Kyllä oot Gatusa ihanan pitkällä jo,kohta puoliväli.Mut hassua kun jotenkin olin sirä mieltä että sulla ja Eetulalla oli pidempi väli rv:jen kanssa.Noh mä ny muutenkaa mitää muista.
Itselle osui lottonumeroksi taas nolla,eli nega tälle kiertoo.Kiitos vain tästäkin.
En tiä kauanko jaksaa,voi piip.
Mietin kokeilisko inssii kerran (500€) vaikka meille sanottiin ettei se meijän tapauksessa "auta" kun ei oo vikaa kummassakaan.
Suht luovutusvalmis olotilaa.
No meen tänää katsomaan kaverin vauvaa,joka syntyi silloin 2vko sitten.En oo ees sinne ehtinyt.
Plaah.
Ai niin,exän kanssa taas uusi selvitystila.
Mähän päätin viime vkl että mie en enää sinne lapsii vie,kun ei halua kerran selvittää asioita koskien lasten oloja siellä.
No hän oli tytölle!!!! sanonut,että ens viikolla ottaa muksuja sinne.Mä ttesin että selvä,mie en sitten tiiä tuosta mitään,koska ei voinut mulle edes silloin kun toi likan,niin sanoo suunnitelmistaan,eli mä protestoin tätä vastaan,että lapsen kautta kommunikoidaan.Joten kun eilen tuli txt,niin laitoin etten oo tuomassa,hakemaan saa tulla.
Alkoi het vetää sossuu mukaan,totesin että ole hyvä vaan ja soita sinne,saadaampa samalla puhuu kaikki nää muutkin jutut sitten selviksi koskien lasten olemista siellä.Huomautin vielä että en ole estänyt,ilmoittanut vaan että minä en kuskaa lapsia sinne,koska heidän olojaan (joista siis valittavat aina) ei olla puhuttu selviksi,että en oo omaehtoisesti tuomassa lapsia sinne kiusattavaksi.
Hän totesi että Olet sairas,mene hoitoon.
:D
Joten jatkoja odotellessa.
Mä oon monta vuotta ollu ärsyyntynyt sen itserakkaasta tavasta hoitaa asiaa nimeltä omat lapset,ja täydellinen yhteystyön puute ym ym.Joten nyt mulle tuli stoppi!
Jännitin viime vkl mitä mies sanoo kun toin pojat kotiin,likkahan jäi sinne,mutta onneksi se ymmärtää tän jutun jotenkin hyvin.Ollaan tietty totuttu että on joka toinen vkl vähemmän porukkaa,mikä tietty antaa meillekkin mahdollisuuden rentoutua erilailla,mut täytyy nyt vaan alkaa keksimään joitain uusi juttuja ja tapoja "karkailla" kotoo,ja varmaan oikeesti löyhemmin alkaa suhtautua siihenkin että mies kans toivoo omaa aikaa.oon niin nihkeenä ollut siitä,kun ei mullakaan ole omaa aikaa (säälittävä esitys juu)
Tällaisin kuulumisin.
Ei musta tunnu enää edes "vauvakuumeilijalle",mie oon lähinnä vauvamasentuja enää,ja **tuttaa suomeks sanoen se tieto,ettei meil oo rahaa ivf hoitoon.Tai sit pitäis mennä jonnekkin ulkomaille,Viroon ehkä?
Emmätiä,just nyt tekis mieli vaa itkee,mutta ei ny kerkee!!!!!!!!!!! ku lähen viemää kahta muksuu junalle,ne menee ton Mustin kummeille pohjanmaalle viikonlopuksi.