Plussa!

Kiitos tsempeistä kaikille! :Heartred Mulla alkoi eilen ihan kunnollinen verinen vuoto, ja alavatsassa kouristeli. Nyt aamulla tuli ulos selkeää raskausmateriaalia, näin kauniisti sanottuna. :confused: Vaikuttaa siis aivan tavalliselta keskenmenolta - onni onnettomuudessa, sillä ehdin jo vähän pelätä kohdunulkoista raskautta järkyttävine kipuineen ja leikkauksineen.

Monet itkut on itketty ja varmaan vielä itkemättäkin, mutta jospa tämä tästä. Valtavan paljon onnea odotukseen teille kaikille, ja toivottavasti kellekään ei käy samoin kuin mulle. :Heartred
 
Tiutiutiu voi itku, paljon tsemppiä! ;( Toivottavasti seuraava plussa pysyy matkassa loppuun asti!

Onnea uusille plussanneille :)
 
Liityn myös varovaisesti mukaan, takana km 1/2016 ja nyt 1v 9kk odotuksen jälkeen viimein ilmestyi eilen plussa testiin :love2 Viikkoja nyt laskujen mukaan 4+6.

Meillä lapsettomuustausta, tässä kuussa olisi ollut eka inssi, joten ei voi olla muuta kuin kiitollinen että loppujen lopuksi kaikki kävi näin "helposti" vaikka olo onkin todella epäuskoinen. Pelko ja huoli on tietty kova ja hieman neuroottinen olen oireiden tarkkailemisen kanssa yms (niitä kun ei vielä ole). Toivottavasti saadaan pieni ihme turvallisesti maailmaan ensi kesänä :love017
 
Muokattu viimeksi:
Varovasti liityn mukaan, kuukautisista laskettuna tänään viikkoja 3+4. Ekan plussan sain lauantaina kp 23 ja tänään toisen. :happy:

Raskaus alkoi yllättäen ensimmäisestä yrityskierrosta, esikoista yritettiin vuosi.

Edit. Emmää osaa laskea, 3+3 oli tämän päivän lukema :D
 
Muokattu viimeksi:
Voimia teille, Tiutiutiu! :Heartred:Heartred

Tervetuloa uudet, ja onnea plussasta! Tarrasukkia meille kaikille!
 
Hei, uusi täällä ilmoittautuu! Plussa tuli muistaakseni viime viikon keskiviikkona.. eli 11.10. Aavistelin raskautta kyllä jo syyskuun lopussa vaikkei mitään erityisiä raskausoireita ole. Minulla on esikoinen, nyt 1 v 3 kk, jota imetän. Hän kuun vaiheen tienoilla viihtyi rinnalla erityisen hyvin yli viikon ajan, ja siksi arvelin että nyt on jotain hormonaalista tapahtunut. Testiä ei ollut kotosalla ja sitten reissasimme ja osin siksi testin tekeminen venyi aika pitkälle. Vähän on väsyttänyt ja viluttanut, mutta varsinaisia raskausoireita ei ole. Ainoa, mikä eroaa aikaisemmasta on se, että nännit ovat alkaneet herkistyä, imettäessä aina välillä tunnahtaa.

Lepoa ja rauhallista odotusta kaikille! Voimia ja lohdutusta teille, joilla raskausmatka on jäänyt kesken.

* Niin, ja lisäänpä vielä, että laskettu aika on 4.-16.6. ihan riippuen, mistä laskee.. :D
 
Muokattu viimeksi:
Tiutiutiulle ihan älyttömän paljon voimia ja jaksamisia :Heartred

Ja tervetuloa täältäkin kaikille uusille! :happy:
 
Niin, ja lisäänpä vielä, että laskettu aika on 4.-16.6. ihan riippuen, mistä laskee.. :D

Tosiaan, nyt olen viikolla 7+1 tai sitten 5+3.. tai ehkä 6+3. Että ottaapa tästäkin selvää. :D
 
Miten muuten kun neuvola antoi LA 14.6, itse kun laskee menee 17.6 tai 16.6?
Eli kuukautiset oli 8.9 (olivat omituiset) ovista en tuntenut tässä kierrossa, mutta yleensä ollut kp 16, kierron pituus 29-31 päivää. Plussa testin tein digillä 9.10 ja viikkoruutu näytti rv 2-3, eli siis rv4-5 olisi ollut siinä vaiheessa. Ilta virtsasta uusi testi ja todella selkeä viiva yhtä vahva kuin kontrolli. Mikähän näistä on se oikea laskenta sitten [emoji23] ?
 
Miten muuten kun neuvola antoi LA 14.6, itse kun laskee menee 17.6 tai 16.6?
Eli kuukautiset oli 8.9 (olivat omituiset) ovista en tuntenut tässä kierrossa, mutta yleensä ollut kp 16, kierron pituus 29-31 päivää. Plussa testin tein digillä 9.10 ja viikkoruutu näytti rv 2-3, eli siis rv4-5 olisi ollut siinä vaiheessa. Ilta virtsasta uusi testi ja todella selkeä viiva yhtä vahva kuin kontrolli. Mikähän näistä on se oikea laskenta sitten [emoji23] ?
Minunkin laskujen mukaan tuo 17.6. olis todennäköisempi. :)
 
Mulla vaihtelee parilla päivällä tuo laskettu aika riippuen siitä katsonko edellisten kuukautisten alkamispäivästä vai oviksen mahdollisesta ajankohdasta (jonka uskon kyllä tietäväni aika tarkkaan).
Itse kuitenkin ajattelen asiaa nyt neuvolan antamalla LA:lla ja tuo LA:han tarkentuu sitten myöhemmin kun pystyvät kunnolla mittaamaan :) En siis ota suurta stressiä siitä mikä se oikea päivä nyt on, tuskin se just sinä päivänä syntyy kuitenkaan :laughing002 Kunhan nyt suunnilleen tietää millä viikolla mennään ja missä kuussa sen pikkusen pitäis ilmestyä maailmaan.
 
Itsellä kyllä vaihtuu tuo päivä. Luteaalivaihe ilmeisesti lyhempi kuin oletettu. No eipä se niin vakavaa jos muutamilla päivillä heittää kunhan on vain kiinnittynyt kunnolla!
 
Joo eihän sillä niin oo suurta merkitystä, mutta enemmän ihmetyttää tuo laskenta :D
Jos sitä nyt sitten ekaan ultraan asti menisi tolla neuvolan antamalla, ja katsoo sitten muuttuuko siellä miten [emoji3]
 
Takaisin
Top