Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jes adele eikun yrittämään! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

itekki ennen toivoin pitkää kiertoa ja tuo 60 päivää olis ollu unelma :D mutta itellä se epäsäännöllisyys niissä teki siitä inhottavaa. Mutta nyt oikein odotan taas, että tulis lyhyempi kierto, olisi enemmän mahdollisuuksia tulla raskaaksi ;)

Itelle tuli tänään postissa ovulaatiotestejä selä raskaustestejä jota aattelin ens kierrossa sitten kokeilla :) kunhan nään nyt miten tämä kierto menee. Jos edes menkkoja enää tulee;)

Vaihdoin kyfin pois ja nyt pepexxl jos ihmettelette :D

Toivotaan :)

Dolly hyödynnä ihmeessä ;)

Lopetin Qlaira pillerit maaliskuun alussa, eli n. 9,5kk sitten Kierto on edelleen epäsäännöllinen, kierron pituus vaihtelee 26-30 päivän välillä.

Sulla papu ei sentään heittele sen enempää. Itse toivoisin edes noin säännöllistä kiertoa :)

Sama täällä, tollanenki tuntuis hyvältä tällä hetkellä, ettei heittäis ku muutaman päivän :) välillä heittää sen joku 10 päivää, nii ei oikee kans tiiä milloin tapahtuu mitäki. Mutta kun puoliväliä aattelis, nii parhaat päivät ihan lähellä, pitää vaan yrittää pelata varman päälle :D

Voiko mulla olla ovulaatio tulossa kun valkovuotoa alkoi eilen tulemaan pienin määrin samoin tänään. Kp vasta kuitenkin 9 oisko.. Ikinä en mitään oireita ole tuntenut ennen ovulaatiota.. :/

juu kuulostaa tuo papun tilanne aika kivalta jos heittoa on vaan muutama päivä eikä kierto ole mikää ylipitkä.
selailes pepeXXL noita ketjuja ovulaatio oireista, sieltä vois saada hyviä vinkkejä asian tiimoilta. mut jos kierto on ny lyhempi niin voihan se ovis jo tulla

Minä lopetin pillerit juhannuksena, kierto oli heti säännöllinen mutta lyhyt (23-25pv). Viime kierrolla piteni ~28 päivään, ja tänään näytti testissä olevan kaks viivaa :) Mikäli testi nyt pitää sitten paikkansa, raskautumiseen meni pillereiden lopettamisesta 5 kuukautta.

Oi onnea miu88 <3 toivottavasti meille muillekkin tulisi ne kaksi ihanaa viivaa pian :)

Hei mitäs porukalle kuuluu? Sitä on on vähän jääny jännitään muidenkin puolesta koska tärppää :)

Jos mulla menis tää kierto ekan kierron kaa saman pituiseksi niin pitäis sunnuntai alkaa menkat saas nähä :) mites siellä?

Takaisin