Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on pysyt kierto täysin samana,olen ollut nyt 3kk ilman pillereitä..Olen syönyt tähän asti tällaista kun: Meliane,samoja syönyt 13-vuotta..Onko kellään muuten Melianesta mitään kokemuksia??!!Tuntuu,että kaikki muut on syönyt ihan jotakin muuta merkkiä...Kauanko teillä on menny pillereitten lopettamisen jälkeen että kierto
on tasaantunut/palautunut normaaliksi? Oliko ensimmäinen kierto kuinka pitkä?
Oon syöny viimeisen pillerin 28.8, viimeiset menkat alkoi 2.9 ja nyt siis kp31
eikä menkkoja näy eikä kuulu.
Mä olen 25v. Tintti´83 mäki söin Melianeja sellaset 10v. muista ei ole kokemusta. Mulla kierrot ihan sekaisin niiden lopettamisen jälkeen. Eka kierto oli sen 27pv ja seuraava si yli 60. Nyt menossa kp 28 ja saas nähdä kui käy. Veikkailen et menkat alkaa kun nyt kipeytyi tissit ja samalla lailla oli viime kierrossa ennenkui menkat alko.
Juups,tosiaan 13-vuotta tuli Melianee syötyä tässä ja aina on ollut tuo sama merkki mulla..Sopinu mulle vissiin sitten alusta asti..Moni kaveri on joutunut tosi monta kertaa vaihteleen...Mä olen 25v. Tintti´83 mäki söin Melianeja sellaset 10v. muista ei ole kokemusta. Mulla kierrot ihan sekaisin niiden lopettamisen jälkeen. Eka kierto oli sen 27pv ja seuraava si yli 60. Nyt menossa kp 28 ja saas nähdä kui käy. Veikkailen et menkat alkaa kun nyt kipeytyi tissit ja samalla lailla oli viime kierrossa ennenkui menkat alko.