Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti ei alkais meinaa se olis paras syntymäpäivälahja itselle ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä olis sellanen kaks viikkoa siihen et odottelisin niitä kuukautisia alkavaksi, toivottavasti eivät ala :D

Mulla pillerit loppuu huomenna, ja jännitän miten lähtee kierto menemään... Noh aika näyttää! Tsemppiä kaikille :)

Adele kerro sitten miten menee :) itse ajattelin testailla torstaina jos sinne asti maltan ja menkat eivät ala :)

Niin ja pipana toivotaan ettei kauaa mene että sun kierto normalisoituu ja plussa tulisi nopeasti <3

Joo toivottavasti Pipana tärppi tulee pian ja ei tuu mitään mega pitkiä kiertoja. Ittee pelottaa et taas saa oottaa viä toisenki kuukauden eikä mitään tapahdu, ei oo mitään oireitakaan et vois päätellä olevansa raskaana. Nooh josko sitä olis viikon päästä jo hieman viisaampi, joten palataan :) Ja poikkee sinäki pepeXXL kirjottelemas kuulumisia :)

Vielä ei ainekaan ole alkanut. Ja oireeton olen :D mutta olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa. Nyt olen tosin huomannut jotain pieniä juttuja. Jännittää.. :)

No ainahan sitä jotain pientä tuntemusta oon mut yritän kans olla ajattelematta asiaa ettei tulis si niin kova pettymys jos ei raskaana olekkaan.. Jännityksellä odotellaan :)

Kauanko teillä on menny pillereitten lopettamisen jälkeen että kierto
on tasaantunut/palautunut normaaliksi? Oliko ensimmäinen kierto kuinka pitkä?

Oon syöny viimeisen pillerin 28.8, viimeiset menkat alkoi 2.9 ja nyt siis kp31
eikä menkkoja näy eikä kuulu.
Mulla on pysyt kierto täysin samana,olen ollut nyt 3kk ilman pillereitä..Olen syönyt tähän asti tällaista kun: Meliane,samoja syönyt 13-vuotta..Onko kellään muuten Melianesta mitään kokemuksia??!!Tuntuu,että kaikki muut on syönyt ihan jotakin muuta merkkiä...

Itselläni ei ole kokemusta kuin gestodilat ja yasmineista.

Tänään aamulla tein testin niin nega se oli mutta nyt kp29/27-52 vai mites pitkä se edellinen kierto mahto olla.

Toivotaan pepexxl että kiertosi tasaantuisi, tai sitten olisi tärpännyt! Testailet myöhemmin uudelleen! :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Toivotaan. :) mut uskon että tärppää kun on sen aika<3 minkä ikäsiä te muut ootte?

Itsellä tulossa kevään mittaan muutto vähän alle 400km päähän, pitäis aloittaa oppisopimuksella opiskelu (paikka hankittu/mua pyydettiin sinne) ja ovat tietoisia mun haaveista tulevaisuuteen jne. Kumpa kaikki sujuu nyt niin kun on suunniteltu :)

Minä olen 20 :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mä olen 25v. Tintti´83 mäki söin Melianeja sellaset 10v. muista ei ole kokemusta. Mulla kierrot ihan sekaisin niiden lopettamisen jälkeen. Eka kierto oli sen 27pv ja seuraava si yli 60. Nyt menossa kp 28 ja saas nähdä kui käy. Veikkailen et menkat alkaa kun nyt kipeytyi tissit ja samalla lailla oli viime kierrossa ennenkui menkat alko.

Itse olen 19v.

Mulla kp31 menossa eikä mitään merkkejä menkoista eikä raskaudesta..

Mä olen 25v. Tintti´83 mäki söin Melianeja sellaset 10v. muista ei ole kokemusta. Mulla kierrot ihan sekaisin niiden lopettamisen jälkeen. Eka kierto oli sen 27pv ja seuraava si yli 60. Nyt menossa kp 28 ja saas nähdä kui käy. Veikkailen et menkat alkaa kun nyt kipeytyi tissit ja samalla lailla oli viime kierrossa ennenkui menkat alko.
Juups,tosiaan 13-vuotta tuli Melianee syötyä tässä ja aina on ollut tuo sama merkki mulla..Sopinu mulle vissiin sitten alusta asti..Moni kaveri on joutunut tosi monta kertaa vaihteleen...
Oli nyt kalenterin mukaan eilen se otollinen aika,olin myöhään töissä,että meni tuo "touhuilu" tämän vuorokauden puolelle kylläkin.. :D Tänään on vihlonut tuolta oikeelta puolelta alavattaa aika inhottavasti,melkein sietämätöntä jo kipua.. :/ Ei ole kertaakaan (tämän hurjan 3kk aikana ilman pillereitä) ollut tällasta tunnetta... Ihan verrattavissa menkkakipuihin meikäläisen olotila nyt... :(

Mää kans tuikkaan vähä kommenttia tänne väliin. Oon uus tyyppi täällä koko palstasysteemissä.
Lopetin pillerit 1.11. ja 5.11. alko se tyhjennysvuoto normaalisti. Nyt ei oo menkkoja kuulunu, enkä tiiä millanen kierto ees on/tulee olemaan. Testin tein tänään aamulla, näytti negatiivist. Eli sit vaan odottelen koska ne menkat alkaa... Mut missä vaihees mun kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä, eli kuin kauan odottelen niit menkkoi, jos ne ei täs alakkaan.. Oon nyt siis tän asian kans liikentees ajoissa, koska on meneillään 35. kiertopäivä vasta.

Mulla Venus yks kierto 52 joten ihan rauhassa oottele :) ja voithan tietty soittaa tkeskuksee mutta luultavasti kierron heittelyt johtuu kun hormonit sekasin.

Tintti´83 tuo vois kuulostaa ovulaatiolta :) Jos osuu sellaiseen ajankohtaan et vois muutenki olla parhaat hetket käsillä. Toivottavasti tärppää kun touhuilukin sattunut noin lähelle ;)

Täällä menossa kp 34, raskaustesti negatiivinen, eilen hyvin vähän rusehtavaa vuotoa eikä muuta.. Pelottaa että taas tulee joku todella pitkä kierto :/ Näinä hetkinä harmittaa että tuli syötyä niitä pillereitä kun on elimistö näin sekaisin..Taas tätä odottelua.. Mites pepeXXL tilanne? :)

Takaisin