Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adiela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, päivitin Omakantaa tänään jopa vähän maanisesti, mutta ei ilmestynyt tänään vielä tulokset :D Vielä nyt illallakin yritin käydä katsomassa.

m-inski, kurja kuulla tuosta kissasta :( Jaksamisia sinne! <3

Tsemppiä! Toivotaan että kaikki on hyvin! Onneksi se vuoto ei aina keskenmenoa tarkoita. <3 peukut pystyssä että siellä ois kaikki hyvin

Joo, päivitin Omakantaa tänään jopa vähän maanisesti, mutta ei ilmestynyt tänään vielä tulokset :D Vielä nyt illallakin yritin käydä katsomassa.
Kannattaa soittaa perään! Omakannassa on käytössä viivästys, joka oletusarvoisesti piilottaa tulokset ihmiseltä itseltään kahden viikon ajaksi. Terveydenhuollon henkilökunta ne kyllä sieltä näkee koko viivästyksen ajan. Sitten kun soitat, sinulle kerrotaan tulokset ja samalla tulosten kertoja kuittaa viivästyksen pois päältä, ja ne tulevat sinullekin näkyviin.

Joskus viivästys unohtuu laittaa päälle, ja silloin ihminen itsekin näkee tulokset samaan aikaan kuin ne tulevat terveydenhuollon henkilökunnallekin näkyviin. Minulla viime raskaudessa seulontaverikokeen tulokset näkyivät heti, ja sitten kun kahden viikon päästä kävin nt-ultrassa, hävisivät verikokeen tulokset omakannasta, koska joku kävi napsauttamassa niihin päälle uuden viivästyksen lisätessään ultran tulokset. Seuraavana päivänä marssin neuvolaan hakemassa verikoetulokset paperilla, ja paperiprintin reunassa luki myös, että viivästys siihen ja siihen päivämäärään asti.

Hei vaan siskot!

Uhmaan kaikkia lakeja ja pe 13.pvä karmaa, mutta nyt päätin olevani raskaana, niin kauan kunnes toisin todistetaan.

Jännää! Nyt vasta 3+6, mutta sormet ja varpaat ristissä jatkon suhteen.

Selasin, että muutama tuttu nimimerkki löytyy edellisiltä kerroilla.

Ennestään meillä on tyttö 12/2010, poika 1/2013, poika 10/2014 ja poika 6/2016.

Onnea kaikille plussasta ja unohtumatonta odotusaikaa!

Heei. Täällä eillen plussattu. Kuukautiset 20pv myöhässä ja aiemmin testin tein joku 2-3vko sitten eikä mitään näkynyt joten villi veikkaus et kesäkuun puolella la. Oksettaa aivan hittona ja väsyttää. En oo uskaltanu vielä neuvolaan tai minnekkään ottaa yhteyttä. Minulla on vasta todettua 1 tyypin diabetes niin pelottaa aivan hittona mitä tässä käy. 3 lasta jo ennestään.

Mutsi91 tervetuloa! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin loppuun saakka!

Munkin puolesta tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut plussasta! :)

Ja Tiutiutiulle valtavasti tsemppiä ja toivotaan parasta! :Heartred

Soitin tänään sinne neuvolaan, ja hcg oli vain 223 :( Vaistoni olivat siis oikeassa, samoin se Clearblue digi. Kehottivat vain odottelemaan. Jos tulee kovia kipuja, pitää mennä päivystykseen, mutta muuten voi odotella rauhassa, alkaako vuoto itsekseen. On siis todennäköisesti joko keskenmeno tai sitten pahemmassa tapauksessa kohdunulkoinen raskaus. Vuoto kyllä loppui eilen illalla, eikä mulla ole mitään kipujakaan ollut. Korkeintaan lievää nipistelyä alavatsalla.

Kysyin neuvolan tädiltä, kuinka pitkään tätä nyt pitää itsekseen seurailla, mutta ei osannut sanoa. Aikoi kysyä äitiyspolilta neuvoa ja soitella mulle sitten, mutta ilmeisesti ei ehtinyt tänään vielä saada sieltä ketään kiinni... Ajattelin kuitenkin kysyä vielä mahdollisuutta ultraan, kun seuraavan kerran soittaa sieltä neuvolasta. Olis nimittäin ihan kiva tietää jo ennen kovia kipuja, jos kyseessä on se kohdunulkoinen. :(

Tiutiutiu oon niin pahoillani! :'( Toivottavasti saat pian selvyyttä tilanteeseen eikä olisi ainakaan ku kyseessä :(

Tiutiutiu onpas ikävää. Tyhmää että joudut vaan odottelemaan, kumpa pääsisit sinne ultraan.

Ilmoittaudun varovaisesti ketjuun mukaan. Tänään on mennyt pari viikkoa siitä, kun teimme ensimmäisen testin (juu, yhteensä kolme ;) ) ja saimme todella vahvan plussan ja toiset testit vahvistivat tämän! <3
Tässä on vieläkin todella epäuskoinen olo. Lapsettomuutta aiheuttavasta pahasta sairaudestani johtuen meille on jo vuosia sitten lääkärit sanoneet, että tälläinen ihme tuskin tulee saamaan alkuaan. Olemme asian hyväksyneet ja päättäneet, että jos tämä joskus tapahtuu niin sen on varmasti tarkoitus tapahtua! Vaikeaa asiaa on uskoa, ei oikein uskaltaisi vielä olla kovin innoissaan ja onnellinen ja pelottaa kamalasti, että mitä jos jotain sattuukin. Ensimmäinen neuvolakäynti on vasta 23.pv ja sinne asti yritän pysyä nahoissani, mitä jos siellä ei olekaan mitään? Vaikka oireita kovasti onkin... Neuvolan laskujen mukaan mentäisiin nyt 6+5 ja kesäkuun alussa LA.

Onnea plussasta Ihmettelijä! Alkuraskaus ja ultrat on aina pelottavia. Minulla ainakin. Hyvin teillä varmasti kaikki menee!

Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta olet nyt raskaana, joten eiköhän siellä aikkasen sitkeä pieni ole päättänyt ensi kesänä syntyä. :love7

Mäkin varovasti ilmoittaudun mukaan.. Viikko ennen oletettua kuukautisten alkua oli jo vahva aavistus raskaudesta. Maanantaina piti alkaa, tiistaina tein ensimmäisen haalean viiva. Vieläkin aika haaleita ovat, mutta plussia kuitenkin. Ja oireet on edelleen melko selvät :D

Ehkä minäkin uskaltaudun tänne. Sain haamuplussan jo tiistaina, ja nyt vasta, kun viivat ovat vahvistuneet päivä päivältä, alan pikkuhiljaa uskoa, että ehkä minä tosiaankin olen raskaana. Odotin yrityksen aloittamista vuosikausia, ja nyt kun jo tokasta kierrosta tärppäsi, niin en voi vielä oikein uskoa tätä.

Hiippailen varovaisesti mukaan. Plussa tehty alkuviikosta ja oireet ovat tulleet kuvaan. Matka helmikuisissa jäi kesken viikoilla 11+ joten huoli on mukana vaikkakin yritän pysyä positiivisena.
Tämä tärppäsi 3.kierrosta keskenmenon jälkeen, toivotaan kesävauva perille asti:Heartred

Tervetuloa uudet plussaajat! :happy: Mukavastihan meitä alkaa olla jo. Ja Tiutiu, tsemppiä sulle :Heartred Epätietoisuus on sieltä ja syvältä, peukut pystyyn et pääset sinne ultraan varmistamaan asian!

Takaisin