Hei ja tervetuloa Deb! Tää ketju on vähän hiljentynyt, mutta kyllä täällä elämää on vielä. Itselläni esikoisen yritys kesti nelisen vuotta, tuli kuitenkin luomuna ihme kyllä, vaikka luulinkin jo etten voi lapsia saada ja odoteltiin vain sopivaa hetkeä lähteä yksityiselle tutkimuksiin ja hoitoihin. Kuopustakin yritettiin 1,5 vuotta ja ehdittiin käydä tutkimuksissa (ei vikaa kummassakaan) ja suunnitelmana oli lähteä ivf, mutta tärppi tulikin. Ivf siksi, koska mulla on endometrioosi. Endo on hankaloittanut mun raskautumista aikaisemmin, esikoisen yritys aloitettiin v. 2007 ja 2008 mua leikeltiin oireilemaan alkaneen endon vuoksi, samoin 2010.
Nyt päällä on tjot tai ainakaan ehkäisyä ei ole käytössä ja minä olen ainoa, joka vielä toivoisi yhden, mies ei oikein ole enää innostunut. Lapset 5v ja 2,5v eli elämä sinänsä aika hyvässä vaiheessa ja olen varmaan hullu, kun haluaisin vielä yhden. Mulla on ikää 37vee, kesällä vuosi lisää, joten aika tikittää jo. Aikaa olen antanut 40vee asti, jos siihen mennessä ei tule, otan käyttöön jonkin hormonaalisen ehkäisyn endon kurissa pitämiseksi.