Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on ollut niin vaikea raskaus.. ja myös henkisesti niin uuvuttava että masennus on ihan tuossa nurkan takana odottamassa koska voi iskeä.
 
Eetuha!!!!
Kohta raskaus on ohi ja vauva sylissä.Kestä vielä hetki,älä anna masikselle pikkusormea.
Mutta tiedän ja uskon miten uuvuttava raskaus se on ollut,hetki vielä,kestää kestää...
 
Mulla on lääkkeet valmiina jotka aloitan välittömästi kun olen synnyttänyt. Nyt on vain pakko jaksaa o_O


Mutta mä lähen ajaan kohti Imatraa :Heartbigred matkaa on vain 320km :wav
 
Kiitos kaikille sympatiasta. Tänään vielä ultra ja keskustelua, että mitä jatkossa gynen kanssa.
Eetuhalle tsemppiä loppuun ja onneksi kaikki oli hyvin. Toivottavasti myös jatkossa.
Ajnalle ja Sannuiselle myös voimia jaksamiseen, tiedän tuon tunteen myös ja sitä ei voi vähätellä millään tavalla. Se pettymys kuukausi kuukaudelta,vuosi vuodelta on täyttä tuskaa. Toivon sydämestäni, että saisitte kuitenkin vielä kokea odotuksen onnen.

Gatusa, mä taas kyselen sinulta, kun muistelin, että miniasperiinia söit/syöt. Mitä varten sinulle se annettiin? Mulle kans ajateltiin, mutta lääkäri ei vielä kirjoittanut ja nythän on jo myöhäistä, mutta noin tulevaisuutta ajatellen.
Olen itse aivan varman, että tuo myooma aiheuttaa nämä mun kkm:t. Koska *ällövaroitus* noita hyytymiä tuli tuon tyhjennyksen aika alkio ja ruskuaispussin kokoon nähden ihan tolkuttomasti ja isoja.....en tiedä, pitää nyt alkaa vaatimaan noita tutkimuksia jos tässä uskaltaa enää edes yrittää.

Alkaa kyllä käympään parisuhteenkin päälle nämä jatkuvat epäonnistumiset, olen itse niin masentunut että ainoa asia mistä suoritutuu on esikoisen kanssa oleminen ja eläminen. Hänen niskaansa en voi tätä tuskaa kaataa ja tuo poikani onkin ainoa ilonaihe elämässä. Miesparka saa sitten kärsiä kaiken pahan.... :( ja sehän on väärin, niin väärin.
 
Muokattu viimeksi:
jaksamista ja turvallista matkaa eetuha.

heppura mulle määrättii ohentamaan verta tuo miniaspiriini eli 100mg/pvä rv 32 asti ilmeisesti. mulla epäiltii että paksu veri ni sitä varten miniaspiriini ja sit lovenox 4000ui/enoxa 4000 ui/fragmine 5000 ui (ovat periaatteessa samoja lääkkeitä mut eri nimellä, mulla ollu noit jokaista ku aina ei ol saanu tiettyä) estämää tukoksia istukassa vaikkei mulla olekaan tukostaipumusta. eka kolmannes lisäks vielä keltarauhashormonia 400mg/pvä. noi kaikki piti alottaa heti ku plussaa eli testin jälkee yhteys lääkäriin tai suoraan lääkärin vastaanotolle.
 
Heppuralle pahoittelut ja tsemppiä. Tuo on niin epäreilua :(

Sannuinen: et suinkaan ole ainoa. Mulla on ollut ihan ääreis raskasta ja valitettavasti on myös ystävät ja kaverit jääneet näiden vuosien aikana. Ei vaan riitä voimavarat. Oikeastaan nyt kuten dellakin sanoi, kun olen tähän jo turtunut niin tajuan että kuinka ison palan elämästäni olen saanut hukattua.. tämä on vienyt multa lähes kaiken. Ei puhettakaan että mulla olisi kahvitteluseuraa saati tyttöjen iltoja.. mutta niin.. yk40 tässä kierrossa ja voin vaan luvata sulle että se helpottaa ja asian kanssa kasvaa. Se on iso osa elämää, jopa päivittäin ja painavin taakka harteilla mutta ei ole muuta mahdollisuutta kun oppia elämään asian kanssa :( isot jaksuhalit ja tsemppiä ♡

