Sannuinen: Mirmeli kertoikin jo miksi se saattaja tarvitaan, mutta mä lisäisin vielä, että toi koskee sitä munasolupunktiota. Mä en usko, että se alkion siirto sit kamalasti sattuu. Ja ne ennen punktiota olevat seurantaultrat menee jo ihan rutiinilla.
hattarainen: Kyllä se täti mut löysi eilen, mutta enpä mä muuta odottanutkaan...

Noitten testien kanssa menee kyllä välillä hermot. Kaikki ei edes saa niitä yhtä tummia viivoja vaikka ovuloivat ihan normaalisti...
Gatusa: Onneks oot kätevä käsistäs (Mäkin haluaisin osata neuloa!) mutta sais kyllä muutkin jo ymmärtää, että teillä on ihan oma perhe ja omat tarpeet ja vaikka haluaiskin muita tukea (rahallisesti tai muuten), niin aina ei pysty... Tsemppiä.
Mirmeli: Ei oo mullakaan varaa palkattomiin lomiin... Tota mä en edes tullut ajatelleeksi, että työnantaja ei ehkä maksaiskaan palkkaa niiltä päiviltä... Mä oon kyllä isossa konsernissa töissä ja tuskin se konkkaan menis vaikka mulle maksetaan normaalisti palkka koko kuukaudelta. No, mä suren sitä sitten tarvittaessa... Ihanaa, että sulla on hyvät tukijoukot.

Tästä kyllä selviää, mutta ei yksin... Mä yritän olla ajattelematta kovin paljon sitä punktiota ja paljonko se sitten sattuu ja miltä sen jälkeen tuntuu jne... Mäkin olin varsin kipeä sen aukiolotutkimuksen jälkeen... Mulla taitaa olla aika samanlaiset fiilikset ku sullakin... Töissä järkyttävä resurssipula ja päivät venyy ja silti se ei palkassa näy... Lottovoitto kyllä kelpais.

Mutta kyllä se tästä... Tsemppiä.
ON: Kyllä se täti mut löysi, mutta se oli ihan odotettavissa... Tänään käytiin miehen kanssa verikokeissa ja apteekissa tilaamassa lääkkeet. Ihmettelin, kun sieltä apteekista soitettiin mun perään, mutta ne halus vaan tarkistaa, että mä tiedän paljonko se lääkesatsi tulee maksamaan.

Tosin en oo enää ihan varma tajusko ne, että mä haluan tosiaan sen koko satsin kerralla. Mä vähän luulen, että ne tilas mulle vaan yhden satsin puregonia vaikka reseptillä on kaks... No, mä tilaan sitten sen toisen, kun haen ne lääkkeet, jos se puuttuu. Sen ehtii kyllä sittenkin.

Ei ilmeisesti kovin usein tarvitse ko. apteekin hankkia tollasia satseja.