Pillereiden lopettamisen jälkeen..

.nenna.

Silmät suurina ihmettelijä
Kauanko teillä on menny pillereitten lopettamisen jälkeen että kierto
on tasaantunut/palautunut normaaliksi? Oliko ensimmäinen kierto kuinka pitkä?

Oon syöny viimeisen pillerin 28.8, viimeiset menkat alkoi 2.9 ja nyt siis kp31
eikä menkkoja näy eikä kuulu.
 
Mulla tasaantu melkein heti. Kolmas kierto ilman ja kierto 30päivää ollu nyt joka kuu.. Kyllä ne sieltä tulee :) ainut mikä mulla on muuttunu, niin menkkakivut on niin kamalat että hyvä kun kävelemään pystyy!!
 
Mulla kierto lyhentyi parilla päivällä muistaakseni heti pillereiden jälkeen ja aika säännölliset ovat olleet sen jälkeen, kierto n. 26 pvää. Kivut suht samaa luokkaa ja ennen varsinaista vuotoa tulee pari päivää sellaista tuhrua. Ennen lopettamista söin pillereitä muutamia pieniä taukoja lukuun ottamatta noin 15 vuotta. Oon ollut nyt yli vuoden ilman pillereitä, mutta aina vaan ne menkat ovat tulleet joka kuukausi :sad001
 
Oletko testannut, ettet vai raskaana olisi? Itse kun lopetin pillerit, niin tuli tyhjennysvuoto ja kuukauden päästä kun olisi pitänyt alkaa, tuli plussa testiin :)
 
Käytössä olivat olleet yasminet. Mulla venyivät kolme ekaa kiertoa 35-49 päivään. Neljännestä kierrosta raskauduin. Olin ovuloinut kierron 14-15 päivänä eli tämä kierto olisi ollut ensimmäinen normaalin pituinen ja uskoakseni myös ensimmäinen, jolla oikeasti ovuloin. Minulla meni siis noin 5 kk raskautua.
 
Itse lopetin myös hetki sitten pillereiden käytön (gestodilat) ja tyhjennysvuoto tuli normaalisti sekä ensimmäiset luomumenkat. Näin ollen kierto 27pv näiden mukaan.

Nyt kuitenkin kp41/27 huomenna tarkoitus tehdä testi. Olen kierron aikana tehnyt jo 3 testiä kaikki negoja ensimmäinen kp27 toinen kp30 ja kolmas kp33.

Onko muilla kokemusta? Onnea haaleasta plussasta:Heartred
 
Mullakin meni non että pillereiden lopettamisen jälkeen tuli normaali tyhjennysvuoto ja sen jälkeen ensimmäiset luomumenkat. Kiertopäiviksi tuli tuo 27 päivää. Seuraavia kuukautisia ei ole sitten kuulunutkaan ja raskaustestit olleet negatiivisia, nyt kiertopäiviä 60.
 
Adele ootko ollut yhteydessä terveyskeskukseen?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olen kyllä soittanut neuvolaan josta ohjeistettiin odottelemaan kuukautisia. On kuulemma normaalia että kierto on sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen.
 
Okei. Noh ei kun odottelemaan vaan..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo ei tunnu kauheen kivalta, kai se olis parempi hakeutua johonkin yksityiselle ettei tarvitsisi odotella vaikka seuraavaa puolta vuotta..
 
Niinpä tuntuu turhauttavalta tää odotus:sad001 perjantaina tuli kolmas viikko kun menkat myöhässä ja viiminen testi tehty viikko sitten..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
:sad001 Odottavan aika on pitkä ja kun toiveet on niin kovat. Oletko sä käynyt lääkärissä tai mitään asian tiimoilta?
 
En oo. Perjantaina piti mutta en kerennyt. Oisin niin toivonut tän vuoden puolella raskautuvani niin olisin tuleville mummille ja enoille ostaa joululahjaksi mukit jossa lukee "eno" jne. Toivottavasti kummallaki nyt pian alkaisi niin pääsisi yrittämään taas :) minkä merkkiset pillerit jätit pois?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hauska idea :) Juu toivotaan parasta. Meliane merkkistä käytin n. 10v. Oliko sulla ennen pillereitä säännöllinen kierto? Mulla oli suunilleen ja ihan outoa kun ei tiedä kauanko tässä pitäs odotella ja koska pitäisi/on järkevää mennä lääkäriin asian tiimoilta.
 
Ennen pillereiden aloitusta mulla oli juuri alkanut Säännöllistymään. Mutta ennen kun säännöllisiä oli tuli joskus vain 4 kertaa vuodessa. Vuoden kerkisi olemaan säännöllinen. Itse söin pillereitä n. 2.5 vuotta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli muistaakseni (siitä on aika kauan) *yasmine(tai joku sellane) merkkiset pillerit, ja niiden jälkeen meni joku puoli vuotta ennenku tasaantu. Oli siihen asti jotain 30-35 pv. kierto. Sit tasaantu ja pääsin tuttuun säännölliseen 28pv kiertoon
 
Muokattu viimeksi:
Tänään alkoi menkat joten kierto kesti 51 päivää. Saas nähä miten ens kierto :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä alkoi kanssa kierto 62 päivää, voiko ihminen onnellisempi olla. Erona vaan se et nyt nää menkat on sellaiset ku pitää. Ekat silloin kauan sitten oli niin niukat, ei ollenkaan tavallista minulle.
 
Takaisin
Top