Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suuret kiitokset kaikille tsempeistä.
Jaoin tämän teille, sillä tää se tutuin kanava täällä on ja täältä saanut jo niin kauan tsemppiä lapsettomuuteen ja muuhun jaksamiseen.
Aika näyttää miten tässä käy. <3

Kirjottelen viel välillä sinne omaan blogiin tänne siis.. Sielt voi käydä kurkii mitä meille kuuluu. :)
 
Muokattu viimeksi:
Ihkuu Mirmeli,soot elos!!! Mä just eilen aloin miettiä että missä hiisissä oot,mutta joo ei ole tullut käytyä tässä ketjussa,niin ei ilmoitellut viesteistä.
Mutta siis karmeaa noi allergiaoireet,sä oot todella,to-del-la sitkeä muija,kun aiot kestää kutinat ja muut,ja samaan aikaa ymmärrän täysin miksi kestät.
Ja noihin fiiliksiin...me vauvakuumeilijat oltais ihan oivallinen aluevaaltaus psykiatriassa,sillä tää ajatuksenjuoksu on jotain aivan uniikki tässä "mielenvikaisuudessa".Minäkin lievimmillään mietin haluanko vauvaa ollenkaan,ja pohdin samalla,tykkäänkö edes lapsista...ööh.Niin että pystyn kyllä tuntemaan noita ajatuksia hyvinkin.Ei ihme että toisinaan on tunne että päässä napsahtaa.

Yks juttu:
Miten niin tullut järkiini?
Ihan yhtä kajahtanut kuin aina ennenkin :eek:

Olen tuolla normi-onnellisten kuumeilijoiden puolella nyt ollut,sielläkin näkyy olevan muutamia pidemmänkin aikaa yrittäneitä,saas havaita jonko hekin joskus tänne eksyvät?

VOIMII,tsemii ja kaikkee positiivista varsinkin nyt meijän ivf-painijoille Sleepwalker ja Mirmeli,ja muillekkin tottakai.
Itse sain muuten pudottaa sen ivf "haaveen" lopullisesti pois,kun myönsin että mun on turhaa yrittää leikkiä rikasta,mulla ei ole varaa siihen hoitoon ja piste.

Elämän Ihmettä Toivomme :Heartpink
 
Ajna: multa varmaan mennyt jotain ohi, mutta... Eikö sinulla mahdollista päästä julkiselle ivf-hoitoihin? Eikös siellä se lysti ole suht kohtuullisissa hinnoissa.
 
Tuosta kajahtenuisuudesta... Itse kans mietin välillä onko päässä enää järjen hiventäkään. Näiden kuukausien aikana käynyt niin monenlaista ajatusta päässä. Itsekin välillä miettinyt olisiko minusta edes äidiksi, että onko tämä jokin vihje jostain maailmankaikkeudelta. Hullun hommaa, tiedän.
 
Mirmeli oli kysellyt mun kuulumisia :) nyt mennään oletettavasti Rv 7+3. Eilen oli eka neuvola ja viikon päästä käyn varhaisultrassa. Olo suurimmaksi osaksi ihan hyvä :) tietty ei jaksa samalla lailla tehdä asioita mutta jotenkin semmonen levollinen olo. ja välillä miettii myös noita osaanko mä edes mitään,miten rahallisesti pärjätään yms..mutta eiköhän pärjätä ihan hyvin vaikka esikoinen kyseessä ja kaikki on uutta :)
Ja vyöhyketerapeutti pvasi mulle poikaa :D jalassa kohdun alueella piste oikeallapuolella ja se sit tarkoittais poikaa.mutta samapa tuo kumpi sieltä tulee :)

Täällä käyn päivittäin lukemassa ja haluan tsempata kaikkia vielä täällä pyöriviä! ihmeitä tapahtuu. :Heartblue
 
heips kaikille :) ajna kertoi minulle tästä foorumista kiitos paljon :)

nopeasti itsestäni ; ollaan mieheni kanssa 2 vuotta yritetty, ja nyt viime kuussa menin lääkärin pakeille ja todettiin pcos ja käytössä primolutit sekä lauantaina alkaa ekaa kertaa clomit. nyt menossa kp3/31 :)
 
Kiva Lume että löysit tänne,täällä meitä on vielä muutama raskautta odottava pitkän matkan juoksija,ja sitten näitä toiveikkaita esimerkkejä,että onnistutaan.
 
Ajna: en oo käyny täällä nyt vähään aikaan.. aika hässäkkää ollut tä elämä ja menoa piisaa samalla ehkä oon siirtäny vauvansaannin ja siihen liittyvät odotukset vähän taka-alalle, vaikka asiat konkreettisesti eteneekin. Mä en vaan enää jaksais murehtia.. :( ja se ettei mulla ole konetta käytössä, kännyllä tosi ärsyttävää. Tänään ollut parempi päivä mitä allergioihin tulee, toivonki et olis vaa joku tottumattomuus reaktio..? Ja hyvä sitten että kajahdit lisää :D kyllä teillekin vielä se kyytiläinen saadaan!

Lumelle tervetuloa tänne sekkaan! :) hienoa että teillä on asiat hoidossa ♡

Sissi: huisin jännää sitten kuulla kuinka oikeassa vyöhyketerapeutti oli. Mulla vähän usko puuttuu noista asioista mutta vois olla ihan mielenkiintosta. (Mulla on niin hirveet jalat etten kehtais ;D ). Missä käyt ja minkä hintasta tuo on? Ja mitä tohon rahaan tulee ni mulla ei riitä nytkää kktulot ni mitä sit ku on vauva??? Luotan kuitenkin vaan siihen että asiat järjestyy ;)

Gatusa: niin, nuo lennot on aika tyyriitä :( kauanko oot nyt asunu siellä? Rankkaa varmaan olla erossa läheisistään mutta onneksi on nykyään noi skypet yms sellaset. :)

Herätys on 04:30 joten nyt toivotan hyviä unia!! :) ♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Omaa napaa :p Olin tänään viimeisen kerran kontrolliultrassa :Heartblue lapseni paino tänään oli 2755g ja istumapituus 31,5 cm. Hän on pieni pirpana :) eli mitään jättiläistä ei ole tulossa.. onneksi !! huh huh.... Lääkäri heitti arvion koska vauva syntyisi ja hän sanoi että 3 viikon päästä eli rv 38 olisi vauva tuloillaan. :Heartblue:Heartpink nyt menen viikolla 35+2

Gatusa mitä sulle kuuluu?
 
mitenkäspäin hän oli nyt???Joko tietoo synnytystavasta?
Gatusasta huolissani,ei oo eilisen jälken näkynyt täälläkään...
 
Niin vauva on raivotarjonnassa joten saapi tulla kun tulee alateitse... ei käynnistetä.
 
Ihanaa et joku osaa pitää pään kylmänä,itse oon tällänen hermo helena kun alkaa huolettaa.
Haha ukko tossa lohkas että tänään ois lääkärin määräämää...pitäiskö sitä ihan kiihottuu noista sanoista ;)
 
Onhan hänellä ennenkin ollut nettipimentöjä :) en usko että olis mitään tekemistä raskauden kanssa...

Ajna: miehet osaa olla niin romanttisia
 
ajna meillä ukko tuli kaljalavan kanssa kotiin ja lähti nukkumaan ajoissa. .. romanttista vai mitä :D tosin mulla menossa nää oudot kuukautiset :O
 
Takaisin
Top