Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania kuulumisia gatusalla,onnee!!!

Mulla on ny krapulaolo eli se uimavesitauti antaa merkkri tällee.Uskaltaako enää uida järvisdä jos niistä sairstuu?

Sent from my RM-892_eu_finland_202 using Tapatalk
 
marikki enpä tiä uskaltaako ku jotku ulostaa veteen... meillä esikko oli sairaana samasta syystä, oli meressä uimassa ja kotona sit oksens ku oli vatsatauti tullu uinnin päälle ku vettä oli nielly.
juu oli ihana kuulla et kaikki hyvin. puhelimella ukko otti kuvan ja videoo. :)
 

Liitteet

  • photo0412_001.jpg
    photo0412_001.jpg
    47.1 KB · Katsottu: 91
ihanat ultrauutiset Gatusalla!

Marikki, me käytiin viikko sitten uimassa tossa Sipoon tautijärvessä, mistä on Hesarin mukaan 130 ihmistä sairastunu. ei onneksi tullu meille mahatautia eikä kyl nyt tähän hätään olla menossa ko. järveen. mietittiin miehen kans, että jos nyt ehtii ja täytyy päästä uimaan mennään joko merenrantaan tai sit uimahalliin, ku neki aukee nyt elokuussa.
 
Kieltämättä meni fiilikset uimiseen,itse makasin eilisen pv ja tänään aamulla pystyi jo kahvii ottaa,eilinen meni vissii litralla nestettä ja toffeella :rolleyes:

ens kierrossa mä todellakin tikutan oviksen,eihän tällästä pään rassausta jaksa erkkikään.Nyt vaan huvittavaa että mun hermopinne alkoi (käsitykseni mukaan) pari pv ennen ovista ja jatkui joitain päivii sen jälkeen,mutta perinteistä pms-ketutusta ei oo tullut. :eek:
Oottelen että se pirun vuoto alkaa ja saan soittaa klinikalle ruikuti-ruikuti puhelun :p
jotta nääs tehekää ny jottai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja kuitenkin...
Katselen noita kuvia mitä ystäväni laittoi meidän kaynnistä,mies näyttää niin onnelliselle pidellessään vauvaa,ja mie vanhalle kurpalle akalle joka pällistelee vieressä.
Hurjaa kun alkaa oma mieli epäröidä..ja mietin että nyt kun lupaudutaan kummeiksi tälle pikkuiselle ihmiselle ja jos vaaikka jollain ihmeellä saataiskin oma vauva vaikka vuoden päästä,niin jaksaisinko olla hyvä kummi kumminkin.Jospa se vaan on tarkoitettu näin,että me saimme tämän vauvan?
 
NOni,ottakaan kuumeilijat koppi tästä ja jatkakaa listaa omilla tiedoilla!!!Ei tarvii ku nimi tällätä jos ei muuta haluu.ONKO tääl enää muita kuumeilijoita kuin Mirmeli Sissi, Myy ja mie????

Ihan kauheen pitkä toi luteaalivaihe,voi passi oikeesti :(
Alkais se vuoto niin saisin klinikalle soitella...

Marikki ,kp 30/32 (dpo16) 6.7.14
 
Muokattu viimeksi:
Marikki ,kp 30/32 (dpo16) 6.7.14
Sissi kp 14/30

Juu on tääl porukka alkanu vähentymään :grin
Ja Marikki, itelläkin välillä samoja ajatuksia.nyt on taas jotenkin fiilikset korkeella kun ens viikolla alkaa tutkimukset/hoidot :cool:
 
Täällä ollaan! :) kp 14/30. Mä nyt otan vielä vähän iisimmin tän kanssa tonne kuun loppuun. Kyllä mä teitä silti luen!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
tsemppiä mirmeli, kiva kuulla sinustakin, miten on menny?

täällä puoliväli 20+0 tänään...neiti potkiskelee ja nyrkkeilee aktiivisesti alhamdulillah.
 
Kiitos G :) hyvinhän täällä on mennyt, tauko on todella tehnyt tehtävänsä. Nyt yritetään ihan täysillä tä viiminen luomukierto jos vaikka kävis tuuri! :) teillä on siellä oikea NINJA! ihanaa että teillä on vihdoin päästy tuohon pisteeseen kaikkien vaikeuksien kautta. ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Hello... On niin kuuma etten ole koneella jaksanut olla..... Kaikki hyvin nyt. En tiedä mitä kroppa pelottelee..... :wink Rv 24+5 menee ja hemmo potkii kovasti. Kävin tänään ostamassa vihreän brion pinniksen pojalle käytettynä.....

