No mitäs ihmettä tälle sivustolle on käynyt??? Joutu ihan säätämään että tänne löysi... Ja säätämisen ohessa huomasin että koneeni aukoo minulle päätään... Eli normipäivä... Mutta mitäpäs tänne, josko yrittäisi kahlata kaikkien tapahtumat, aina välillä käynyt silmäilemässä miten täällä menee...
mist: kiitos tsempityksestä, sulla ehkäpä jo nyytti sylissä?
goodhope: sinut muistan jo alkuaikojen kirjoituksista... Olis se aika jo sunkin saada plussa... ja näköjään sieltähän se on tullutkin!!!
mixuliini: voi miten ihania poikavauvauutisia sainkaan lukea
Toivottavasti arki on mennyt myös hyvin :)
Nine: teillä siis ivf:ät tähän päivään mennessä ehkäpä käytyinä... Selkeesti ikuisuus siitä kun olen täällä kirjoitellut...sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta
Meidän kohta 85vuotias mummeli aikanaan sanoi kun kerroin näistä insseihin menoista että:"no on ko se ny väkisin pakko sinne laittaa???"... Katsoin mummoa silmiin ja sanoin että yritetään ainakin :D Hyvillä mielin sen kyllä sanoi, mutta joo olen itekin miettinyt kaikkea että no onko se luonnonvastaista yms, mutta jos hedelmättömyyteen vaikuttaakin jotkut saasteet tms mikä ei ole kenenkään itsensä vika... ja no itsepähän ihminen rahoistaan päättää, toiset ostaa ferrarin, meillä viimisetkin hilut menee jo noihin helkutan clomeihin... ja ne ei ole ees vielä kalliita... Eikä nine!!! Niin myötätuntotuskat ja halit, olin niiiiin varma että pääsen lukemaan sun plussauksesta, sunkin nimimerkin muistan kuitenkin jo aikasteen kaukaa...
sleepwalker: hyvä että lääkärinkäynti oli helpompaa, itsekin jännitän aina joka ikistä kertaa, oli aihe sitten mikä tahansa... ja juurikin tuon sun kokemuksen myötä... siis mielikuva on juuri tuollanen että sattuu ja helvetisti... Toivottavasti kipu on kaiken sen arvoista ja löytyy keino
eetula: luinkin tuosta haaleasta plussasta ja sen häviämisestä
ja solujen lahjoituksesta, eikö siinä tule joku eettisyys vastaan jos lähipiiristä joku luovuttaa, vai onko tämä jotain jenkkiläisten tyyliä mitä mietin :D
gatusa: tervetuloa joukkoon ja kylläpä sulla on km:iä takana!!!missä vaiheissa raskautta nämä keskenmenot on tapahtuneet? jaksamista...ja pahoittelut negasta
ja siellä nähtävästi muutenkin kädet täynnä kaikenlaista...
saiski87: tervetuloa myös sinulle, toivottavasti sinunkin visiittisi on täällä lyhyt.
Margeliini: mulle kans tuli järkytyksenä kuinka se lapsensaanti ei olekkaan niin helppoa... Kolme ensimmäistä on tulleet vaan katsomalla miestä, nyt uusi miesi ja kaksi ja puoli vuotta yritystä takana... Kaksi inssiä, tutkimukset yms tehty ja nyt miehellä clomifen lääkitys, eli miehen kaverit olivat hieman heikonlaisia ja niitä oli vähemmin kuin normaalisti.
Sitten hyvinkin varovaista omanapaisuutta luvassa... Viime kierrossa joka alkoi 16.3 bongasin oviksen ihan vaan sillä että ns holahti enemmin limaa pikkuhousunsuojaan ja sinä iltana olikin sitten kierron ainoa kerta... Ukkonen syö clomeja toistamiseen, olivat hieman lisänneet ns kaverimäärää... No sitten oli ole että menkat alkaa ja laitoin siteen, alkuviikosta siihen tuli hieman kananmunan kuoren väristä (siis sellasen ruskeen väristä) jotain ja normisti se on merkki että kohta holahtaa sitten verta ja paljon... No ei holahtanu... Huimausta ja väsymystä ilmassa joka kyllä meni pelkällä allergialääkkeellä ohi... Sitten menin suihkuun oisko ollu ti vai ke, oikeassa nännissä oli päällä jotain pientä ja kuivunutta... Vatsa tuntui hassulta ja nauroin itelleni että joo ny on tän likan aivot tehny tepposen, ne luulee että olen raskaana... Outo olo jatkui ja sitten torstai iltana tein jonkun halpis raskaustestin joka näytti kaksi viivaa!!! Emme hypi innosta seinille vaan ollaan itseasiassa hyvinkin hiljaisia... syy tähän on se että todellakin vain kerran oltiin ja edellisen kerran näistä oireista kehkeytyi tuulimuna, tämän takia me mennään äitienpäivä viikolla siihen varhaisultraan selvittämään että onko hyvä äitienpäivä, vai kemiallinen tyhjennys... Kellekään ei olla kerrottu, mutta mun oli pakko päästä purkamaan olojani johonkin... Koko ajan ravaan vessassa kattomassa että alkaako vuoto, nyt ois siis nimittäin vasta kp 29 joten km:n mahdollisuus on suuri... Plus että onko sielä ketään... Sormet ristissä ollaan ja henkisesti olen (ehkä) valmis kaikkeen... jaksamisia ja plussatuulia kaikille