Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on kyllä totta että km:lle ei voi ite mitään. Eikä sitä kannattais surra etukäteen. Mutta eipä sitä uskalla kauheita pilvilinnojakaan rakentaa.
Mää pääsen kans ar-ultraan, se on varmaan n.kolmen viikon päästä.

Onnea plussanneille ja tarrasukkia täältäkin kaikille! :smiley-angelic001 :Heartred

Itsellä tosiaan ensimmäinen raskaus eikä siis kokemusta keskenmenosta, mutta kyllä se omissakin ajatuksissa kummittelee. Toisena hetkenä mietin ens kesää vauvan kanssa ja toisenä hetkenä jarruttelen, että mitä vaan voi tapahtua :nailbiting:

Mä ajattelin oman mielenrauhan vuoksi varailla varhaisultran yksityiselle parin viikon päähän, sillon oltaisi laskureiden mukaan viikolla 7 :)

Täällä kans haalea plussa liuskatesteillä ja plussa clean Blue digi raskaana 1-2. Eli 3+6 menossa. Ennestään keskeytynyt keskenmeno toisen raskauskolmanneksen alussa eli huomattiin että kuollut kohtuun. :sad001
Esikoinen 4 vuotta :angelic:. Uusioperhe ollaan ja lopetettiin ehkäisy alle 2 kk sitten koska uskoin että kestää kauan raskautua. Tämä oli erittäin toivottu yllätys, olin jo epätoivoisesti sitä mieltä että kauan saa plussaa odottaa. Nyt sitten jännittää ja pelottaa, toivottavasti pieni pysyy matkassa meillä kaikilla!!!!! :Heartbigred pelkään paljon keskenmenoa. Muttta ei auta kuin uskoa ja toivoa.
Eli olen mukana jännittämässä! Tsemppiä kaikille!:wav

Moikka!

Tein positiivisen raskaustestin torstaina 21.9. Heti alkoi oireet, selkää ja jalkoja särki oikein kunnolla. Tänään sunnuntaina 24.9 tein aamupissasta vielä vahvemman positiivisen testin, yhteensä ehdin testejä tehdä jo viisi... Kunnes iltapäivällä alkoi menkat menkkakipuineen [emoji17] Tämä raskaus sai alkunsa pistoshoidolla+inseminaatiolla, hoitoja takana 1,5 vuotta. Jotenkin haluisi vaan uskoa että raskaana edelleen ollaan mutta pelkään pahinta. La olisi ollut 1.6.2018. Tsemppiä muille!

Täällä siis hyvin erikoinen kierukan irti lähtemisestä alkanut keissi. Ovulaatio oli myöhässä ja kävin jo kerran labrassa verikokeessa kun menkat ei alkaneet ja testit näytti jotain ihmeen haamun haamua. No huvikseen sitten hain toissa päivänä testin ja kappas, haalea plussa jolloin totesin että aikaisemmat olivat tylysti viivanpaikkoja. Tein eilen aamulla vielä toisen ja oli vahvistunut. Nyt mulla ei ole aamuksi testiä kun en kauppaan ehtinyt :D Ehkä illalla sitten. Haluan vahvan viivan ennen kuin uskon. Menkat eivät kyllä vieläkään ole alkaneet.... Mulla ennestään on yksi lapsi mutta miehelläni ei.

Onnea plussanneille ja tarrasukkia täältäkin kaikille! :smiley-angelic001 :Heartred

Itsellä tosiaan ensimmäinen raskaus eikä siis kokemusta keskenmenosta, mutta kyllä se omissakin ajatuksissa kummittelee. Toisena hetkenä mietin ens kesää vauvan kanssa ja toisenä hetkenä jarruttelen, että mitä vaan voi tapahtua :nailbiting:

Mä ajattelin oman mielenrauhan vuoksi varailla varhaisultran yksityiselle parin viikon päähän, sillon oltaisi laskureiden mukaan viikolla 7 :)

Älä mene viikolla 7 vaan 8. Juuri siitä syystä jos viikot onkin vähemmän niin 7 voi olla et mitään ei kunnolla näy. Esikoisesta kävin 8 ja se oli hyvä nyt tosiaan käytiin 6 ja kaikki oli melko epäselvää vaikka tämä kesken olikin mennyt.

Joo varhaisultraan kannattaa tosiaan mennä 7+ viikoilla ni pitäs sit näkyä sykekin.

Kiitti tiedosta ton ultran suhteen! :)
Jostain vaan luin, että viikosta kuusi eteenpäin pystyy sen ultran tekemään.
Mutta hyvä tietää että jos malttaa odottaa hieman niin parempi.

Mä oon kyllä lähes 100%:n varma oviksesta tässä kuussa etten usko että ihan kauheasti heittää noiden laskurien antamat arviot lasketusta päivästä mutta mistä sitä koskaan tietää :grin ja myönnän myös olevani ihan ummikko vielä näissä asioissa ja oon aikalailla googlen tietojen varassa :laughing021

Paljonkohan varhaisultra maksaa yksityisellä ja mikä yksityinen kannattaa valita? Olen muissa raskauksissa saanut varhaisultran neuvolasta mutta nykyisellä asuinpaikalla ei saa [emoji21] Harmittaa, että asuinpaikan mukaan ihmiset saavat erilaista palvelua

Hinta riippuu tosi paljon paikasta. Lahdessa halvin on Perhe arte jossa 60e ja kalliimmat lähempänä 200euroa. Kannattaa oman paikkakunnan jossain äiti ryhmässä kysellä hyvää gynekologia ja sen perusteella sit valita paikka

Kiitti tiedosta ton ultran suhteen! :)
Jostain vaan luin, että viikosta kuusi eteenpäin pystyy sen ultran tekemään.
Mutta hyvä tietää että jos malttaa odottaa hieman niin parempi.

Mä oon kyllä lähes 100%:n varma oviksesta tässä kuussa etten usko että ihan kauheasti heittää noiden laskurien antamat arviot lasketusta päivästä mutta mistä sitä koskaan tietää :grin ja myönnän myös olevani ihan ummikko vielä näissä asioissa ja oon aikalailla googlen tietojen varassa :laughing021

Joo 6+4 näkyy, mutta itse olin kans 100% varma oviksesta esikosta ja laskuriin uskoin. Mut sit heittikin tosi paljon. Jopa intin et ei oo mahdollista kun muistin et millon pupusteltiin. Mut kätilö sano et kyl se nyt on näin.

No ehkä mä sit venaan siihen kolmen viikon päähän :)
Haluaisin miehen mukaan sinne ultraan ja myös hän on halukas sinne mukaan lähtemään, olis työvuorot menny paremmin aiemmalla viikolla :grin

Onnea kaikille teille onnellisille! Me vietettiin eilen miehen aloitteesta ekan plussan vuosipäivää (alkoholittoman) skumpan ja herkkuasmiaisen kera. La oli 2.6. ja ihana esikoinen syntyi 31.5.
Mulla on jo ikävä raskaana olemista, mut on tuo vauva vaan niin upea ja kauhea ja mieletön juttu!

Selkeä plussa eilen ja kaiketi 4+2 nyt menossa. Pelottaa ja jännittää, mut ihana ja odotettu asia on <3 laskettu aika näillä tiedoilla 3.6. :)

Edit: neuvolaan soitettu ja tarkemmin siis 4+4 ja la 1.6.2018 :) Viikolla 42 eka neuvola ja lupasi ultrailla jo silloin.

Muokattu viimeksi:
Takaisin