon jäljessä. Samoin kävi esikoisen kanssa. Nyt viivat jo täysin vahvat. Viikkojen pitäisi olla 5+6, mutta todellisuus on varmasti 4+. Viikko sitten tein digin, joka oli 1-2 vkoa raskaana.
Ompa vahvat! Mulla ei oo tosiaan noin vahvatTässä mun testit viime sunnuntailta. Eka otettu aamun ekasta pissasta ja alempi 2,5h myöhemmin klo.10.30. Että aikamoinen ero vaikka aina suositellaan sitä aamun ekaa.
Mikä on dpo 17 menkoista laskettuna? Kun eihän se ovis ole 14 pvä menkkojen jälkeen tms. Eli niinku teitkö plussan siis 3pvä sen jälkeen kun oletit et menkkojen pitäs alkaa? [emoji5]️
Okei, no mulla ei tosiaan myöhässä vielä periaatteessa oo. Tai siis ois pitäny alkaa ajat sit mut ovis ollukin super myöhässä ja nyt on kp 38 mut dpo 12-13Siis joo oletettavasti dpo 17. /'siis kun en tiedä, et koska ovis oikeasti on ollut...Ja tollasen samanlaisen haamun tein just silloin, kun menkat oli 3pv myöhässä, ja nyt on vahvat viivat :)
Ei se välttämättä tosta enää vahvistukaan :) upeat viivat on <3 No ihan on jo lähes yhtä vahvatTossa mun kaks ekaa testiä, tehty dpo 14 ja dpo 15. Tänään tein uuden testin, ihan vaan siksi kun tätä on niin vaikea käsittääsiinä viiva mun mielestä ihan samanlainen kuin noissakin, ja nyt dpo 17. En haluais alkaa panikoimaan kun viiva ei oo vahvistunu
![]()