Gatusalle onnea ultra kuulumisista

Della ootko vielä yhtenä kappaleena?
 
Eetula, juu yhdessä kasassa ollaan, nyt ei oo taas mitään merkkejä, että synnytystä ois tulossa. koitan ottaa ihan rauhassa ja varautua oottelee vielä sen ainaki neljä viikkoa, ei sit ehkä ärsytä niin pahanpäiväisesti odotella. vähän alkaa tässä olemaan sosiaalisesti rajoittunut, kun ei hirveesti huvita vastaanottaa vieraita eikä kyläillä missään. tyttö aloitti päiväkodin tänään ja on nyt elokuussa 4 päivää viikossa päiväkodissa ja ensi kuussa kolme päivää viikossa 6h/päivä.

mullaki on tatskoja kolme kappaletta. ovat kyllä niin vanhoja, viimeisin otettu v. 2006. Väestöliitto ei pahemmin tatskoista kysellyt, niinku Myyh tuolla edellä taisi kirjoittaakin, eikä se mulla ois varmaan vaikuttanut mihinkään, kun ovat tosiaan noin vanhojaki. mieli tekisi uutta tatskaa, mut en oo vielä keksinyt aihetta enkä sitä kuka ne tekisi, oon nimittäin nämä kolme teettänyt niinä vuosina kun asuin vielä pohjoisessa enkä tunne täältäpäin ketään hyviä. ehkä mä sitten, kun nämä lapset on tehty ym.
 
Täällä olen minäkin! Sellaisessa kohtaa kiertoa, ettei oo kauheesti kerrottavaa. Ovis ollut/on varmaan lähipäivinä. Tissit on tänään ollut ihan superarat. Olen myös aloittanut pienimuotoisen laihdutuskuurin. Katson aika tarkkaan mitä syön ja yllättävän hyvin olen pystynyt välttelemään herkkuja. Liikunta vaan ei kiinnosta kun on niin kuuma...

Kiva kuulla, että olette päässet kummeiksi Marikki <3

Marikki ,kp 30/32 (dpo16) 6.7.14
Sissi kp 14/30
Myy85 kp 17/26-34



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitti mirmeli juu on tää varsinainen tyttö ninja...taitaapi olla myös sillä kuuluisalla suomalaisella sisulla varustettu :)
inshaAllah teillä tärppäis tässä kierrossa :)

eetula ihana että siellä kaikki hyvin eikä ol ollu nyt ongelmia. kiitos onnitteluista juu rakenneultrassa oli kaikki vallan mainiosti ja neiti potki sen ku kerkes ja liikuskeli. tänää on erityisen aktiivinen näköjään. tuntuu et iha järkyttävä määrä kaikkee ois tehtävä mut nyt tällä helteellä ei vaan jaksa.

näyttää siltä että ollaa saamassa mein taloon jatkuva sopimus eli saadaa asua niin kauan ku halutaan inshaAllah. onneks on viel se n. 4kk aikaa mut seki tuntuu nyt menevän niin nopeest varmaan, pitäs hommata kaikkee ja tehä eikä mitää saa tehtyä vielä. inshaAllah parin kk:n päästä mein taloushuolet on kokonaa ohi ja samalla pääseeki sit ostaa tarvikkeet vauvalle ja mulle ompelukoneen inshaAllah. teen vauvalle ja esikolle vähä vaatteita, mies on innoissaa et hänki saa sit uusia vaatteita ja lisäks kerroin mun ideasta alkaa tehä vaatteita myyntii (vauvoille, lapsille, aikuisille) inshaAllah. vois tehä oikeestaa lisäks laukkui kans esim. hoitolaukkui ja hän sano et hän tukee mun ideaa täysin :)
 
G: Toihan kuulostaa hyvältä! Ja jos on vielä mieluista niin saa aikaakin kulumaan :p