Ajna: samoin lähetän sulle voimia. Meillä tekee tiukkaa jo tä julkisen ivf, ei puhettakaan yksityisestä. Ja mitä peittojen heilumiseen tulee, meillä ollaan siinä tilanteessa että mulla ei ole halun halua ja vaikka kuinka yritän/yritetään en välttämättä edes kiihotu! Mies on loppu ja en tiedä mitä asialle tekisin..synttärilahjaksi yhden illan juttu? xD

Eetuha: kiva kuulla että kaikki on hyvin ♡ koitahan jaksella. On hienoa myöntää jos ei jaksa, vain niin pystyt auttamaan itseäsi.

On. Eli yk40 ja kp12. Kuulumiset tais tulla tuossa jo sannuiselle ja ajnalle. Täti musta tulee tämän viikonlopun aikana ♥
Ja lisämurheita tuo koiran harvinainen silmäsairaus jota pitäs nyt täältä Turun suunnilta lähtee Hesaan näyttämään ja edessä voi olla mikrokirurgia leikkaus tai pahimmassa tapauksessa silmänpoisto. Koira on muuten terve ja nuori joten en voisi ajatellakkaan etten yrittäis. Ei vaan taida kauhean halpaa olla ja ku tuo ivfki maksaa.. lisäksi päälle perhehuolia alkoholin ja muistisairsuden merkeissä. Joko jo riittäs tä paska mun harteilla?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli jaksamista, voin kuvitella että sulla on rankkaa nyt. harmi että koirasi sairastui, inshaAllah silmän saa kuntoon. jaksamista muidenkin ongelmien kanssa.
 
Gatusa: koiran sairaus on todettu jo vuosia sitten mutta ei sille koskaan pitänyt mitään tarvita tehdä.. no paskaan saumaan nyt vaan osu sekin. Veli on synnärillä ottamassa vauvaa vastaan tällä hetkellä. On jotenkin sekavat fiilikset vaikka tietty odotan itsekin tädiksi tulemista.. :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli.
Shit.päätit sit kirjoituksella viimeistellä mun itku maratoonin :D
Oon ollut tänään niin reipas,eli pms sumu hälvenee päästä jotta hanat pääsee aaukeemaan.Oi miksei se toimi niin että sais koko vartalopuudutuksen kun menkat alkamassa ettei tarvisi aina siinä ahdistuksessa olla???Njaa,siis musaa kuuntelen (vain elämää biisejä) ja sit poks.
Mutta myös ihana huumorin pilkahdus yhden illan jutun merkeissä.
Voin muuten tunnustaa että oon mielikuvaleikkiä ja keskustelua käynyt itseni kanssa aiheesta -entä jos toisen kanssa?- mutta tullut siihen tulokseen
-jos pystyisinkin valheeseen ja petollisuuteen..
ei se auttais.Kun en mä _halua_ !
Mä koen sen niin,että oon niin rikki ja haavat auki sisältä(sisimmästä) etten voi fyysisestikkään avautua.Ja joo tää ei ole ihan tervettä,mutta tän se teettää.Voi olla ettei kaikille,mutta no,minulle ainakin.

Mutta juu,minä eilen varasin lääkärin soittoajan tälle pv,ja lääkäri soitti.Eri lääkäri,halusin kurillani kuulla..jonkun muun sanat.
Kuvitelkaa tämä kuva silmissänne.Minä olen polvillani lattialla,roikun lääkärin takin helmassa ja anelen että pliis pliis,keksi meille jotain-JOTAIN-mikä auttaa.
-ei ei sinulle voi tehdä ivf koska näkymät huonot,pitää laihduttaa
-eikö edes luteaalivaiheen tueksi...
jne.Eli saan seuraavaan kiertoon ilmeisesti vain henkiseksi tueski sen keltsin.Kuulosti sille ettei tämä nähnyt mitään muuta kuin hysteerisen potilaan,ja säälistä...noh mennään samalla konseptilla,letrot,FU ja sit luget loppukiertoon.
Lärpäti lärpäti sulla on tämä ja tämä arvo niin hyvä että pitäis kyllä onnistua ihan tavanomaisella seksilläkin.NIIN MILLÄ,ei sellasta oo?Miksei noita simppoja voi pakastaa kapseleihin ja törkätä sisään silloin kun huvittaa,vois samalla vaikka rentoutua hyvän leffan ääressä eikä tarvisi pohtia että miten hitossa sitä taas pystyy tähän,PYSTYY teknisesti yrittämään raskauden alkuunlaittoa luonnollisesti.

