Plussa!

Hyvä juttu Tiutiutiu että sait asian etenemään :). Kaikista pahinta on odottelu ja tietämättömyys.
 
Uskaltaisikohan jo ilmoittautua porukkaan :nailbiting:
Takana kuusi inseminaatiota, tuulimunaraskaus kesäkuussa ja nyt jälleen plussaa pukkasi viikko sitten. Hurjasti jännittää, että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. Hoitovapaalla yhä ollaan esikoisen 2v1kk kanssa :Heartred

Yksi digitesti odottelee kaapissa. Koskahan se kannattaisi tehdä, jos haluaa sen 3+ tuloksen? Nyt omien laskujen mukaan 5+4
 

Liitteet

  • IMG_20171012_085222.jpg
    IMG_20171012_085222.jpg
    977.7 KB · Katsottu: 62
Kadonnut: Tervetuloa! mulla oli eilen rv6+2 ja digi näytti 'raskaana 3+', eli kannattaa ehkä odottaa vielä muutama päivä jos haluaa olla "varma", että saat ton tuloksen.. :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla näytti 5+3 raskaana 3+ :)

Lisätään vielä, että osa on valitellut ettei noilla testeillä ole missään vaiheessa raskautta tullut 3+, mutta pääosin vissiin rv 6-8 näkyy. :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla näytti 5+0 2-3, joten otin varman päälle, että seuraava on varmasti 3+ ja siksi testasin vasta eilen.. :)
 
Musta noista digin viikoista ei kannata ottaa stressiä, se on kuitenkin _vain_ suuntaa antava eikä mitenkään yhtä tarkka kun joku hcg verikokeesta, joka sentäs kertoo tarkasti vaikka niissäkin ne viitearvot on aika laajat :) Toki jos 3+ sijaan saa 1-2 niin on ehkä aihetta jo huolestua.

Kadonnut teillä on kyllä hurjan rankka taival takana :/ Toivon niin että tämä pieni pysyy mukana loppuun asti :Heartred Pääset varmaan ultraan aiemmin inseminaation takia?
 
Okei, no ehkä odottelen vielä ens viikkoon ennen testiä :joyful:

Päästäisi tietysti klinikalle varhaisultraan, mutta ei varattu aikaa kun se on nii kallista. Yritän päästä kunnalliselle, jospa päästäisivät kun tuo edellinen oli tuulimuna.. :sorry:
 
Päivitystä epäselvään tilanteeseeni... Kävin tänään aamulla siellä labrassa. Kysyin, milloin tulokset saa, ja kestää kuulemma vähintään huomiseen tai jopa viikonlopun yli :oops: Onpa kiva odotella maanantaihin asti tässä tilanteessa.

Toisaalta eipä siinä varmaan kovin paljoa odoteltavaa ole. Pikkuisen on tullut tänään taas sitä rusehtavaa vuotoa, ja äsken kun kävin, niin paperiin jäi jo vähän haaleanpunaistakin :sad001 Onpa kurjaa, että kesti yhdeksän kuukautta saada raskauduttua ja sitten se (luultavasti) päättyykin näin. Mahaa on tosi lievästi kipristellyt, mutta muuten ei oireita suuntaan tai toiseen. Käyn vielä kertomassa teille lopullisen tuomion, kunhan se selviää.
 
Voi ei Tiutiutiu :sad001 Jännä että noin kauan kestää tuloksissa! Riippuu toki monelta kävit labrassa, ite kun oon jo aamusta käyny niin iltapäivällä on ollu tulokset valmiina. Siehän voit käydä kurkkimassa niitä myös Omakannasta (kanta.fi), niin et oo vaan soittoaikojen varassa. :)
 
Tiutiutiulle tsemppiä ja peukut pystyssä että siellä pikkunen on. On kyllä ikävää odotella tuloksia tollasessa tilanteessa.
 
Meillä ainakin menee monta viikkoa että omakantaan tulee mitään

Itseä on kanssa alkanu mietityttämään nää olotilan ja oon niin paljo puntaroinu et soittaako neuvolaan ja pyytää päästä ultraan mahd. Nopiaan. Maha ollu tosi kipee taas 2 päivää. Onneks ei oo vuotoa alkanu mitenkää päin mut sitä oottaa joka vessareissu...

Täällä on muutenki nyt tänää ollu iha hirveä päivä kun kissa jouduttiin lopettamaan ja hautaamaan anopin maille. Tunteet muutenki pinnas koko ajan sit viel tää tähän päälle.
 
Mulla noi labratulokset on taas tulleet lähes samantien kantaan...

M-inski voiskohan too sun mahakipu johtua myös sun kissasta? Itsellä aina kipuilee maha jos jotain ikävää tapahtuu. Osanotto kissan menetyksen vuoksi :sad001
 
Joo, päivitin Omakantaa tänään jopa vähän maanisesti, mutta ei ilmestynyt tänään vielä tulokset :D Vielä nyt illallakin yritin käydä katsomassa.

m-inski, kurja kuulla tuosta kissasta :sad001 Jaksamisia sinne! :Heartred
 
Nii en tiedä onhan sekin mahdollista[emoji20] pitää viel seurat jos ei mee ohi ni pakko käydä päivystykses ensviikol... (täällä sulku siis)
 
Takaisin
Top