Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Negahan sieltä :( sekä ovistesti vaalentunut joten tais olla vaa oviksesta kyse :( mites muitten kierto?
Moikka vaan pepeXXL!!Kirjotin tuonne omaan alottamaani ketjuun aiemmin,että tein tuossa joku tunti sitten ihan pahuuttani r-testin (vaikka tiedän,että ennen aikojaan,en vaan voinu vastustaa kiusausta) :) Testi näytti toimivan ja tuli vaan paksu vaakaviiva,mutta mun kotkansilmä oli näkevinään ihan olemattoman pienen pystyviivan (nyt jo haalistunut entisestään)...

toivottavasti Tintti näit oikein ja oli molemmat viivat:) kannattaa varmaan parin päivän päästä kokeilla uudestaan aamupissAsta.

Toivottavasti tulis sulle plussa<3

Joo menkat täällä tuli :( mut on niin oudon niukat ja en oo yhtään kipeekää et pistää taas miettii et toimiiko kroppa vieläkään et voiko sitä ylipäätään raskautua. jostain luin et jos ei oo kauhee kipee menkoista niin ei tapahdu välttämättä ovulaatioo. Näyttikö se ovistesti sulla pepeXXL sit ovista jo joskus aijemmin vai vasta nyt? Hei ihanaa tintti´83, toivottavasti se viiva sieltä vahvistuu :)

Ei ollut näyttänyt. Tai en yrittänyt aikaisemmin. Koklasin muuten vaan :)

Joo menkat täällä tuli :( mut on niin oudon niukat ja en oo yhtään kipeekää et pistää taas miettii et toimiiko kroppa vieläkään et voiko sitä ylipäätään raskautua. jostain luin et jos ei oo kauhee kipee menkoista niin ei tapahdu välttämättä ovulaatioo. Näyttikö se ovistesti sulla pepeXXL sit ovista jo joskus aijemmin vai vasta nyt? Hei ihanaa tintti´83, toivottavasti se viiva sieltä vahvistuu :)

Ja pahoittelut sulle adele menoista :( toivottavasti ens kierrossa sitten :) kuinka pitkäksi tää kierto nyt venys?
Ja tuli ovis hyödynnettyä;)

toivottavasti Tintti näit oikein ja oli molemmat viivat:) kannattaa varmaan parin päivän päästä kokeilla uudestaan aamupissAsta.

Toivottavasti tulis sulle plussa<3
Tein nyt varmaan tosi väärin,mut kaivoin tuossa äsken sen eilisen testin roskista ja katsoin ns.uusin silmin tota tikkua ja nyt se pystyviiva on ihan selvästi havaittavissa,mutta ohkaisempi kuin vaakaviiva silti..??Pitää varmaan odottaa muutama päivä ja ottaa uusiks aamupissasta...Nyt kyllä oikeesti hiukka rupes jännittään ja tekee kyl kaikkee myllerytä nyt pään sisällä...

Ilmoita Tintti heti kun oot tehny uuden testin :) minkä merkkinen testi tää oli minkä jo teit ?

Eihän enää 10min jälkeen saisi huomioida tulevia muutoksia... :confused1 Tässä nyt kuiteskin vajaa vuorokausi vierähti,kun katoin tuota tikkua uudestaan... :confused2

Jossain siinä 40 päivän tienoilla, en oikee tiiä mistä laskea kun jotain tuhrua tuli monta päivää. No uuteen kiertoon ja uutta yritystä.

Tärppäis ny tintti´83 :)

Ilmoita Tintti heti kun oot tehny uuden testin :) minkä merkkinen testi tää oli minkä jo teit ?
Tein Clearblue testin.oon niitä netin kautta tilannut useamman jo valmiiksi..Luvataan paketissa,että on 99% varma..53% naisista kun 4pvää ennen menkkojen alkamispäivää testannu,niin on saanu positiivisen tuloksen..Mä tein nyt eilen varmaan 6 tai 5 pvää ennen,ennenkun pitäs menkkojen alkaa..

Jossain siinä 40 päivän tienoilla, en oikee tiiä mistä laskea kun jotain tuhrua tuli monta päivää. No uuteen kiertoon ja uutta yritystä.

Tärppäis ny tintti´83 :)
Voi,voi Adele,niin todellakin hartaasti toivon.. :)

Oota pari päivää vielä Tintti ja tee uusi :) peukut täällä pystyssä että tulee postitiivinen :)

Jostain luin noista cbn viiva testeistä että ei oo kauhian luotettavia. Mutta toivotaan parasta :)

Itse jos ei ennen uuttavuotta menkat oo alkanu ni testailen onnistuiko tästä kierrosta meillä.

Oota pari päivää vielä Tintti ja tee uusi :) peukut täällä pystyssä että tulee postitiivinen :)

Jostain luin noista cbn viiva testeistä että ei oo kauhian luotettavia. Mutta toivotaan parasta :)

Itse jos ei ennen uuttavuotta menkat oo alkanu ni testailen onnistuiko tästä kierrosta meillä.
Juups,yritän malttaa odottaa tuonne viikonlopulle asti seuraavan testauksen..Eikä varmaan tuota eilistä olisi saanut roskista kaivaa ollenkaan ja katsoo.. :smiley-ashamed004 Olen vaan niin malttamaton,liekö turhaan tässä itseäni kiusaan.. :BangHead Mutta,toivotaan nyt,että vihdoin... :) Multa täältä sinulle pepeXXL kaikki mahdolliset peukut pystyyn!! :thumright

Olin tilannut raskauskeijulta davidin liuskoja, mutta nyt luin jostain että ei ookkaan oikein niin herkkiä kun luvataan, nyt ostin valmiiksi cbn digitestin. Mutta käytän varmaan ensin nuo davidin muutamat ovis ja raskaustestit pois ennenkun digin raaskin käyttää kun sen verran hintava oli :D

Olin tilannut raskauskeijulta davidin liuskoja, mutta nyt luin jostain että ei ookkaan oikein niin herkkiä kun luvataan, nyt ostin valmiiksi cbn digitestin. Mutta käytän varmaan ensin nuo davidin muutamat ovis ja raskaustestit pois ennenkun digin raaskin käyttää kun sen verran hintava oli :D
Mä kans täälä päässä rupesin miettiin,että ois varmaan parempi tilata ihan sellanen digitaalinen,ois varmaan sitten varman päälle tulos,ettei tarttis tihruttaa,että kuinka monta viivaa testissä on ja kuinka päin.. :D

Takaisin