Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää teen vielä loppu viikosta digin kun ei meinaa usko riittää tohon liuska testiin.:facepalm:

Huijui. Uusi ihminen foorumilla ja vain koska uusi ihminen myös kasvamassa ja ensimmäinen mulle (puolisolle 2.) :woot: LA asettuis tohon 5.6. tienoille eli nyt olis 4+0. Multa otettiin kierukka pois heinäkuun lopussa ja en olis arvannut että jo toiseen kiertoon sen jälkeen tärppää... Mutta mahtavaa siis, kiitollinen olo :angelic: Tekis mieli riemuita mutta pessimisti pyrkii olemaan ihan iisinä ettei tipahtais niin korkealta kun mitä vaan voi sattua. Joten katsellaan mitä elämä tuo!

Mä myös harkitsen digitestin tekemistä vielä jossain vaiheessa :grin
Tein siis lauantaina ja sunnuntaina liuskatestit ja kumpikin ihan selkeä plussa. Mutta kun mulla ei oo yhtään sellainen olo, että olisi raskaana. Ei sillä, en oo koskaan aiemmin ollutkaan niin enhän voi tietää mutta tää ei oo yhtään sitä mitä olin kuvitellut! :hilarious:

Onko teillä muilla alkanut tulla jo jotan oireita?
Itsellä oikeastaan ainoina oireina on todella kipeät rinnat ja välillä aaltoileva menkkamainen tunne alavatsassa. En haluaisi ottaa liivejä ollenkaan pois, kun tuntuu että tissit räjähtää kun ne pääsee vapaasti roikkumaan :hilarious: Tietenkin sitten näitä pieniä, että hiukset rasvoittuu tosi nopeasti ja naamaan ilmestyy järkyttävän kokoisia finnejä yms.
Mä niin toivon, että säästyisin pahimmilta pahoinvoinneilta, pelkään oksentamista ihan hulluna ja luulen kuolevan johonkin perusvatsatautiinkiin :hungover:

Mulla on nännit kipeät ja välillä tulee huono olo sekä valkovuotoa valehtelee kiusallisesti. Metallin makua tulee kans välillä suuhun

Ootteko milloin saaneet ns. kunnon viivat testeihin? Hormonithan on yksilöllisiä ja niiden nousukin vaihtelee 1-3vrk mut silti kiinnostaa. Itsellä tosiaan nyt dpo 12-13 luultavasti ja viivat vieläkin haaleita. Ekan tein lauantaina eli dpo 9-10. Vähän on siitä vahvistunut mut ei oo vieläkään mitää leffaviivoja vaan sellasia haamuplussia jotka näkee plussaksi. Kokeilin jo negatiivi muokkaustakin kun sehän ei sit näytä jos on viivanpaikka niin sillee päin noi on selviä plussia myös mut vaivaa kun haluisin saada kunnon plussan

Huijui. Uusi ihminen foorumilla ja vain koska uusi ihminen myös kasvamassa ja ensimmäinen mulle (puolisolle 2.) :woot: LA asettuis tohon 5.6. tienoille eli nyt olis 4+0. Multa otettiin kierukka pois heinäkuun lopussa ja en olis arvannut että jo toiseen kiertoon sen jälkeen tärppää... Mutta mahtavaa siis, kiitollinen olo :angelic: Tekis mieli riemuita mutta pessimisti pyrkii olemaan ihan iisinä ettei tipahtais niin korkealta kun mitä vaan voi sattua. Joten katsellaan mitä elämä tuo!
Mulla lähti kans itsestään kierukka elokuussa kuukautisten aikaan ja tää on eka kierto siitä. Luulin jo etten oo raskaana kun testit oli negaa ja viivanpaikka mut sit menkkoja ei tullutkaan. mut onkin ollu myöhäinen ovulaatio :D

Ootteko milloin saaneet ns. kunnon viivat testeihin? Hormonithan on yksilöllisiä ja niiden nousukin vaihtelee 1-3vrk mut silti kiinnostaa. Itsellä tosiaan nyt dpo 12-13 luultavasti ja viivat vieläkin haaleita. Ekan tein lauantaina eli dpo 9-10. Vähän on siitä vahvistunut mut ei oo vieläkään mitää leffaviivoja vaan sellasia haamuplussia jotka näkee plussaksi. Kokeilin jo negatiivi muokkaustakin kun sehän ei sit näytä jos on viivanpaikka niin sillee päin noi on selviä plussia myös mut vaivaa kun haluisin saada kunnon plussan

Mä sain varmaan ekan haamu plussa. Vasta dpo 17 menkoista laskettuna. Ja se oli kyllä todella haamujen haamu. Mä luulen, että ovis on ollut myöhemmin ja meen ainaki viikon jäljessä. Samoin kävi esikoisen kanssa. Nyt viivat jo täysin vahvat. Viikkojen pitäisi olla 5+6, mutta todellisuus on varmasti 4+. Viikko sitten tein digin, joka oli 1-2 vkoa raskaana.

