Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa kaiketi yri. tyskerta 4. Viime kierto oli n. 40 pv. Mitähän tämä sitte olis? Nooh nyt menossa kp 15, pitäis varmaan muuttaa tonne makkariin nyt sitte :D No jos ny yrittäis ihan sillee rauhassa ja ei ny välttämättä joka päivä. Mies kyllä jo ehdotteli jos hommattaisiin mekin niitä ovis tikkuja jos ei ala vauvaa kuuluun. Katsotaan nyt sitten mite tämä kierto tuo tullessaan.
Täälä alavattaa jälleen kipristelee siihen malliin, että ovista pukkaa.. :)

Toivottavasti tulee hyödynnettyä Tintti;) itsellä mieli vähän maassa ja tekis mieli unohtaa koko yrittäminen jos sitten tärppäis..

Toivottavasti tulee hyödynnettyä Tintti;) itsellä mieli vähän maassa ja tekis mieli unohtaa koko yrittäminen jos sitten tärppäis..
Juu, täälä on sama juttu kuule, hiukan lauantaina ottaneena tuli sitten itku ja avauduin miehelle, että miksi minä en voi tulla raskaaksi.. :/ Kirjoitin tuonne omaan alottamaani ketjuun tän tarinan myös..Että ihan sama fiilis kun sulla pepe, tarttee lakata laskemasta ja järkeilemästä noita asioita tyystin..Helpommin kyllä sanottu kun tehty....Mutta kiitos sinulle jälleen tsempeistä ja tsempit sinne teille myös!! :) <3

Joo olis jo niin kiva saada se positiivinen tulos..tääkin aika tuntuu ikuisuudelta.. Viime ke ja to tuntui epämääräistä nipistelyä kohdun seudulla ja ajallisesti sopisi ovulaation olleen tuolloin.. mut sitte la iltana kesken petipuuhien tuli joku epämääränen verenvuoto??? ei mitenkään paljoa mut niin että huomas..omituista. mitään kipuja ei kuitenkaan ollut. Mitähän tästäki pitäs taas aatella.. :/

Heipsan! Miekin nyt ajattelin liittyä tähän keskusteluun. Täällä pillerit loppu lokakuussa ja sit tuli normi menkat kp28. Noh sen jälkeen nyt ei oo menkkoja näkyny, tällä hetkellä kp62 menossa. Turhauttaa niin pirusti. Isäntä tänään näki kaveriaan jolla oli mukana 2kk ikäinen lapsi,ja isäntä sitten tuli innoissaan kotiin ja tokaisi että nyt hänellä alkaa olla melko kova vauvakuume! Äääää ja siitäkös tämän tytön vauvakuume vain yltyi! Olisin niin iloinen menkoista että saisi etenemään tätä juttua johonkin suuntaan ja saisi ovuloitua! Hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista kaikille yrittäjille!! <3

Oisko se lauantainen vuoto olla kiinnittymlsvuotoa adele? Toivottavasti oli ovis ja saitte hyödynnettyä ja parin viikon päästä tulis ne kaks viivaa :)

Tweety ootko miettinyt että soittaisit jo lääkäriin? Itsellä ei onneksi noin pitkäks oo menny. Mut aika lähelle kuitenkin, meinaan kp54.. Nyt menossa jossain alku päivissä tai en oikein tiedä koska ajattelin olla ihan miettimättä tän kierron ja katsoa tuottaako tulosta :) testailemaan aloitan sitten joskus kp50 tienoihin jos tarve vaatii..

Joo soitin tuossa pari päivää sit lääkäriin ni maanantaina soittaa gyne miulle päin ja arvioi kuulemma tilanteen että tarvitseeko alkaa tutkimaan. Maanantaita odotellessa siis! Kyllähän tässä sais jo jotain alkaa tapahtumaan :D

Ilmoittele mitä sanotaan. :)

Heipsan! Miekin nyt ajattelin liittyä tähän keskusteluun. Täällä pillerit loppu lokakuussa ja sit tuli normi menkat kp28. Noh sen jälkeen nyt ei oo menkkoja näkyny, tällä hetkellä kp62 menossa. Turhauttaa niin pirusti. Isäntä tänään näki kaveriaan jolla oli mukana 2kk ikäinen lapsi,ja isäntä sitten tuli innoissaan kotiin ja tokaisi että nyt hänellä alkaa olla melko kova vauvakuume! Äääää ja siitäkös tämän tytön vauvakuume vain yltyi! Olisin niin iloinen menkoista että saisi etenemään tätä juttua johonkin suuntaan ja saisi ovuloitua! Hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista kaikille yrittäjille!! <3
Mulla kipristelee edelleen alavattaa..Eilen ei ollu mitään tuntemuksia, mut nyt tänään taas..Ja 9pvä muistaakseni piti olla virallinen ovispvä...????

