Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vaikka oonkin välillä joutunut taistelemaan päästäkseni eteenpäin ja eroon synkistä ajatuksista, niin on ne myös mua kasvattaneet. Ja kyllä täällä huomaa, että jokaista koetellaan vuorollaan... Vähän liikaakin kyllä...

Toivon kovasti, että saisitte asiat miehen kanssa vielä kuntoon, mutta ymmärrän hyvin, että pelkkä rakkaus ei riitä. Toiseen on voitava luottaa. Oma ja lasten turvallisuuskin on todella tärkeää. Hienoa, että miehesi on sentään halukas saamaan omat asiansa kuntoon. Ja sulla raskauskin etenee hyvin. Komppaan Eetuhaa siinä, että aika näyttää... 

Toivoisin kovasti, että teille vielä se pieni suotaisiin. Vaikka täältä palstalta saa paljon tukea ja voimia, niin toisaalta täällä pyöriessä on vaikeampi unohtaa tämä yrittäminen edes hetkeksi. Ja joskus tietokin lisää tuskaa... Nyt kyllä meillä tämä hoitojen jatkaminenkin aiheuttaa sen, että eipä paljon muut asiat pyöri mielessä... Jänskättää jo sekin miten kaikki ne hormoonit vaikuttaa mielialoihin jne. Mutta äkkiä se kaikki on ohi. Tai no joo... Jos meitä nyt onnistaa, niin sitten olisi raskaudesta aiheutuvat hormoonimyrskyt edessä.... Mutta enköhän mä sen kestäisi. Tervehdys kaikille! Monia tunteita olette kokeneet, olen niin pahoillani keskenmenoista...
ON; kohdunkaula ylhäällä, ovulaatiolimat... Jeeee... Ja mies lyö jarrut päälle. Taas. Eilen kyllä huvitti. Moneskohan yrityskierto sama juttu? Selkeästi tässä on nyt jotain, mitä se ei liene selvittänyt itselleenkään. No katotaan tilanne huomenna. Äh.

Mitä noihin sun siskon lapsiin tulee, niin vaikka veljenpoikani onkin maailman ihaniin ja rakkain vauva niin kyllä aika tunneskaalaa käydään läpi kun heillä olen kylässä ja äh, ei tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. Nyt kun ollaan niin lähellä sitä kauan pelättyä/odotettua/jännitettyä loppukoitosta niin meinaa kyllä mennä jarrut päälle, nyt tämä on totisinta totta ja mitä jos ei tämäkään toimi.. Ja vielä noihin sinun kissavanhuksiin, kyllä sä sen vaan sitten tiedät sydämessä kun heidän aikansa on lähteä. Uskoa mua. Jaksamista ja tsemppiä ystävä
Muista nyt ystävä hyvä levätä tarpeeksi sitten, enää ei ole pitkä matka :) Käykö muuten sun perhe täältä Suomesta koskaan siellä tai kuinka usein te vierailette täällä?
Ja anteeksi hiljaiseloni, on tehnyt ihan hyvää elää välillä ihan oikeetakin elämää, varsinkin kun hoidot ovat päällä. En olisi uskonut pystyväni siihenkään. Nyt sulle ihan mielettömästi plussatuulia ja parhainta onnea
Olet ihana.