Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no voi harmi eetuha että pikkunen ei taida kääntyä mut toivotaan vielä parasta vaikka kokoa onkin jo :) meillä neiti oli eilen ultran mukaan jo 1239g eli ite oon erittäin kiitollinen että on jo raivotarjonnassa koska vähä tuntuu siltä että mein neiti on tulossa veljeensä koossa eli alle 4kg ei taideta jäädä... oli viime ultrasta yli tuplannu painonsa jo ku 24+0 ultras paino oli 614g joten hyvin on kasvettu :) nyt vaa mamma joutuu verensokerin mittaukseen että näkee onko radia ku täällä näköjää tuon kokoset tuppaa oleen normaalia isompia vauvoja, ois pitän sanoa et esikko oli 4396g että en oota pienempää kyllä jos realistisesti ajatellaan.
 
:)
 

Liitteet

  • kuva(1).JPG
    kuva(1).JPG
    71.1 KB · Katsottu: 92
Eetuha ihanaa kohta se on sinullakin nyytti kainalossa :) ootko muuten miettinyt, että koitatko synnyttää alateitse jos on mahdollista ja vaikka olisikin perätilassa?

Gatusallakin jo hyvät viikot ja nopeasti se aika menee ja kohta sinäkin pääset synnyttämään :) tosta vauvan isosta koosta tuli mieleen, että meidän suvussa on järjestään kaikki vauvat olleet yli nelikiloisia. törmäsin nyt poikaa odottaessa sellaseen, että lääkärit vaikutti epäilevän, että meidän suvun naisilla voisi olla radia (en tosin tiedä ketään muuta kuin itseni, jolla se todettiin). tyttöä odottaessahan mulla oli sokerirasitusarvot ihan normaalit ja poikaa odottaessa mut laitettiin sokerirasitukseen vasta rv 34, jolloin narahdinkin.
 
oi sissi sissi mikä ilouutinen!!! ONNEA hurjasti.
Kerro kerro millasia oireita oli???

Eetuha,iso vaavi siellä jo,vaan miten,aiotko synnyttä alakautta jos edelleen pt?

terveisin SUURI stalkkerinne :rolleyes:
 
kiitokset kaikille! teen illalla vielä digitestin,mut kyllä tuo plussalta vaikuttais :D tein tosiaan viime to negan ja oottelin vaan menkkoja koska ihan semmonen olo oli.tänään tein huvikseni toisen testin ja melkein heti ilmestyi toinen viiva :)

Ajna: eli ihan tavallisia menkkaoireita ollut pari päivää.alaselkää ja masua kramppailee ja särkee.tissit kipeät.säryt kyllä välillä semmosta luokkaa et huh.. :D
 
onnea tuhannesti sissi mashaAllah!!! tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta, aivan ihanaa!!! :)

della juu no mulla esikosta ei testattu muistaakseni radin mahollisuutta ku normi painonen olin jne, no sf mitta meni kyl yläkäyrillä ja vatsa oli iso joten siitä osas vähä jo epäillä että vois olla mut painoarvio oli sit että ois alle 4kg. no nyt ku neiti on kuukaudes vähä yli tuplannu painonsa ni päätti lääkäri että katotaa verensokeri. pitääkö mun olla syömättä muuten ennen sitä testiä ku en muista vai oliko vaa sokerirasitus jossa piti paastota se 12h ennen testiä. en saanu mitää ohjeita. mun suvus serkul todettii viime raskaudessa radi ja vajaa 5kg poitsuha sielt sit tuliki muuten en tiä ketää kellä ois radi ollu, äipällä kaikki meni kuten oppikirjassa ja minä ite olin 48cm ja 3470g syntyessäni. josko tässä vaa on kyse geeneistä, no sen nyt näkee sit verikokeen jälkeen.

