onnea tuhannesti sissi mashaAllah!!! tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja muuta, aivan ihanaa!!! :)
della juu no mulla esikosta ei testattu muistaakseni radin mahollisuutta ku normi painonen olin jne, no sf mitta meni kyl yläkäyrillä ja vatsa oli iso joten siitä osas vähä jo epäillä että vois olla mut painoarvio oli sit että ois alle 4kg. no nyt ku neiti on kuukaudes vähä yli tuplannu painonsa ni päätti lääkäri että katotaa verensokeri. pitääkö mun olla syömättä muuten ennen sitä testiä ku en muista vai oliko vaa sokerirasitus jossa piti paastota se 12h ennen testiä. en saanu mitää ohjeita. mun suvus serkul todettii viime raskaudessa radi ja vajaa 5kg poitsuha sielt sit tuliki muuten en tiä ketää kellä ois radi ollu, äipällä kaikki meni kuten oppikirjassa ja minä ite olin 48cm ja 3470g syntyessäni. josko tässä vaa on kyse geeneistä, no sen nyt näkee sit verikokeen jälkeen.
on: voi yök tätä oloa siis oikeest, yöllä ei nukuttu, en ol nyttekää saanu nukuttua, makasin tuntitolkulla matolla kyljellää ja lepäsin ku esikko oli viety tarhaan koska mä en vaan pysy kunnol pystys tänää huimauksen takia ja lisäks päässä heittäny koko päivän. aloin eliminoimaa vaihtoehtoi eli väsymys no vaikea olla pirteä jos ei nuku, rautakuuri alotettu jos johtuu hempasta mitä ei ol kertaakaa mitattu. no mulla välil tätä huimausta on ja tänää oli sit taas harkkasuppareiki mut ne nyt kuuluu asiaan näillä viikoilla jo :)