Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikka kuinka hiljaa toivookin niin kyllä silti olen realisti ja luulen että alkaa vaan kierto mennä sekasin. Niin on ennenki käynyt..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä lueskelin noita tän ketjun ekoja sivuja :Heartblue ja olen tullut uudelleen raskaaksi melkeimpä tasan vuosi tuon plussaamisen ja pettymysten jälkeen... siis onhan niitä tuossa välissäkin mennyt kesken mutta olen 9.3.13 plussannut ja nyt plussasin 14.03.14 ja tämä raskaus menee loppuun asti !! Joten naiset älkää lannistuko!!!!
 
Jollain jotain vippaskonsteja tähän tissikipuun??? Ihan jäätävää..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
eipä ol ku et kokeilet pitää pehmeit liivei jotka tukee. onko ideoi millä päästä eroo reisikivust joka vaikeuttaa nkkumistaki? millos teet testin mirmeli?
 
(en mä täällä oo...)
Revitkö sä Mirmeli nyt sen luomuplussan ;) :gen014
Katselin tuossa Toisenlaiset äidit sarjaa,ja on se niin liikuttavaa,voi että :love7
 
Se oliski Marikki oikee vitsien vitsi! :D

Lisäys: mutta joo, en kyllä usko siihen.. mulla useinkin menkat enteilee pitkään ja heijastekipuja taakse on jo ja vatsaa juilii mikä tarkoittaa että alkavat luultavasti näillä näppäimillä...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos ihanat, että ootte olemassa vaikka mä en taaskaan oo ehtinyt olemaan kovin aktiivinen täällä. :) Kiitos kaikista kauniista kannustavista sanoistanne! :Heartred

Mirmeli: Toivottavasti vielä plussaisit tästä kierrosta ja välttyisitte IVF:ltä. :Heartred Vaikka kyllä mulle vertaistuki kelpais... Onhan täällä vuosien saatossa IVF:llä moni onnistunut, mutta jokunen taas ei... Ei voi kun mennä päivän kerrallaan ja toivoa parasta. Mä en usko, että oon tässä kierrossa ehtinyt ovuloida ja nythän söin teroja, että vuoto alkais eli tää kierto on kyllä kohta ohi. Seuraava kierto jää minikierroksi eli en siinäkään kyllä edes kuvittele ehtiväni ovuloida ja sitten alkaakin jo pistokset jne. Mä oon vasta vilkaissut sitä paperinippua mikä saatiin nyt polilta mukaan, mutta lääkäri jo sanoi meille, että mun miehen täytyy varautua olemaan myös koko päivä siellä sairaalalla. Mä en usko, että sekään saa sinne itse punktioon tulla mukaan, mutta luulen/toivon olevani itse sen verran taju kankaalla, etten edes tajua kuka siellä huoneessa on läsnä...

Marikki: Ihan mielellämme luemme täällä sun kuulumisiasi vaikka "et olisikaan täällä". :grin Mä tiedän, että tästä ei varmaan ole kamalasti apua, mutta tuon laihduttamisen suhteen pitää jokaisen vaan löytää se oma keino. Ravinto on kuitenkin tärkeämmässä roolissa, joten vaikka liikkuminen ei hirveästi innostaisi, niin silti voi onnistua laihtumaan. Mulla itellä tää viikko on mennyt ihan penkin alle ja varmaan jonkin verran painoa tulee takaisin, mutta tärkeintä onkin se, että ryhdistäytyy eikä vaan luovuta kokonaan... Tosin saa nähdä kuinka mun todellisuudessa käy. Onneks mulla on sellaiset taustajoukot, että huutia tulee, jos repsahdan pahasti. :grin

frankie: Tsemppiä uuteen kiertoon. Kiva, että selvisit aukiolotutkimuksesta helpolla. Mulla se oli melkoisen kivulias ja toisen munatorven osalta jäi tulos hieman epäselväksi, mutta toisen osalta lääkäri oli täysin varma, että se on auki. Luultavasti myös toinen on, mutta ihan 100 %:n varma ei lääkäri uskaltanut olla. Mä taidan noiden PMS-oireiden kanssa päästä aika helpolla. Mä taidan lähinnä olla hieman itkuisempi. Nyt vaan oo jo niin pitkään käyttänyt erilaisia lääkityksiä, että aina en ole varma johtuuko olot lääkkeistä vai onko ne omia. :rolleyes: Mä oon ymmärtänyt, että ei noista kuukautisvaivoista voi oikein päätellä mitään. Siis hedelmällisyyden suhteen. Kaikkihan ei saa oviksestakaan minkäänlaisia tuntemuksia ja silti ovat raskautuneet. Toivottavasti luget auttaa ja plussaat. :Heartred

heppura: Tsemppiä. Toivottavasti aika menis nopeaan, että pääsisit sinne ar-ultraan katsomaan pikkuista. :Heartred

Myy: Tsemppiä uuteen kiertoon. :Heartred

sateenkaari: Kovin monella noi keskenmenot tuntuu jäävän selittämättömiksi. Toivottavasti teitä vielä onnistaa. Tsemppiä ja iso voimahali. :Heartred

Sissi: Hirmuiset plussatuulet sinne. :Heartred Toivottavasti kilppariarvot olis nyt kohdillaan.

