Tää saa mut hyvälle tuulelle joka kerta !! Toimiiko teille?
https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg
https://www.youtube.com/watch?v=NUsoVlDFqZg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurjaa miten aika on kiitänyt. Tosta kummiudesta... Mulla ja mun toisella siskolla on ollut ihan huippukummit vaikka ei kirkkoon olla kuuluttukaan (mä liityin myöhemmin). Pointtini yrittää siis olla se, että kummiuden virallisuus ei ole se tärkein juttu, vaan se, että ne aikuiset ihmiset ottaa sen kunniatehtävän vakavasti. Mun miehellä on ihan viralliset kummit, mutta se on nähnyt ne viimeksi kai ennen kouluikää. Toivottavasti löydät tehtävän arvoiset luotettavat henkilöt.
Ihanaa seurata kuinka sullakin vaan viikkoja kertyy lisää. Taitaa pikkuisesta olla tulossa samanlainen vahva nainen, kuin mitä itekin oot. :)
Itellekin jo riittäis vaikka mä vaan pienenenkin. 
Hienoa, että siellä asiat etenee. Toivottavasti se plussakin pian teille suotaisiin. 
Me oltiin viikonloppuna anopin synttärijuhlilla ja vahdittiin siellä välillä sukulaisten 1-4 vuotiaita mukeloita ja sitten kun ne lähti ja tuli rauha maahan, niin kyllä sitä toisaalta oli ihan kiitollinen siitä rauhasta ja hiljaisuudestakin. Kuitenkin sitä niin kipeästi haluaisi oman pienen. Ja eihän ne omat lapset ole koskaan villejä ja kurittomia.
Tää kuumuus on mullakin hieman latistanut intoa liikkua, mutta onneksi oon lomalla, niin voin vaikka yöllä lähteä lenkille.
Hirmuisesti plussatuulia. Saisi jo teilläkin tärpätä. 
Mitä noihin lääkärin keskusteluihin tulee, niin jopas oli tahdintonta kommentointia, vielä siihen päälliseksi se, että kuulit puheet niin jopas on! Noi työterveyslääkärit on muutenkin mun silmissä aika alakastia, itse pitää olla diagnoosit valmiina ennen kuin astuu huoneeseen! Mulla oli virtsavaivoja tuossa kesällä ja työt. lääkäri oli sitä mieltä että klamydia testi olisi hyvä ottaa.. aikansa näpytti koneella ja totesi lähtevänsä kysymään joltain miksi ei saa mulle lähetettä siihen kirjoitettua niin minäpä sitten hänelle kerroin että ne eivät kuulu työterveyshuollonpiiriin että siksi varmaan sitä ei ole siellä..
). Ja monet lääkkeet, kuten ibuprofeeni voi vaikuttaa munasolun kehitykseen.
On todella kiva kuulla sinusta.. :) 

no mutta työtervhuolto kyllä on ihan mukavaa sakkia mutta usein pitää olla itse liian tietoinen asiasta. Ja nyt jätät työstressin taa ja nautit lomasta.. :) mä aikoinaan kerroin pomolle meidän tilanteesta ja nyt vien sille vaan päivät ja ajat koska joudun poistumaan ja se ei kysele. Toki mulla on toi poli niin lähellä että perus kontrollikäynti vie n. tunnin vaan...