Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hehe niinpä :D jos oisin sä ni en malttais huomis aamuu pidemmäl odotella :D

Hehe niinpä :D jos oisin sä ni en malttais huomis aamuu pidemmäl odotella :D
HeHee vaan...Mä itseasiassa tein tuossa tunti sitten uuden testin ja nyt ei ole tapahtunut testissä mitään.. :sad001 Mitenkähän tämäkin nyt sitten pitäisi tulkita...Alko ja loppu jo,ennenku ehti alkaankaan vai...?!!?Iik,sekavaa...Tosin keräsin pissan (niinkun aina) kuppiin,näytti pissa tosi laimeen väriseltä,varmaan juonu liikaa.. :/ Nyt varmaan tartis sanoo,että:"Hold your horses"..! :smiley-angry019

Mäkää en kauemmi ois varmaa pystyny olee tekemäti. Harmi ettei nyt mitään näkynyt :( koska se olikaan kun menkkojen pitäis alkaa?

Okei. No toivottavasti pysyis poissa ja saisit ihanan joululahjan ;)

No Tintti ootko malttanu olla testaamatta? :)

Taidan liittyä mukaan. :)

Lopetin pillerit marraskuun lopussa lähinnä ihan muista syistä. Mutta koska vauvakuumetta oli jo kesällä, niin päätettiin sitten että vauvakin saa tulla. Minulla on kuitenkin tulossa keväällä opintojen puolesta näyttöjä, joita en pysty raskaana tekemään, joten tämä on nyt tällainen toivoo ja ei toivo tilanne. Ensimmäisen pillerittömän kierron aikana huomasin, että tuo kohta "toivoo" on kuitenkin isompi!

Tänään alkoi ensimmäiset luomumenkat, joten nyt on päivä 1. Kierto venyi 33 päivään, (ennen pillereitä on aina ollit 30 vrk) joten odotamme mielenkiinnolla mitä seuraava kuukausi tuo tullessaan.... Outo tilanne kun ei omaa kroppaansa tunnekaan.

Itselläni sunnuntaina pitäis alkaa ovulaation mukaan menkat, nyt on eilisestä ollut nännit kosketus arat. Muuten epätoivonen olo raskaudesta, vaikka ovis tulikin hyödynnettyä.. Jännittää.

Me lopetimme pillerit lokakuussa (2013) ja ensimmäinen kierto kesti 62 päivää. Oli aika stressaavaa, vauvalle annettiin siis heti lupa tulla, enkä oikeen ollut tajunnut, että kierto saattaa olla ihan sekaisin. Raskaustestejä ehdin tehdä 4kpl ja yhdessä veritestissäkin kävin, kaikki siis negatiivisia. 17.12. sitten vihdoin alkoi ensimmäiset luomumenkat. Olin jo ehtinyt varaamaan ajan lääkäriin (22.1.) ja pohdin nyt, että en taida perua tuota lääkäriä vielä vaan odottelen tuleeko tammikuussa menkat ajallaan 13-16.1. aikoihin tai jos ovat taas myöhässä/kierto edelleen sekaisin eikä raskaustesti näytä plussaa (se olis tietty kaikkein toivottavinta, ettei tulis menkkoja ollenkaan. :D) niin ehkä sitten kuitenkin käyn siellä lääkärissä!

Itsekkin tahtoisin käydä jo lääkärissä koska kierrot ovat olleet niin pitkiä. Vaikka ei niin pitkiä kun sulla, mulla tuli kyllä ekat luomumenkat kp 27. Nyt menossa ties mones päivä... Ovulaation tunnistin pari viikkoa sitten joten pian pitäisi alkaa menkat jos alkaa.

sieltä tuli täti kierron pitoisuudeksi tuli 54. Aina vaan pitenee.

Täällä menossa kaiketi yrityskerta 4. Viime kierto oli n. 40 pv. Mitähän tämä sitte olis? Nooh nyt menossa kp 15, pitäis varmaan muuttaa tonne makkariin nyt sitte :D No jos ny yrittäis ihan sillee rauhassa ja ei ny välttämättä joka päivä. Mies kyllä jo ehdotteli jos hommattaisiin mekin niitä ovis tikkuja jos ei ala vauvaa kuuluun. Katsotaan nyt sitten mite tämä kierto tuo tullessaan.

Toivottavasti adele tärppäis nyt pian teillekki :) eikun peittoa heiluttelemaan ;)

Adele, oho, no hommatkaa tikkuja! =) Mun mies ei kyllä ois varmasti osannut ehottaa mitään ovistikkuja - itsellenikin nää on uus juttu ja vasta tossa joskus kesällä tajusin, että tällasia on ees olemassa. =D

Nyt on jo valmiiksi sellainen olo, ettei tässä kierrossa kyllä ainakaan voi tärpätä. Vähän masentaa siis. Ensinnäkin ainakin laskennallisesti ovulaatiopäivä osuu totta kai sille ainoalle viikolle kun olen itse toisella puolella Suomea koulujaksolla. Noh, tätähän nyt ei voi varmaksi tietää, koska tuo kierron pituus voi olla ihan mitä tahansa. Joten toivotaan nyt sitten lyhyempää (mielummin tätä) tai pidempää kiertoa. Tota tikkuttelua kun en ole (vielä) aloittanut. Mies varmaan järkyttyisi moisen ehdottamisestakin. :)

Toisekseen, menin loukkaamaan itseni viikonloppuna ja olen nyt sitten aika tujulla kipulääkekuurilla. Ja tämähän ei sitten käsittääkseni ainakaan helpota raskautumista.

Noh, eipä ainakaan ole liikoja odotuksia tässä kuussa, jos ei menkkoja ala ihan heti päivälleen kuulumaan.

Takaisin