Gatusa: Jaksamista sinne. :Heartred Voi, kun ehtisit välillä lepäilläkin eikä sun tarvitsis enempiä stressata kaikenlaisesta...

Eetuha
: Komeat viikot alkaa sulla jo olla kasassa. :Heartred Ei oo enää pitkä aika, että sulla on pieni nyytti sylissä. :Heartred

hattarainen
: Saa täällä taustaillakin. En mäkään aina ehdi kovin aktiivisesti täällä kommentoida. Tsemppiä sinne. :Heartred Mä en muista, että olisin saanut clomeista juurikaan mitään sivuvaikutuksia. Vuotoon ne jonkin verran vaikutti. Toivottavasti teillä nyt tärppäis niin et joutuisi niitä kuitenkaan aloittamaan. Noiden lääkkeiden kanssa on tosiaan hyvä seurata tilannetta. Ne kun ei välttämättä edes auta... Tai siis mullakin munikset kyllä reagoi toivotusti, mutta kohdun limakalvo oheni liikaa.

Sannuinen
: Sinne kovasti tsemppiä ja tärppionnea. :Heartred

Myyh: Jaksamista olojen kanssa. Mä komppaan Mirmeliä täysin. Tärkeintä on sun ja pikkuisen vointi. :Heartred

Hupsista, kun tulikin taas paljon tekstiä, mutta minkäs teet, kun on paljon asiaa. :grin

ON: Eka satsi teroja syöty. Nyt vaan odotellaan tätiä. Niin kuin tuonne Miermelille jo kerroinkin, niin en usko, että tässä kierrossa olisin ehtinyt ovuloida ennen terojen aloittamista ja nehän saattaa sotkea mahdollisen oviksen eli meidän osalta luomuplussa taitaa olla jo täysin mahdoton. Ensi kierto tulee olemaan vaan noin viikon mittainen, koska aloitan terot taas aika pian. Ja sitten sen pistämisen... :oops: Ensi viikolla pitää meidän molempien käydä verikokeissa ja varmaan pitää käydä apteekissakin tilaamassa lääkkeet. Niihin kyllä uppoaa melkoinen summa, mutta jos tällä kaikella onnistutaan, niin se on kuitenkin vaan rahaa... Mun pitäis myös jaksaa tsempata tän painoni kanssa... Melkein tekis nyt vaan pysyä peiton alla ja syödä. :rolleyes: Osaisko joku kertoa mistä se liikunnan riemu löytyis? :p Treenin/lenkin jälkeen on kyllä hyvä fiilis, mutta ainakin vielä mun pitää aina pakottaa itseni liikkeelle. :grin
 
Muokattu viimeksi:
Sleepwalker: kiitos toiveestasi mutta kyllä mä taidan kohta aloittaa sen ivf kierron.. mitä pidemmälle nä nyt venyttää ni sitä pidemmälle siirtyy alotus. Raivostuttavaa!! Miks just nyt pitää mennä kierto sekasin... :( kipuilut on sitä luokkaa että yrittää (hitto lähetin tän vahingossa) alotella. Niin teillä alko lyhyellä kaavalla, muistanko oikein? Mitkä lääkkeet tuli käyttöön?
Täällä ilm ei päästetä polilta kotiin kuin aikuisen seurassa. Meillä mies saa kyllä luvan ottaa vapaa päivän punktioon! Nyt vaan liikunnan riemua, kaunis syksyinen sää ja kaikkea (just joo, pimeää, kylmää ja märkää) :))

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
sleepwalker plussatuulia inshaAllah saat yllärin kuitenki :) kiitos tsempistä tänää oon lähinnä neulonu vaan ja levänny ku yksin olin kotona aamun. vähä innostuin neulomaa ku purkasin villajakun kokonaan, katoin toisenlaisen jakun ohjeen ku en tiä kumpaa myyh odottaa ettei ois liian tyttömäinen jos sattuu oleen poika sitten ja nyt on jo oikee etukappale odottaas vasemman valmistumista ja jatkan huomen varmaan neulomista ja sit ku vasen on samas vaihees ku oikee ni pitää alkaa tehä takakappaletta yhdessä etukappaleiden kans joten voin sanoa et tyyli on haastava mut malli yksinkertainen alhamdulillah, sit alkaa sen valmistuttua housujen neulominen inshaAllah :) yöllä oon saanu jonki verra nyt nukuttua taasen alhamdulillah.

mirmeli vannomatta paras eikös, oisha se siistiä jos sielt se luomuplussa tulis sittenki :)
 
Gatusa: olishan se joo mut kyllä noi pienet krampit kertoo muuta... alkais nyt vaan ni pääsis tästäki. En uskalla testiäkää tehdä.. nega ilman menkkoja sit kuitenki vituttaa enemmän ku ne menkat itsessään mitkä ovat päivän selvä asia.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
hyvä pointti mirmeli. tiedän miltä tuntuu ku tekee testin ja seuraavana tai samana päivänä alkaa...
 