on: voi yök tätä oloa siis oikeest, yöllä ei nukuttu, en ol nyttekää saanu nukuttua, makasin tuntitolkulla matolla kyljellää ja lepäsin ku esikko oli viety tarhaan koska mä en vaan pysy kunnol pystys tänää huimauksen takia ja lisäks päässä heittäny koko päivän. aloin eliminoimaa vaihtoehtoi eli väsymys no vaikea olla pirteä jos ei nuku, rautakuuri alotettu jos johtuu hempasta mitä ei ol kertaakaa mitattu. no mulla välil tätä huimausta on ja tänää oli sit taas harkkasuppareiki mut ne nyt kuuluu asiaan näillä viikoilla jo :)
 
sulla on Gatusa verenpaineet nyt pepusta.Otappa "suolakuuri"(eli syöt suolasta sopivasti) - suola varastoi nestettä elimistöön ja tarvitset nestettä nyt kunnolla ettei kohtu sen kuivumisen takia supistelis ainakaan.
 
no ku ei täällä saa mitää sellasta suolasta mikä maistuis...lakua turha toivoa ku kallista, salmiakkia ei löydy, suolakeksei ukko väittää ettei löydä ja minä tasan tiedän mistä niitä löytäs, sipsei turha pyytää jne. ja suolaa sellasenaa ei tee mieli vetää yksinkertasesti. mul aina ollu kyl matala verenpaine mut tässä maassa normaali jossai 100-110/65-75 mut siitäki on vajaa 2v ku on viimeks mitattu verenpainetta. suomes oli aikoinaa yleensä 90-100/65-80.
 
kyllä se nyt olis saatava vaan haettua,se on helpoin konsti.Kamalaa tuollainen huimaus,ei hyvä ei hyvä.Laitappa ukko vaan komentoon siellä :wink
 
juu no jos sillä tänää rahaa ni saa kyl hemmotella mua mä meinaa äsken sain siivottua kämpän. eka lakasin, sit kuurasin harjalla ja pesuainevedellä ja lopuks viel kuivaimella vedin ja jotta lattia kuivuis viel nopeemmin ja sais maholliset jämävedet pois käytin viel lattiarättiäki. kyllä tuntuu selässä nyt toi kumartelu ku kuivaimen varsi on tosi alhaalta poikki ni piti kyyristellä mut oli se sen arvostaki, mä sain tehtyä jotain ilman järkyttäviä reisikipuja vaikka kyllähä se vieläki vihottelee vähä mut sentää pystyin seisoo ja käveleen alhamdulillah. tänää kyl ansaitsen niin varmast hemmottelua ukolta. nyt voi huilia hyvällä omallatunnolla, projekti jonka oon halunnu jo jonki aikaa tehä on valmis...hyvä minä!!! :) miten sitä voiki olla näin ilonen ja ylpee jostai sivouksesta, kai sen takia ettei tullu supparin supparia siivotessa. kohta viikkaamaa vaatteita. täällä on tuuli yltyn ja pilvistä joten saapi nähä tuleeko tänää vettä. pitää ohjeistaa ei kuraa sisään kiitos!!! ku pojat tulee.
 
sissi tuu sit heti kertoo, mitä digi sanoi :) ja tuossa testissä on kyl niin selkeä viiva, että digikin antaa varmaan hyviä lukemia :)
 
En aio suostua kääntämiseen joten sektio on ainoa vaihtoehto jos herra et itsestään nyt sitten käänny. Mutta lääkäri on sitä mieltä ettei enään käänny kun on niin iso .. noo 14.10 on seuraava ultra silloin nähdään onko miten päin.
 
Oi sissi, teillä taisi tosiaan "vika" olla niissä sun kilppareissa, kun näin nopeasti diagnoosin jälkeen tärppäs. Lämpimät onnittelut! Nyt vain vedät meidän kaikki mukaan raskaana olevien ketjuihin ;)!

Mä vähän turhan aikasin teille hätäilin sitä, että en saa ovistesteihin taaskaan plussaa: eilen aamulla tuli plussat tauluun. Vähän vain ihmettelen tätä myöhäistä ajankohtaa, eilen oli siis kp. 19/27-33. Jospa tämä kierto ois siis pitempi, eikä tää kierron loppu jäis liian lyhyeksi! Viime viikko oli kyllä tosi stressaava töiden puolesta, joten toivottavasti se ei ovista lykännyt. Voisin kuvitella kipujen perusteella että ovis tapahtui tänä aamuna, oli aivan järkyttävän kipeä alamaha. Talletuksia on tehty aktiivisesti, joten taas toivo nostaa päätään. Mistähän tää optimismi kumpuaa, mitään en ole aijemmista pettymyksistä oppinut :).
 
Takaisin
Top