Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tintti´83 tuo vois kuulostaa ovulaatiolta :) Jos osuu sellaiseen ajankohtaan et vois muutenki olla parhaat hetket käsillä. Toivottavasti tärppää kun touhuilukin sattunut noin lähelle ;)

Täällä menossa kp 34, raskaustesti negatiivinen, eilen hyvin vähän rusehtavaa vuotoa eikä muuta.. Pelottaa että taas tulee joku todella pitkä kierto :/ Näinä hetkinä harmittaa että tuli syötyä niitä pillereitä kun on elimistö näin sekaisin..Taas tätä odottelua.. Mites pepeXXL tilanne? :)
Juu,Adele,toivotaan,toivotaan.. :) Vajaan parin viikon päästä se sitten selviää,kuinka on käynyt..Yritän olla ajattelematta koko asiaa,vaikeeta se kyllä on..
Aivan,just tämmösinä hetkinä noi pillereitten syönti harmittaa,kumpa tuo elimistö nyt vaan antaisi "periksi" jo.. :D

Tänään tein raskaustestin koska äitini oli nähnyt unta että oon raskaana ja hoputti :D mutta nega sieltä tuli mutta samalla tein ovistestin joka näytti kahtaviivaa ja nyt olen niitä lueskellu et jos se näyttääkin raskauden?

No pakko kai odotella vaan eteenpäin..

Niin ja oviksen ilmojen puolesta päättelin olevan ollut kuun vaihteessa..

Tänään tein raskaustestin koska äitini oli nähnyt unta että oon raskaana ja hoputti :D mutta nega sieltä tuli mutta samalla tein ovistestin joka näytti kahtaviivaa ja nyt olen niitä lueskellu et jos se näyttääkin raskauden?

No pakko kai odotella vaan eteenpäin..
Sama täälä pepexxl,pitää vaan malttaa odotella,että mitä se oikea testi näyttää..Mulla vajaa pariviikkoa tässä odottelua..

Se odottelu onkin kaikkein inhottavint, ja just se epätieto, et alkaaks menkat jossain vaihees ja mis vaihees sit alkavatkaan vai alkavatko ollenkaan. Itellä kans nyt 37. kiertopäivä, eihän se paljon viel oo, mut olishan tuo kiva jos jo jotain tietoa sais, et mitä on tapahtumas. Negatiivist tosiaan alkuviikol näytti testi.
Tsemppiä tosiaan kaikille :)

Täällä taidetaan siirtyä uuteen kiertoon :( mutta positiivista että hieman lyhyemmällä ajalla kuin viimeksi.. Raskaustesti tänään nega, kp 37 ja menkat antaa merkkejä itsestään.

Voih :/ mutta onneksi lyhyemmältä näyttää :)

Ittelläni kuukautisia ei kuulu ja huomenna aattelin tehdä taas ovulaatiotestin illalla kun pääsen kotiin ja katon vieläkös positiivista näyttää. Ja jos näyttää niin maanantai aamuna yritän raskaustestillä :) eräässä toisessa keskustelussa jollai oli sama tilanne Ku mulla ja sai positiivisen radkaustestiin!

Ihan heitän vaan täältä väliin, että edellisessä raskaudessani, kun olin jo plussan tehnyt, niin ihan huvin vuoksi tein sitten loput ovulaatiotestit, niin tumman viivan antoi jokaiseen :)

Juu sieltä oon myös lueskellut :) nyt täytyy vaan toivoa että plussa pärähtäis !

No äsken kun kotiin pääsin niin tein molemmat ja tältä näytti, mitä mä teen??? Pinkki siis o-testi ja vihreä r-testi..

ImageUploadedByVau Foorumi1387139413.717679.jpg

Näkyikö tossa r-testissä mitään? Kun ei kuvaa saa suuremmaksi, niin tästä ei ainakaan näy mitään.

Ei näy yhtään mitää :( toisesta keskustelusta jotku sano et kandee tehä joku toisen merkkine testi. Joten tänään apteekkiin meen. Äsken oli taas 2 yhtä vahvaa viivaa ovistestissä niinkuin eilen vaikka aamupissasta tein vaikka ei saisi kun voi olla "laimeampi" tulos.

Ei kannata tehdä CB:n viivatestiä. Se on kallis ja moni sanonut että tulos on epäselvä, kun siihen viivat piirtyy miten sattuu. CB:n digi tai apteekin oma kannattaa tehdä.

Ajattelin ostaa apteekin oman ja sit ton cb digin molemmat :) kiitos vinkeistä!

Negahan sieltä :( sekä ovistesti vaalentunut joten tais olla vaa oviksesta kyse :( mites muitten kierto?

Takaisin