Nii i... siks vaan odotan mielummin.. saa sit hetken olla edes pienesti toiveikas b:rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
oi ei toi on niin epäreilua kyllä mirmeli mitä ne menkat sinne tuli, ois saanu eksyä huitsin nevadaan eikä tulla sua kiusaan. jaksamista, no inshaAllah sit ivf:n avulla viimeistään tulee plussa teille ja oma käärö syliin.
 
lääkäri soitteli tossa tunti sitten tsh-arvo oli luojan kiitos laskenu..vähän liikaakin :D nyt siis hieman vähennetään annostusta ja kuukauden päästä taas labraan.eli hiukan pitäis saada arvo nousemaan,mut muuten pitäis kaiken olla ok :)
 
voi ei Mirmeli :( Mut positiivista tässä se että teil on seuraava askel ihan siinä.Haluun rohkaista sua sen kanssa,se on ihana mahdollisuus <3 Siihen sisältyy niin paljon Toivoa,ettei siinä voi käydä kuin hyvin! Katsoitko Toisenlaiset äidit? Siinä oli kyl liikuttava hoitotarina.
 
Kiitti marikki.. mä en vaan tällä hetkellä tiedä mitä ajattelisin.. en oo varma oonko valmis siihen.. :( 12.10 alkas sumutukset.. siihen asti on vielä aikaa muuttaa mieltä.
En kato toisenlaisia äitejä enkä erilaisia tms.. ei pysty.

Sissi: kuulostaa hyvältä :) hienoa että on lääkkeet tehonnu :p
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli: Jaksamista kipujen kanssa. :Heartred Meillä tosiaan mennään lyhyellä kaavalla. Nyt ensin yritetään kiertoa saada kohdilleen teroilla, mutta itse hoitoon tulee käyttöön puregon, orgalutran (me miehen kanssa kutsutaan sitä kyllä orkkulutkaksi :grin Huono vitsi, tiedän. :grin), pregnyl ja luget. Kai siinä oli kaikki... Meille kanssa sanottiin, että itse ei saa punktion jälkeen ajaa kotiin ja aikuinen saattaja pitää olla mukana. Mä saan saikkua sen punktiopäivän ja pari päivää siihen päälle ja kuulemma miehellekin voidaan kirjoittaa saikkua se mun punktiopäivä. (Mun mies on kyllä tällä hetkellä työtön ja tuskin tilanne muuttuu ihan pian...) Emmäkään ole 100 %:n valmis IVF:ään, mutta emmä oo kyllä täysin valmis äidiksikään, mutta haluaisin sitä silti. :) Mä en usko, että kukaan voi olla täysin valmis, koska koskaan ei voi tietää mitä kaikkea se vanhemmuus tuo mukanaan. Tuntuu kyllä, että joka toinen päivä olen sitä mieltä, että tottakai IVF:n mahdollisuus käytetään ja joka toinen päivä taas oon ihan kauhuissani pelkästä ajatuksesta... :rolleyes: Mutta mä yritän olla miettimättä tätä asiaa liian pitkälle (Jos siis IVF:lläkään ei onnistuta... :oops:) ja mennä päivän kerrallaan eteenpäin. Nyt odottelen, että täti tulis ja 2.10. aloitan sit taas terot ja sitten sillä kierrolla, kun alkaa vuoto, niin aloitan pistokset (ehkä lokakuun puolessa välissä). Mun laskujen mukaan terojen olis kyllä nyt jo pitänyt aloittaa vuoto... Jos ei ala tätiä näkyä viimeistään torstaina, niin sitten varmaan testaan vaikka varmaan se on ihan turhaa. Mä kuitenkin oon jo suunnitellut meneväni verikokeeseen ja apteekkiin tilaamaan niitä lääkkeitä torstaina, joten haluan sitten olla varma, etten turhaan hommaa niitä lääkkeitä. Mutta eiköhän se täti kuitenkin löydä mun luo huomenna tai viimeistään keskiviikkona, koska tuskin oon ovuloinut ennen terojen aloittamista... Ei tarvitsis kyllä kropan alkaa nyt hankalaksi... o_O

Gatusa
: Kiitos, mutta eiköhän tässä sinne IVF:ään päädytä. Mutta jos sitten sen avulla tulis se plussa... :)

Sissi
: Hienoa, että siellä arvot on jo paremmat. Toivottavasti lääkitys saadaan pian kohdilleen.
 
Takaisin
Top