Tässä mun testit viime sunnuntailta. Eka otettu aamun ekasta pissasta ja alempi 2,5h myöhemmin klo.10.30. Että aikamoinen ero vaikka aina suositellaan sitä aamun ekaa.

Liitteet

• 1506445823308.jpg
    1506445823308.jpg
    50.4 KB · Katsottu: 109
Mä sain varmaan ekan haamu plussa. Vasta dpo 17 menkoista laskettuna. Ja se oli kyllä todella haamujen haamu. Mä luulen, että ovis on ollut myöhemmin ja meen ainaki viikon jäljessä. Samoin kävi esikoisen kanssa. Nyt viivat jo täysin vahvat. Viikkojen pitäisi olla 5+6, mutta todellisuus on varmasti 4+. Viikko sitten tein digin, joka oli 1-2 vkoa raskaana.
Mikä on dpo 17 menkoista laskettuna? Kun eihän se ovis ole 14 pvä menkkojen jälkeen tms. Eli niinku teitkö plussan siis 3pvä sen jälkeen kun oletit et menkkojen pitäs alkaa? ☺️

Tässä mun testit viime sunnuntailta. Eka otettu aamun ekasta pissasta ja alempi 2,5h myöhemmin klo.10.30. Että aikamoinen ero vaikka aina suositellaan sitä aamun ekaa.
Ompa vahvat! Mulla ei oo tosiaan noin vahvat :( Ja itsellä kans kyllä toi kokemus että ei se eka pissa oo "paras"

Tommosia hailuja ovat. Luonnossa toki hiukan vahvempia mut silti... Nyt vissii dpo 12 tai 13

Liitteet

• IMG_20170926_201728.jpg
    IMG_20170926_201728.jpg
    803.4 KB · Katsottu: 100
Mikä on dpo 17 menkoista laskettuna? Kun eihän se ovis ole 14 pvä menkkojen jälkeen tms. Eli niinku teitkö plussan siis 3pvä sen jälkeen kun oletit et menkkojen pitäs alkaa? [emoji5]️

Siis joo oletettavasti dpo 17. /'siis kun en tiedä, et koska ovis oikeasti on ollut...Ja tollasen samanlaisen haamun tein just silloin, kun menkat oli 3pv myöhässä, ja nyt on vahvat viivat :)

Mä oon testannu alkaen 12.pvä oviksesta (lauantai) ja se oli ihan haamu mut 14.dpo eli eilen maanantaina oli jo aivan selvä viiva. Samoja testejä ku Mamma84 kuvassa. Tänään eli 15dpo. tein vielä Clearbluen testin ja hyvin selkeä plussa.

Mulla vasemman puoleisessa kuvassa dpo 12 ja oikeassa tämänpäivänen eli dpo 18.

20170920_073208.jpg 20170926_075200.jpg

Mitään ihan hailuraa ei siis ikinä ehtiny tulemaan, kun älysin testata niin myöhään.

Tossa mun kaks ekaa testiä, tehty dpo 14 ja dpo 15. Tänään tein uuden testin, ihan vaan siksi kun tätä on niin vaikea käsittää :hilarious: siinä viiva mun mielestä ihan samanlainen kuin noissakin, ja nyt dpo 17. En haluais alkaa panikoimaan kun viiva ei oo vahvistunu :excited001

Liitteet

• IMG_1402.JPG
    IMG_1402.JPG
    771 KB · Katsottu: 83
Siis joo oletettavasti dpo 17. /'siis kun en tiedä, et koska ovis oikeasti on ollut...Ja tollasen samanlaisen haamun tein just silloin, kun menkat oli 3pv myöhässä, ja nyt on vahvat viivat :)
Okei, no mulla ei tosiaan myöhässä vielä periaatteessa oo. Tai siis ois pitäny alkaa ajat sit mut ovis ollukin super myöhässä ja nyt on kp 38 mut dpo 12-13

Tossa mun kaks ekaa testiä, tehty dpo 14 ja dpo 15. Tänään tein uuden testin, ihan vaan siksi kun tätä on niin vaikea käsittää :hilarious: siinä viiva mun mielestä ihan samanlainen kuin noissakin, ja nyt dpo 17. En haluais alkaa panikoimaan kun viiva ei oo vahvistunu :excited001
Ei se välttämättä tosta enää vahvistukaan :) upeat viivat on <3 No ihan on jo lähes yhtä vahvat

Huomenta, vaivaako muita löysä vatsa tai muuten ripeä suolen toiminta? Joo hyvää aamupala hetkeä vaan :D täällä vatsa ihan sekaisin.... Esikoisesta oli taas päinvastoin.

Takaisin