Mirmeli.
Shit.päätit sit kirjoituksella viimeistellä mun itku maratoonin :D
Oon ollut tänään niin reipas,eli pms sumu hälvenee päästä jotta hanat pääsee aaukeemaan.Oi miksei se toimi niin että sais koko vartalopuudutuksen kun menkat alkamassa ettei tarvisi aina siinä ahdistuksessa olla???Njaa,siis musaa kuuntelen (vain elämää biisejä) ja sit poks.
Mutta myös ihana huumorin pilkahdus yhden illan jutun merkeissä.
Voin muuten tunnustaa että oon mielikuvaleikkiä ja keskustelua käynyt itseni kanssa aiheesta -entä jos toisen kanssa?- mutta tullut siihen tulokseen
-jos pystyisinkin valheeseen ja petollisuuteen..
ei se auttais.Kun en mä _halua_ !
Mä koen sen niin,että oon niin rikki ja haavat auki sisältä(sisimmästä) etten voi fyysisestikkään avautua.Ja joo tää ei ole ihan tervettä,mutta tän se teettää.Voi olla ettei kaikille,mutta no,minulle ainakin.
Mutta juu,minä eilen varasin lääkärin soittoajan tälle pv,ja lääkäri soitti.Eri lääkäri,halusin kurillani kuulla..jonkun muun sanat.
Kuvitelkaa tämä kuva silmissänne.Minä olen polvillani lattialla,roikun lääkärin takin helmassa ja anelen että pliis pliis,keksi meille jotain-JOTAIN-mikä auttaa.
-ei ei sinulle voi tehdä ivf koska näkymät huonot,pitää laihduttaa
-eikö edes luteaalivaiheen tueksi...
jne.Eli saan seuraavaan kiertoon ilmeisesti vain henkiseksi tueski sen keltsin.Kuulosti sille ettei tämä nähnyt mitään muuta kuin hysteerisen potilaan,ja säälistä...noh mennään samalla konseptilla,letrot,FU ja sit luget loppukiertoon.
Lärpäti lärpäti sulla on tämä ja tämä arvo niin hyvä että pitäis kyllä onnistua ihan tavanomaisella seksilläkin.NIIN MILLÄ,ei sellasta oo?Miksei noita simppoja voi pakastaa kapseleihin ja törkätä sisään silloin kun huvittaa,vois samalla vaikka rentoutua hyvän leffan ääressä eikä tarvisi pohtia että miten hitossa sitä taas pystyy tähän,PYSTYY teknisesti yrittämään raskauden alkuunlaittoa luonnollisesti.
Nah.Se siitä.
_Laittaa Paula vesalan laulaman Pahempi toistaan-biisin kymmenennen kerran soimaan.
ps.Toisiks nuorin rakas tähtilapsi tänään 6v. Saa fiilistellä synnäritunnelmia 23.40 maissa