Plussa!

Hei mulla on samanikäinen esikoinen! Kiva kun jollain muullakin noin nuori :)

Tervetuloa uudet! Meitä on jo paljon! Nyt 30 viestii täyteen ja kaikki salaiselle puolelle :D

Joo huomasin myös toisessa ketjussa vastauksesi, tosi kiva et samanikäset esikoiset meillä! :joyful:
Jännittävä tilanne, kun edellinenkin vauva on vielä vauva :grin

Nyt täytyy joo opetella tätä foorumin käyttöä ja koittaa näpytellä viestejä, et saa sen 30 täyteen!
 
Kivaa kun tulee tuttujakin edellisen lasketun ajan ryhmästä :)
 
Mulle, pillereiden läpi. Ei mikään kauhean kamala juttu kuitenkaan:) pitkä parisuhde, auto ja talo asiat ok.
 
Mäkin voisin sanoa tavallaan ylläri :D
Ton voi tulkita monella tapaa :grin
 
Hei kaikki ! Varovasti onnensekaisin tuntein liityn mukaan ! Oonkin maaliskuu 2016 ryhmässä ennestään, ja muutama tuttu täällä odotteleekin samasssa kuussa :Heartred
3+6 näyttäis olevan oikea tällä hetkellä, la 29.6.Turvotusta on oviksesta asti ollut ja lisäänytynyt tässä viimeisen viikon aikana ja sitten tein testin tiistina ja tuli tositosi haalea viiva, mutta tänäänpä olikin jo tummaakintummempi. Erittäin toivottu kakkonen ja yritetty :joyful:!

Hei tanpit! Ja onnea kamalasti!:)
 
Oliko täällä muita kelle raskaus tuli yllätyksenä?
Mulle tuli myös. Piti aloittaa yritys seuraavasta kierrosta, mutta tulikin jo edellisessä. Jouduin käymään syyskuussa lantion magneettikuvassa, minkä takia oltiin ajateltu aloittaa vasta lokakuussa, mutta toisin kävi. Hyvin kesti pieni magneettikuvauksen. Jälkeenpäin luin tuoreen tutkimuksen, minkä mukaan magneettikuvauksella ei pitäisi olla mitään vaikutusta edes alkuraskaudessa. Kevensi hieman mieltä :).
 
Moikka. Täällä myös yksi plussaus ja laskettu aika joskus 24.6. Toinen meille tulossa! :)
//ylläpito on muokannut viestiä.
Onnea plussasta! Täällä on säännöissä, ettei noista Facebookin ryhmistä saa huudella tai kysellä, mut luulen, että oppisit nopeasti tätäkin alustaa käyttämään :).
 
Last edited by a moderator:
En tiedä uskonko, tänään tein tälläsen. Takana tämän kakkosen kanssa yli 2-vuoden yritys ja tähän kiertoon sain clomifenit ja tässä ensimmäinen raskaus esikoisen jälkeen. Oon vaan niin epäuskonen, luulen että tää on vaan unta... La olisi 30.6. Voi kun tää pysyis matkassa loppuun asti...
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1509032710.424455.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1509032710.424455.jpg
    53.9 KB · Katsottu: 65
Heippa! Onnea kaikille plussasta! :)

Facebookryhmien foorumilla perustaminen ja niiden perään kysely on kielletty. Asiasta lisää täällä. Foorumi voi tuntua alkuun hieman sekavalta, mutta nopeasti sen oppii. :) Ja aina voi kysyä jos tuntuu ettei osaa. Jos taas kaipaa yksityisempää keskustelua niin teille kesäkuisille onkin jo salainen ryhmä perustettu. :)
 
Tyhmä kysymys-onko tämä kesäkuisten julkinen ryhmä vai joku muu? En ainakaa kesäkuisten ryhmää eriksee löyä sillä nimellä.. :-/

Muoks. Tää näkyyki olevan laskettu aika kesäkuussa 2018-otsikon alla [emoji5] tota salasta puolta mietin et lasketaanko viestit myös varhaisultra-ketjusta joka on myös laskettu aika kesäkuussa 2018-otsikon alla vai vain tästä plussa!
-ketjusta? Toiv.ei menny sekavaks tää nyt...
 
Muokattu viimeksi:
Mie oon ainakin käsittänyt, että tämän Laskettu aika kesäkuussa 2018 -otsikon alle mihin tahansa ketjuun kirjoitetut viestit lasketaan :)
 
Kaikki viestit laskettu aika kesäkuu 2018- ryhmän alle lasketaan.. :)
 
Takaisin
Top