Nah.Se siitä.
_Laittaa Paula vesalan laulaman Pahempi toistaan-biisin kymmenennen kerran soimaan.

ps.Toisiks nuorin rakas tähtilapsi tänään 6v. Saa fiilistellä synnäritunnelmia 23.40 maissa <3
 
Ajna: älä nyt mun tarinoitani itke :D tosin täällä mäki vollotan. Pirun paha olla ja vielä ku selvis et miehen kaverin exex odottaa vauvaa, mitäh? Onko se edes täysi-ikänen? Elää ainaki ku teini. No hei, tasan ei mee nallekarkit.. tajusin ehkä jopa omasta kirjotuksestani että oon syökseny itteni sellaseen hiton monttuun. Ei tä oo sellasta elämää mitä mä haluan elää.. miten sitä repäsis ja sais ittensä tekemään niitä asioita joista nauttii ja jotka ovat lähellä sydäntä, mennä tutun ja turvallisen ulkopuolelle ja ottaa riski. Kerranki lopettaa ajattelu siitä mikä on järkevintä... no sanoista tekoihin vai..? Mitä noihin -entä jos toisen kanssa- ajatelmiin tulee ni kyllä mäki oon sitä miettiny, lähinnä siltä kantilta et jos meidän kemiat ei vaan kohtaa. Itseasiassa oon kyl ihan miehen kanssa puhunut etten oo missää petollisilla teillä ja se nyt tietty ajattelee vaa p*ll*a näissä keskusteluissa :D noh AJNA, hyvin huumorilla höystetty puheenvuoro. Ei aina saa olla niim vakavaa ;) vaikka mieli oliski... ja noi spermakapselit oli aivan loistava keksintö! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
jaksamista mirmeli ja ajna ei ol reilua aina ja nallekarkit ei todellakaan mene tasan, iteki todennu monta kertaa saman asian. mutta päivä se paistaa risukasaankin lopulta eikös? ainakin näin toivotaan. täällä ollu ukon takia ärsytys päällä taas vaihteeks.
 
Gatusa: on kiva kun joku sanoo ja uskoo tuohon mun puolesta. Mä olen ton haudannut jo kauan sitten ja jokainen kuukausi vie kauemmas. Päällimmäisenä on jo viikkoja ollut ajatus luovuttamisesta..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli muistan tuon tunteen hyvin. jaksamista sinulle ja minä haluan tukea sinua, sinäkin olet ollu mulle iso tuki tässä.

täällä oli syksyn eka ukkosmyrsky ja kunnon vesisade jipii...tosin neiti heräs oikeestiki ukkoseen ku tuli päälle oli niin kova pauhu. ukkonen loppu vasta aamun tunteina. sit ku olin nukahtamas ni esikko alko pitää omaa showta.
 
Kiitos Gatusa ♡ oot ollu iso tuki matkani varrella. Käsi kädessä melkeen ollaan menty :)

Ai niin, musta tuli täti/kummitäti viime yönä ♡ voi tätä tunteiden määrää.
Eilinen meni sekavissa fiiliksissä mutta kun olen saanut uutiset hyvin menneestä synnytyksestä ja kuvat kauniista lapsesta niin ahh♥

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
niihä me ollaa melkeinpä käsikädessä tässä menty pidemmän aikaa ja mennää jatkossakin inshaAllah. onnittelut tuoreelle tädille mashaAllah :)
 
Gatusa: Kiitos :Heartpink

Ajna:
Hyvää syntymäpäivää :Heartred:Heartred On sitte sama kun uudella kummipojan alulla :p Harmi kun sait vain noin ikävän synttärilahjan.. :( Toivottavasti sait jotain muutakin?

