Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei mulla on samanikäinen esikoinen! Kiva kun jollain muullakin noin nuori :)
Tervetuloa uudet! Meitä on jo paljon! Nyt 30 viestii täyteen ja kaikki salaiselle puolelle :D
Oliko täällä muita kelle raskaus tuli yllätyksenä?
Hei kaikki ! Varovasti onnensekaisin tuntein liityn mukaan ! Oonkin maaliskuu 2016 ryhmässä ennestään, ja muutama tuttu täällä odotteleekin samasssa kuussa
3+6 näyttäis olevan oikea tällä hetkellä, la 29.6.Turvotusta on oviksesta asti ollut ja lisäänytynyt tässä viimeisen viikon aikana ja sitten tein testin tiistina ja tuli tositosi haalea viiva, mutta tänäänpä olikin jo tummaakintummempi. Erittäin toivottu kakkonen ja yritetty !
Mulle tuli myös. Piti aloittaa yritys seuraavasta kierrosta, mutta tulikin jo edellisessä. Jouduin käymään syyskuussa lantion magneettikuvassa, minkä takia oltiin ajateltu aloittaa vasta lokakuussa, mutta toisin kävi. Hyvin kesti pieni magneettikuvauksen. Jälkeenpäin luin tuoreen tutkimuksen, minkä mukaan magneettikuvauksella ei pitäisi olla mitään vaikutusta edes alkuraskaudessa. Kevensi hieman mieltä :).Oliko täällä muita kelle raskaus tuli yllätyksenä?
Onnea plussasta! Täällä on säännöissä, ettei noista Facebookin ryhmistä saa huudella tai kysellä, mut luulen, että oppisit nopeasti tätäkin alustaa käyttämään :).Moikka. Täällä myös yksi plussaus ja laskettu aika joskus 24.6. Toinen meille tulossa! :)
//ylläpito on muokannut viestiä.