Täällä kp 16/30. Voi hitsit! Eilen oli kyllä nukkumaan mennessä niin järkyttävät kivut ja vieläkin vihloo vietävästi, että uskallan varmaan uskoa sen ovikseksi?? Ja vielä näin ajoissa!! :) no nyt ollaan ainakin yritetty!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
hienolta kuulostaa Gatusan suunnitelmat! hitsi, munki piti opetella ompelemaan koneella nyt äitiyslomalla, mut näyttää jäävän, kun ei oo saanut kankaita hankittua. tai ehkä mä ehdin vielä. oon aatellut aloittaa ihan nukenvaatteilla, kun myös mun koneompelusta on kulunut aikaa joku yli 20 vuotta. niin ja mahtavalta kuulostaa myös, että saisitte pitemmän sopimuksen taloonkin :)

Marikille ja Mirmelille onnea kummiudesta! mulla on itsellä yksi kummi(tus)poika, mun siskonpoika. ei kuuluta kirkkoon niin en ole ns. oikea kummi, vaan sisko käyttää nimitystä kummitus. itse puhun kyllä kummista ja oon halunnu, että mun lapsilla on kummit, vaikkei heitäkään ole kastettu. tytöllä on kolme kummia ja tälle uudelle tulokkaalle mun on vähän hankala keksiä ketään, kun mulla on niin pieni kaveripiiri eikä sukulaisissakaan ole sellaisia, ketä voisi ajatella. kummittomaksikaan en halua jättää.
 
Itse tehdyt vaatteet on niin ihania.Miekin aikoinaan ompelin vaatteita lapsillekkin ja tein äitiysvaatteita itselle kahden ekan muksun kohdalla.Sit ompelin kestovaippoja kun halusin oman kaavan jne.Nyt en oo taas aikoihin ommellut mitään,vaikka nyt kyl suunnittelen ompelevani perus trikoopaitoja ihanista kuosikankaista.
Silloin nuorena ei ollut luovuudelle rajoja,ompelin surutta mitä vaan,jos eka ei onnistunut niin toiseen tehtiin sitten parannukset.Mut kyllä se työnstä käy!Ommellessa tulee helposti hartiajännityksiä.

Mies on ihan innoissaan kummiudesta,tämä on hänelle eka kummilapsi.Osti sellaisen 3D kortinkin jo vauvalle,ei tosiaan mikään perinteinen ristiäiskortti,mutta no,ei me mitään perinteisiä ihmisiäkään olla.Mulla on kummilapsia,mutta asuvat niin kaukana ettei paljon nähdä eli se suhde on kauheen vieras jotenkin,en tykkää.Minusta paras on just se,että asuu niin inhimillisen matkan päässä että pääsee tapaamaan esim vaikka joka kuukausi.

Mä oon monena yönä miettinyt,millaista se elämä ois jos meillä ois nyt se vauva.Kuopus täyttää 2,5v ihan kohta ja on nyt ruvennut kovin tottelemattomaksi taikka omapäiseksi jos niin sanois.Esim tuossa käytiin puistossa jossa oli lampi,niin ei mitenkään uskonut ettei saa mennä sinne lammen reunalle notkumaan.No hermohan siinä meni,ja vallankin kun isompi tyyppi ei yhtään tukenut meidän kieltoa,vaan meni esimerkkinä sinne reunalle notkumaan.Olis pitänyt olla rattaat joihin sitoa ipana :p
josta sitten tietty ajattelin että huh heijaa jos tässä vielä pitäis vauvaa kuskata...

Ja sitten toisinpäin,niin kaivelin kuopuksen syntymäkuvia esiin ja fiilistelin niitä...mille tuntui kun itse oli viel salissa ja vauvaa pestiin ja kun sen sai sieltä takaisin jne.Hurjaa.Niin kauheesti kaikenlaisii fiiliksii ettei oikeen perässä pysy.
Ja ne saamerin menkat ei vaan viitti alkaa,ja päästää minuu piinasta.

Mulla on ärsyttävästi toi lutealivaihe venynyt noiden letrojen kanssa :mad:
 
Mä selasin eilen Google+ palvelua,jonne siirryin kun kyllästyin faceen (kaverit jäivät ehkä ihmettelemään kun katosin,toki varoitin siitä hiukka aiemmin) ja tää video ja tämä nainen pompsahti sieltä minuu vastaan.Muuten tuntui etten löytänyt sieltä mitään.
Ja tänään tuli vastaus yhdeltä vyöhyketerapeutiltakin tästä läheltä,jolla aion käydä ainakin kokeilemassa.Kuulosti todella "pehmeälle" tyypille ja ihmistä kunnioittavalle.

Valaise polku minun vauvalle tulla luokseni.
Niin minä pyydän :Heartpink
 
Takaisin
Top