On: kp13 ja sellaset limaset aamulla että voisiko olla mahdollista että saan luomuoviksen..? Mikään ei ainakaan satu niin kun mulla yleensä oviksessa o_O Ja mitä noihin haluihin tuli kun ajnalle hömpötin niin en muista koska oltais pupuiltu niin kun tänä aamuna :grin aika mahtifiilis.. en tiiä onko se nyt tuo vauvan syntymä vai mikä mut mul on ollu tänää paljo parempi fiilis ku eilen ja vauvakuumekin vähän pukkaa. ehkä tämä viimeinen kierto on se meidän kierto? Synarelasta huolimatta ilm. voi kuitenkin tärpätä. Siitä puheenollen, aikas hyvän kuuloset haittavaikutukset siinä on:

Hyvin yleiset:
Painon nousu, mielialan horjuminen, sukupuolivietin heikkeneminen ( no sitähän mä tarviinki), päänsärky (satavarmana mulla 24/7), kuumat aallot, nuha (no se on jo omastaki takaa), akne (no sitäki löytyy vanhoista lääkkeistä jääneenä), talivuoto (mikäköhän seki on??), lihaskipu, rintojen koon PIENENEMINEN, ulkosynnyttimien ja emättimen kuivuus (jesh, hyvästi seksi) ja turvotus.
Yleiset:
Lääkeyliherkkyys, estrogeenivajaus, painon lasku, masennus, unettomuus (clomeista sain tän), sukupuolivietin voimistuminen (tervetuloa meille!), tuntoharhat, verenpaineen kohoaminen, liikakarvaisuus ( xD), keinotekoinen menopaussi (no eikö sitä tällä haetakkin?), kohtuverenvuoto (tarkoittaa mitä??), luuntiheyden pieneneminen.

Siinäpä niitä.. aikas kivat viikot ilmeisesti tulossa? Siihen päälle puregonit, pregnylit ja luget :D
 
Pahoittelut menkoista Ajna, mutta siitäkin huolimatta hyvää syntymäpäivää :Heartred

Heppuralle ja perheelle paljon voimia :Heartpink Yritä kuitenkin pysyä positiivisena (vaikka se varmasti on vaikeata) ja ajattele asia niin, että teillä kuitenkin tärppää. Ja josko saisitte ensi kerralla/etukäteen lääkettä, millä raskaus jatkuisi?

Mirmeli, onnea kummitädille :love7 Todella toivon, että saisitte tässä kierrossa luomuplussan. Ainakin olette jo hyvin hyödyntäneet :wink Luin noita oireita sun lääkkeistä. Pistää ihmettelemään miten sama lääke voi aiheuttaa painon nousua ja painon laskua sekä sukupuolivietin laskemista ja nousemista? Ei ymmärrä...


Eetuhalle tsemppiä loppuraskauteen :Heartred Toivottavasti vauva pysyy oikeassa asennossa synnytykseen asti.

Sannuinen, joka kuukausi ainakin minun maailmani romahtaa jonkin verran kun kuukautiset alkaa. Joko olet ollut yhteydessä lääkäriin hoitojen aloittamisessa?

Gatusa, onko siellä useinkin kovia myrskyjä näin syksyllä?

Della, onko vauva kasvanut paljon? :)

Sleepwalker, mitä sinulle kuuluu? Joko te olette aloittanut ivf:n?

Apua, muistinkohan nyt kaikki? Te ootte kirjoitelleet niin ahkerasti, etten meinaa perässä pysyä...

on: kp 22/25-24. Mulla on nyt jo parissa kierrossa rinnat kipeytyneet ihan hirveesti suunnilleen kp 15 paikkeilla ja olleet kipeät aina kuukautisten alkuun saakka. Tälläistä ei ole aiemmin ollut ja olenkin ihan ihmeissäni. Ehkäpä se on joku ovis-juttu sitten? Olen nyt myös päättänyt (tiedä taas kuinka kauan kestää :grin) pudottaa 10 kiloa pois. Lomalla tuli herkuteltua ne kilot takaisin mitä pudotin syksyn alussa. :oops: Ostin uuden kirjan, missä on kaikenlaisia smootheja ja mehuja. Jääkaappi on jo täynnä aineksia ja illalla testaan ekan smoothien!
 
Takaisin
Top