Gatusa: Kiitos
Ajna: Hyvää syntymäpäivää

On sitte sama kun uudella kummipojan alulla

Harmi kun sait vain noin ikävän synttärilahjan..

Toivottavasti sait jotain muutakin?
On: kp13 ja sellaset limaset aamulla että voisiko olla mahdollista että saan luomuoviksen..? Mikään ei ainakaan satu niin kun mulla yleensä oviksessa

Ja mitä noihin haluihin tuli kun
ajnalle hömpötin niin en muista koska oltais pupuiltu niin kun tänä aamuna

aika mahtifiilis.. en tiiä onko se nyt tuo vauvan syntymä vai mikä mut mul on ollu tänää paljo parempi fiilis ku eilen ja vauvakuumekin vähän pukkaa. ehkä tämä viimeinen kierto on se meidän kierto? Synarelasta huolimatta ilm. voi kuitenkin tärpätä. Siitä puheenollen, aikas hyvän kuuloset haittavaikutukset siinä on:
Hyvin yleiset:
Painon nousu, mielialan horjuminen, sukupuolivietin heikkeneminen ( no sitähän mä tarviinki), päänsärky (satavarmana mulla 24/7), kuumat aallot, nuha (no se on jo omastaki takaa), akne (no sitäki löytyy vanhoista lääkkeistä jääneenä), talivuoto (mikäköhän seki on??), lihaskipu, rintojen koon PIENENEMINEN, ulkosynnyttimien ja emättimen kuivuus (jesh, hyvästi seksi) ja turvotus.
Yleiset:
Lääkeyliherkkyys, estrogeenivajaus, painon lasku, masennus, unettomuus (clomeista sain tän), sukupuolivietin voimistuminen (tervetuloa meille!), tuntoharhat, verenpaineen kohoaminen, liikakarvaisuus ( xD), keinotekoinen menopaussi (no eikö sitä tällä haetakkin?), kohtuverenvuoto (tarkoittaa mitä??), luuntiheyden pieneneminen.
Siinäpä niitä.. aikas kivat viikot ilmeisesti tulossa? Siihen päälle puregonit, pregnylit ja luget :D