Mulla oli kans sitä ihmeen kipristelyä sillo kun aattelin olevan ovis niin muutaman päivän... Joskos se kipristely si enteilee sitä ovista?

Noniin nyt gyne soitti ja sano että odottele vaan maalis-huhtikuuhun vielä ja soittele uudestaan sitten jos ei oo alkanut. Ja sano että kannattaa tehä aina välillä raskaustestejä koska koskaan ei voi tietää millo munasolu irtoaa. Siitä tuli aika positiivinen fiilis et ehkä voinkin pienen pienellä mahdollisuudella tulla raskaaksi milloin vain :) nyt oon lueskellut hirveesti kaikkia raskaana olevien blogeja,ja toivon vaa et täälläkin tärppäis jo pian :) samaa toivon teille kaikille <3

Itse varasin ajan biomeridian MSAS-analyysiin ajan, sillä oon aikaisemmin saanut apua astmaan sekä nivelkipuihin. Toivottavasti keskiviikkona oon taas askeleen edempänä raskautumista<3

Tsemppiä teille kaikille :)<3

Mulla oli kans sitä ihmeen kipristelyä sillo kun aattelin olevan ovis niin muutaman päivän... Joskos se kipristely si enteilee sitä ovista?
Juu, kaippa se sitä sitten on.. :) Ihmetyttää vaan itseäni, kun tämä tunne kestää monta päivää ja välillä menee pois..Ja sitten alkaa uudestaan.. Tälläkin hetkellä tuo alavatta jomottaa,viime yönä peittojen heilutuksen jälkeen loppu se tunne, mut tässä päivällä nyt alko jälleen..

Noniin nyt gyne soitti ja sano että odottele vaan maalis-huhtikuuhun vielä ja soittele uudestaan sitten jos ei oo alkanut. Ja sano että kannattaa tehä aina välillä raskaustestejä koska koskaan ei voi tietää millo munasolu irtoaa. Siitä tuli aika positiivinen fiilis et ehkä voinkin pienen pienellä mahdollisuudella tulla raskaaksi milloin vain :) nyt oon lueskellut hirveesti kaikkia raskaana olevien blogeja,ja toivon vaa et täälläkin tärppäis jo pian :) samaa toivon teille kaikille <3
Samoin sinne toivottelen tsemppiä!! :)

pepeXXL sanoi:
Itse varasin ajan biomeridian MSAS-analyysiin ajan, sillä oon aikaisemmin saanut apua astmaan sekä nivelkipuihin. Toivottavasti keskiviikkona oon taas askeleen edempänä raskautumista<3

Tsemppiä teille kaikille :)<3
Tsempit sinne!! :)

itse lopetin pillerit (gestinyl) joulukuussa, tyhjennys vuotoa ei kerennyt tulemaan laisinkaan kun plussaa näytti. Niin kävi ennen esikoistani myös, mutta raskaus keskeytyi muutama päivä testin tekemisen jälkeen.. tsemppiä kaikille plussaa odottaville!!! onko joku muu syönyt gestinyl nimisiä pillereitä??? jotenkin kuvittelin että kun pillereitä oon kumminkin syöny jatkuvaan jo 5 vuotta, että olisi kestänyt kauemmin raskaaksi tulo...

itse lopetin pillerit (gestinyl) joulukuussa, tyhjennys vuotoa ei kerennyt tulemaan laisinkaan kun plussaa näytti. Niin kävi ennen esikoistani myös, mutta raskaus keskeytyi muutama päivä testin tekemisen jälkeen.. tsemppiä kaikille plussaa odottaville!!! onko joku muu syönyt gestinyl nimisiä pillereitä??? jotenkin kuvittelin että kun pillereitä oon kumminkin syöny jatkuvaan jo 5 vuotta, että olisi kestänyt kauemmin raskaaksi tulo...
Moikka vaan! :) Mä olen syönyt Melianea 13-vuotta ja nyt tänä syksynä lopetin kokonaan pillerit, vielä ei ole mitään tapahtunut.. :/

Nanzu88 itse söin samoja pillereitä mutta kierto ihan sekaisin enkä vielä elokuusta oo raskaaksi tullut:/

juu ku olen kuullu tosta melianesta ja gestinylistä erinäisiä juttuja keskustelupalstoilta.. mulla oli se vahvempi versio niistä ku se pienempi mikrogrammanen ei sopinut silloisten masennuslääkkeiden kanssa..( nyt onneksi niistä jo ajat sitten eroon päässy..) Kyllä ne plussat teillekkin vielä tulee, kun vaa jaksaa malttaa... helpompi ehkä sanottu kun tehty. Itsellä tosiaan jo 5 v tytär, sitä ennen keskenmeno ja parin kk päästä tuulimuna, olin jo toivoni menettäny, mutta sitten vihdoin onnistui n. vuoden yrittämisen jälkeen.. pidän peukut pystyssä kaikille jotta saadaan lisää pieniä elämiä !!!!!

Takaisin