Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1 kuukausi. Mutta eihän se laihduttaminen ole se ongelma vaan sen pois pitäminen :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos sleepwalker, jopas oli ilkeä gyne siellä jolle työterveyslääkäri soitti. usko pois kyllä sinä plussaat tässä lähiaikoina inshaAllah. onnea painonpudotuksesta mashaAllah. tiäkkö parempi kattoa nyt lääkitys kuntoo ku sit vast ku on tärpänny.

eetula jep päivällä neiti lepäilee lähinnä, illalla ku viilenee ni alkaa jumpat kunnolla välillä, joinai päivinä on hiljasempaa välillä vilkkaampaa. vasemmal kyljel maatessa tuntuu aika helposti (sitähä sanotaa et pitäs sillä kyljellä maata liikelaskentaa tehdessäki vaikken sitä teekään).

marikki tsemppiä painonpudotukseen ja inssiin inshaAllah tulee plussa :)

on: 20+4 tänään jipii, käytii anoppilassa ja anoppi katto hymyillen että ihana nähä kasvava vatsa että kyllä huomaa että raskaana ollaan. hän on iha innoissaan ja laskeskeli et kuinka kauan vielä pitää oottaa ennen ku neiti tulee inshaAllah :) ja kun selitin että oon just syöny ni etee tuotii leipää, oliiviöljyä ja tonnikalaa ja omenoita ja pullo jääkylmää vettä (vesi kyllä maistu ja kyllä sitä tonnariaki mielellää söi :) kasvukivut on jotai järkyttävää edelleen. kuumuus sietämätön täällä ja nyt sit libyalaiset on melkei tyhjentääs kauppoi ruuasta ku tulevat tänne pakoon sotaa ja moni rikas libyalainen tyylii ostaa kaupan melkei tyhjäks etenki maitotuotteista ja rahtaa ne laivaan ja pistää ne libyaan.
 
Marikki: hienoa!! :) milloin on viikko 34 :D

Sissi: täältä Turun suunnalta ollaan.

Gatusa: hui ku hurjaa menoa taas siellä! :o ja onnea pyöreistä viikoista :)

On: kp 18/30 eipä muuta :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos mirmeli :) juu kyllähä täällä toimintaa on ollu ja algerian puolelta joku ryhmä on käyny välil tulitaisteluu rajalla mein armeijan kans...koskakoha algerian hallitus vois ottaa lusikan kätee ja pistää kansalaiset kuriin. nyt on ollu kyl tuol algerian rajal rauhallista alhamdulillah mut saapi nähä kuinka kauan.
 
Non nih eetula alahan laulaa ohjeita :) ette uskokkaan kuin hengen tärkeä se mulle on.mut en vaan osaa.paljon osaan tätä en :(
 
Siis muuten syöt normaalisti mutta kaks päivää viikossa paastoat eli syöt 500kcal. Hyviä esimerkkejä löytyy netistä ja muistat liikkua vähintään 5päivää viikossa.

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä söin kerran viikossa karkkia

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
sissi kiva kuulla sinusta...plussatuulia, inshaAllah on tärpännyt tällä kertaa :)

on: eipä ihmeitä neiti päätti tänää olla päivälläki aktiivinen ja kenkiä vatsaa kohti vähä enemmän. päätä särkee, väsyttää niiden normaalien vaivojen lisäks mut kyllä tämä tästä inshaAllah.
 
Marikki; mulla meni clomit ja sit pistin Menopur 75, sit irrotuspiikki kun muuten ois mennyt viikonlopulle ovis. Voi että niin toivon jotta inssi tois teillekkin toivotun tuloksen!

Mua oikeen harmittaa ku oon niin laiskasti kirjoitellu tänne, väsymys on edelleen ihan järkky eikä nää yövuorot kyllä helpota asiaa yhtään. mähän teen pelkkään yötä töissä. Neuvolassa meinasivat etten voi tehdä mahdolliseen äippälomaan saakka öitä vaan joutuu saikulle. Tilasin doplerin ja joka päivä pitänyt kuunnella sydänäänet.

Kaikille toivon niin sitä kauan odotettua plussaa!!
 
Myyh: oon ite kans tehny edellisessä työpaikassa paljon yövuoa ja ihan ilman raskauttakin oli välillä raskasta :D harvemmin vissiin kukaan niitä pystyy tekemään äippälomaan asti joten otahan iisisti sinäkin :)

minähän saikin oman "tukihenkilön" tuosta Mirmelistä kun selvis että alan käymään samalla polilla tutkimuksissa/hoidoissa ;D huh.on tää aika menny nopeesti.justhan oli helmikuu ja mä siirsin sitä poliaikaa puolella vuodella. :wink
 
Sissi ja Mirmeli, onpa teillä hauska sattuma! :) Toivottavasti teistä on tukea toisillenne myös ihan "livenä"!

Myyh, mukava kuulla sinusta. :) Tsemppiä töihin, on varmasti raskasta tehdä vain yötyötä. Minusta kun tuntuu, että ihan päivätyökin on välillä raskasta...

Marikki, oon nyt parissa viikossa pudottanut n.2kg painoa ihan sillä, että oon syönyt säännöllisesti (paljon marjoja ja hedelmiä) ja jättänyt herkut pois. En oo edes liikkunut mitenkään enempää kuin yleensä. Ruokavalio on niin iso osa painonpudotuksessa. Sit kun ilmat viilenee, niin aion lähteä taas juoksulenkeille. Tsemppiä!! :)

on: kp 23/25-34 ja koko viikon olleet tosi arat rinnat ja nännit. Tänään tuntunut menkkajuilintaa/vihlomista ja väsyttää koko ajan. Ihanaa kun ensi viikoksi on luvattu vähän viileämpää. Tykkään kyllä kesästä, mut nyt on ollut liian lämmin liian kauan mun makuun ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myyh. Millä viikolla oot?

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kaaduin äsken ulkona... Dopplerilla kuulin sydänäänet. Polvilleen menin ja vasen polvi on ruvella ja kosketusarka... Ja juuri äsken potki baby masussa

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mitä toi menopur tekee?
Mä tenttasin lekurii puhelimessa ja se vakuutti ettei mitään muutoksia lääkitykseen tarvi kun OI toimii noin hyvin letroilla ja vaikka kuin vinguin tukilääkityksen perään niin ei kuulema tarvi? Pöh.sanoi et injektioista ei oo potilaalle kuin lisäkuluja jos tabut toimii.onhan noi letrot iha edullisia 10 kiertoo lääkkeet 30€

Huomen alkaa koulut täällä ja mä oon iha stressis miten saan penskat liikkeelle...varsinkin amishemmon.

Mirmeli ja Sissi,missä tavataan?
:D
 
Takaisin
Top